SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na której działam od miesiaca

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1125

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

32

Płeć

Meżczyzna

Cel

Palenie tkanki przyrost czystej masy

Waga

91

Wzrost

178

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

5 dni w tygodniu praca

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3 razy na tydzień trening. Profesjonalna siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Dieta z załączenia

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 642
Hej,
Co sądzicie o mojej diecie. Niby jem dużo mniej kalorii niż powinienem a waga zamiast iść w dół idzie do góry.
Chciałbym zaznaczyć ze nie biorę dodatkowego białka a aktualnie dobiega końca cyk na kreatynie cm3 razem z BCaa treca.



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6462 Napisanych postów 75620 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633636
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 642
Nie działa mi ten link;
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

A dietę układałem na podstawie tamtych rożnych opisów. Chodziło o to aby nie była zbyt zróżnicowaną (prosta i podstawowe produkty).


edit\ Według obliczeń tamtego wzoru zapotrzebowanie kaloryczne wynosii 2954,302857





Zmieniony przez - Bejkier w dniu 2016-03-15 21:42:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 888 Napisanych postów 11107 Wiek 308 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188566
Skorzystaj z tematów podwieszonych tz. wylicz zapotrzebowanie: http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html. Ułóż sobie jadłospis na 4/5 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 642
Te odpowiedzi są z automatu czy jak?
Według tego wzoru zapotrzebowanie wychodzi mi około 2954 Kcal

A co do diety to nie wiem czego mi brakuje. Chciałem znaleźć kompromis.
Oprócz tego podjadam pestki z dyni. Ryz na zmianę z kaszą gryczaną itp.

Wydaje mi się ze oliwa z oliwek powinna być dodana.



Zmieniony przez - Bejkier w dniu 2016-03-16 09:25:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 642
dorzucam foty. Może jakiś spalacz po kreatynie?








Zmieniony przez - Bejkier w dniu 2016-03-16 10:03:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 642
ANKIETA
Płeć : mężczyzna
Wiek : 32
Waga : 90
Wzrost : 178
Obwód klatki : 106
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 102
Obwód uda : 60
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : ok 25%
Aktywność w ciągu dnia : Praca 8h 5 dni w tygodniu
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3 x w tygodniu siłownia
Odżywianie : brak problemów
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : za młodu kilkanaście lat temu niedozwolone środki (testosteron), z 3-4 lata temu nitrobolon + kreatyna, aktualnie – cm3 + bcaa
Stosowane wcześniej diety : ok 3 lat temu dieta na mase (przyrost ok 15 kg w tym dużo tłuszczu)

TDEE wyliczone dla 3 x siłownia 90 min mezomorfik?
2954 kcal
Suple:
BCAA , Cm3
Dieta 6 posiłków, 4 przedtreningowy, 5 potreningowy

Czy teraz wpis jest ok?







Zmieniony przez - Bejkier w dniu 2016-03-16 10:29:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 407 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10067
Imo trochę mało kcal jak na początek redukcji, zacznij od bilansu zerowego. Podbiłbym tłuszcze do1-1,2g/kg bo na razie masz 0,5g/kg np z oliwy, orzechów, awokado, tłustej ryby. Zamiast szynki normalne mięso. Mało warzyw. To że waga idzie do góry może wynikać ze wcześniejszy zaniedbań żywieniowych, może może metabolizm się jeszcze nie rozkręcił. Myślałeś nad dietą low carb?


Zmieniony przez - dhr-88 w dniu 2016-03-16 12:29:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 642
Co masz na mysli normalne mieso zamiast szynki?
A co do diety low carb muszę poczytac na czym polega.
Dorzucę oliwę z oliwek rano I wieczorem łyżka stołowa.

A biorąc pod uwagę moje nawyki żywieniowe z przed wprowadzenia diety to zapewne dostarczałem może z 2000 kalorii a czasami pewnie dużo miej.
Więć wydaje mi się że treaz jak dostarczam powyżej 2000 to chyba aż tak bardzo nie mam odcietych kalori biorąc pod uwagę to co było.





Zmieniony przez - Bejkier w dniu 2016-03-16 13:09:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 407 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10067
Np schab/pierś gotowane/pieczone będzie lepszym jakościowo wyborem niż sklepowa szynka. Skoro dostarczaleś mniej niż 2000 kcal przy Twojej wadze to po prostu się głodziłeś. Metabolizm zwolnił, a a teraz dostarczając trochę więcej niż do tej pory, robi sobie zapasy (ogólnie mówiąc) daj na zero i obserwuj, daj tłuszcze 1g/kg. Jak zaczniesz ze zbyt niskiego bilansu to nie będzie zczego ciąć jak postępy ustawa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 642
W sumie zapomniałem dodać że miałem 2-3 lata przerwy od siłowni przez nadgarstek więc te 2000 ty biorąc pod uwagę ze nic nie robiłem chyba nie było takie złe. Powiem tylko ze dużo piwa się lało.
Tak na naprawdę od nowego roku wróciłem na siłownię I po miesiacu wrzuciłem dietę.

Dzieki za info zobaczę dzisiaj za oliwką I schabem zamiast tej szynki


Zmieniony przez - Bejkier w dniu 2016-03-16 14:13:11
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rekompozycja - moje wymysły.

Następny temat

Masa nie idzie...

Fruzelina