SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na Mase

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 573

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 17 lat Na forum 83 dni Przeczytanych tematów 179
7:40
Platki owsiane 100g + 200ml mleka
3 jaja kurze całe


10:00
Chleb żytni pełnoziarnisty 150g
Szynka z indyka 50g
Jaja kurze 100g

12:30
Makaron 100g
125g twarogu

16:20
Ryż brązowy 80g
Piers z kurczaka 100g

19:30
Trening

20:00
Kasza gryczana100g
Piers z kurczaka 150g

22:00
Orzechy
30g slonecznika


Zapotrzebowanie: 3095 kcal, Zjedzone 2776kcal
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1400 Napisanych postów 2574 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 89681
to. skoro masz zapotrzebowanie na 3100 to do tej wartości jeszcze doloz z 300kcal a nie odejmuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7522 Napisanych postów 79355 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 668470
Dieta to nie tylko kaloryczność . Liczy się jeszcze rozkład makro i odpowiedni dobór produktów .
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest masa to dodajesz ok 300 kcal

http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.

http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15271 Napisanych postów 125538 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425550
Z jakiego wzoru liczyłeś, jak kalkulator online to dobrze to ręcznie policzyć, masz wyzej podany link.

Bo co do samego odzywania, mozna ciut pogmerac w niej. najlepiej jakbyś dał zrzut, jaki posiłek ile kalorii btw, jaki podział makroskąłdników

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4514 Napisanych postów 66724 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697029
Pierwszym krokiem jaki należy zrobić jest dokładne wypełnienie formularza ankiety działu. Jest to podstawa żeby móc sprawdzić dietę.

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Następnie za pomocą dokładnego wzoru policz zapotrzebowanie kaloryczne. Do uzyskanego wyniku dodaj około 300 kalorii, a nie odejmujesz.

Uzyskany wynik podziel na zalecane ilości składników odżywczych:2 gramy białka na kilogram masy ciała, minimum 1 gram tłuszczów i reszta kalorii pochodząca z węglowodanów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 17 lat Na forum 83 dni Przeczytanych tematów 179
Zapotrzebowanie = 3395kcal


B 142g
T 113g
W 452g

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4514 Napisanych postów 66724 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697029
Nie do końca rozumiem koncepcję Twojego planu żywieniowego. Pisałeś wcześniej, że zapotrzebowanie kaloryczne organizmu wynosi 3100 kalorii. Z kolei celem Twoim jest budowa masy mięśniowej. Dlaczego więc w rozpisce określiłeś zerowy, a nawet ujemny bilans kaloryczny? Chcesz zacząć z takiej ilości na początku aby sprawdzić reakcję organizmu?

Poza tym nie da się sprawdzać Rozpiski diety nie wiadomo dla kogo. Dieta powinna być ułożona pod dany organizm, a my nie wiemy nic na Twój temat. Wypełnij dokładnie formularz ankiety działu.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 958 Napisanych postów 11342 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190832
Witaj,
Jak domer nie napisałeś nic o sobie, sam twój jadłospis jest jałowy a ostatni posiłek można traktować jako przekąska. Warzywa wliczasz w dietę, ryby też powinieneś uwzględnić takie jak śledzie, makrela czy łosoś.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4514 Napisanych postów 66724 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697029
Nawiązując do ryb w diecie, to jak najbardziej należy się zgodzić z tym, że warto je spożywać, a niestety wiele osób tego nie robi lub mocno ogranicza.

Warto bazować na świeżych lub ewentualnie mrożonych filetach/tuszach ryb, które nie pochodzą z hodowli. Polecam poczytać więcej informacji na ten temat w artykule przedstawionym poniżej:

https://www.sfd.pl/Ryby__po_które_warto_sięgać_-t1132561.html

Poza tym rola kwasów tłuszczowych:

https://potreningu.pl/articles/3681/kwasy-omega-3-i-omega-6--bo-licza-sie-proporcje

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 17 lat Na forum 83 dni Przeczytanych tematów 179
Sorry za nieobecność ale sprawy rodzine mnie zmusiły i musiałem zaprzestać korzystania z laptopa. Wszystko jezcze raz przeliczyłem, dodałem ryby do diety oraz zrobiłem "ankiete"

A więc, coś o mnie:
Wiek:17
Płeć: mężczyzna
Cel: masa
Waga: 71.1 kg
Wzrost: 171 cm
Aktywność w ciągu dnia: bardzo duża
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 4x w tygodniu siłownia + treningi muay thai
Staż: pół roku z przerwami
Ograniczenia żywieniowe: brak
Stan zdrowia: zdrowy
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak
Stosowane wcześniej diety: zbilansowana

Zapotrzebowanie = 3595kcal

B 142g
T 113g
W 452g





Zmieniony przez - BooH w dniu 2020-12-20 00:40:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4514 Napisanych postów 66724 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697029
Co to jest za rozpiska diety? Przecież to ma się nijak do tego co wkleiłeś wcześniej, jak i do ogólnych założeń, które podałeś nad dietą. Np. jeżeli chodzi o ilości składników odżywczych. Zalecana ilość białka w kształtowaniu sylwetki to dwa gramy na kilogram masy ciała. U Ciebie jest prawie 300 gramów. Zmień na zalecaną ilość i wklej najlepiej kilka dni diety, po to, aby od razu zobaczyć jak wygląda jej urozmaicenie. Do każdego posiłku minimum 200 gramów warzyw.

https://potreningu.pl/articles/5256/warzywa---niezbedny-element-posilku

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Waga w dół, wymiary w górę.

Shaker