SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na Masę 72kg , 186cm / Do sprawdzenia!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1169

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1097
Myśle że może z 2 razy dziennie dodac po 10ml oliwy z oliwek. albo po 5ml.. czekam na propozycje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9064
Podaj B/T/W całej diety, bo nigdzie nie widzę takiej informacji. Ale od razu rzuca się w oczy brak zdrowych tłuszczów. Do śniadania śmiało możesz wrzucić 30g orzechów włoskich/pestek z dyni/migdałów. Rodzynki z drugiego posiłku też bym przeniósł do tych płatków owsianych.

Posiłek 2: Jak kanapki posmarujesz masłem 82% to nic złego nie powinno się stać :). Poza tym sklepowe wędliny są bardzo średnie. Taniej, smaczniej i zdrowiej wyjdzie jak kupisz np. cały schab bez kości i ugotujesz w wodzie. Zerknij do działu kuchnia, bo to naprawdę banalne i dobre rozwiązanie.

Posiłek 3: Jak na przed treningowy to słabiutko. Uwierz mi, że to żaden wstyd przyjść z michą do szkoły. Wtedy pochłaniasz worek kaszy, kurczaka i na treningu jesteś innym człowiekiem.

Po treningu aż tak się nie musisz skupiać na stratach glikogenu, żeby pochłaniać aż pół kilograma bananów. Białko jak już kupiłeś to ewentualnie można wypić, ale lepiej się skupić na dopięciu jadłospisu. W domu ryż, kurczak trochę warzyw i odrobina oliwy z oliwek może być.

Na kolację twaróg półtłusty, mniej przetworzony. Jak masz możliwość to podlewasz olejem lnianym żeby podbić wielonienasycone. A najlepiej to by było znaleźć tu miejsce dla jakiejś tłustej rybki typu łosoś, dorsz, makrela, halibut. No i warzywka.

Zamiast 7 posiłków, moim zdaniem, wygodniej jest zjeść 5 bardziej obfitych. To tyle luźnych uwag ode mnie. Jak widzisz trzeba jeszcze trochę popracować i doinwestować w niektóre produkty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 529 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2122
nie dodawaj do diety żadnych kotletów sojowych, mają dużo białka ale słabej jakości

Who dares wins

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 475 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2973
zacznijmy od tego ze nie podales zapotrzebowania kalorycznego i nie podsumowales diety ile z niej wszystkiego wychodzi. W diecie jest troche brakow- przeczytaj dokladnie wypowiedz plugina

Zmieniony przez - CapsKlatka w dniu 2013-01-24 13:26:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1097
Dobra Panowie temat to zamknecia. napisze 2 i bardziej to wszystko opisze muszę wszystko poobliczać
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening, odżywianie

Następny temat

Redukcja !

whey deli