SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta masowa i zapotrzebowanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 927

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 328 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5924
Witam, aktualnie jestem na redukcji i za niedlugi okres zamierzam ją konczyć. Nie chce sie odchudzić do kosci dlatego jescze ze 3 kilogramy, moze 5 i koncze z redukowaniem. Nie zamierzam zaprzestac zdrowego odrzywiania i powrócić do parówek z biedronki. W planach mam mase. Czytałem dużo i wyczytałem ze jezeli jestem endo to moge miec problem z zalewaniem się tłuszczem poprzez masowanie i że dobrze było by obciąć troche wegli na rzecz białka.
Mase zamierzam zacząć na około 75 kilogramach i zapotzrebowanie wychodzi na okolo 2850 klaorii. Z dziennika vitalmaxa wyszlo ze powinienem sporzywac 157/75/385. Boje się wych wegli i troche zmieniłem rozkład. Z ułożenia posiłków i ilosci jedzenia wyszlo coś takiego 200/80/320. Obcialem wegle i dodalem bialka.
Micha miała by wyglądac nastepująco w dzien treningowy:

I)
płatki owsiane 100g, 3 jajka, wpc80, orzechy włoskie

II,III)
kurczak, makaron razowy, warzywa i oliwa (ten posilek podziele na pół i zjem go w odstepie 2 godzin)

IV)
kurczak z ryzem (przed treningiem)

V)
WPC80 (odrazu po treningu)

VI)
kurczak z ryzem (po treningowy)

VII) WPC80 i oliwa (przed snem)

Z racji tego ze boje się łapać fatu bezpośrednio po siłowni robie aero 30 minut. Zamierzam brac bcaa zeby zachowac miesnie, tylko nie wiem jak.

Czy w dni nietreningowe wyrzucic wegle lub je ograniczyć.? Jeżeli tak do do jakieich proporcji b/t/w.

Czy propozycje posiłków są ok?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2920 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25539
Po tren. daj węgle troche chodziaż (V) w I wpc od razu po przebudzeniu, jajca do owsa, ostatnim mozesz dać jakiś serek wiejski zamiast wpc bo i tak dużo tego prochu tu :) ja waże 66kg - 180 cm endo i jem narazie 2500 kcal ale bd. podbijał i 150g węgli jem w dt a nie tren. obcinam na rzecz tłuszczy, możesz dodać zamiast oliwy orzechy włoskie lub migdały bo też dobrym źródłem fatu są. Pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 328 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5924
5 posiłek to 5 minut po treningu;) a 6 posiłek to taki typowo potreningowy. okolo 40 minut po treningu jak wroce z silowni i tam jest ryz\

EDIT: Ty jestes ekto nie endo

Zmieniony przez - Poncjusz90 w dniu 2010-07-15 14:37:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2920 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25539
Widziałeś mnie przed dietą? Przeleć szybko po moim dzienniku jest fotka sprzed redukcji. (str. 11-12 coś takiego) a zobaczysz jaki ze mnie ekto

Zmieniony przez - volvo93 w dniu 2010-07-15 15:07:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
warzywa do każdego z wyjątkiem potreningowego, obniz bialko bo masz 2,66g (2.3g wystarczy), z węglami mozesz zacząc od 4g i obserwowac uwaznie, bo jesli piszesz, ze jestes podatny na łapanie tłuszczu to moze to byc za duzo, tłuszczow 90g

pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2920 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25539
A co do V jak byś dał 20g rodzynków zmiksowanych lub solo to glikogen by się szybko odnowił i nie szło by po mięśniach tym bardziej po areo

lukash - za szybko piszesz nie mogłem edit dać

Zmieniony przez - volvo93 w dniu 2010-07-15 15:09:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
moze dodac rodzynek lub inny owoc, chociaz po treningu silowym samo białko bedzie wystarczające, dodatkowo posiłek potreningowy nie je jakoś bardzo pózno po treningu

pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 328 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5924
czyli zmiejsze ilosci białka z WPC80 i ostatni posilek dam twaróg. Po treningu do WPC dac rodzynek i ma byc ok?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2920 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25539
Ale kręci areo odrazu po siłowym więc węgle proste się przydadzą - ale różne szkoły
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
jesli aero robi po siłowym to przed aerobami tylko bcaa, po aero moze byc carbo i pozniej posiłek

jesli aero rano przed posiłkiem to bcaa, pozniej posiłek

Zmieniony przez - lukash_g w dniu 2010-07-15 15:41:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
Należy dokładnie określić cel ale z reguły przed aero wystarczą same bcaa

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja do oceny...

Następny temat

Potrzebna pomoc

Fruzelina