SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta masowa - do oceny przez specjalistow :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 842

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13019
Witam. Troszke poczytalem i cos takiego ulozylem. Prosze o sugestie i poprawki :)
Diete wspomagal bede gainerem massxxl i bialkiem wpc ostrowia ;))
Waze 79 kg . Zapotrzebowanie wyszlo mi w granicach 2800 kcal - w przypadku braku efektow dodam kcal :) lub odejme ;P Jest to ogolny zarys ale bede staral sie trzymac ;)

Bialko 158 g ~ 160 g (2g/kg)
Weglowodany 385 g ~ 380 g (5g/kg)
Tluszcze 78 g ~ 80 g (1g/kg)

Wyglada to mniejwiecej tak :

1. Platki + mleko ( 500 ml mleka 0,5% + 100g/120g platkow musli ew. owsiane + rodzynki ) lub jajecznica z 4/5 jajek + chleb razowy 4 kromki
2.(posilek na uczelni) 2/3 banany + jogurt naturalny lub 3 kromki razowego z szynka + jablko/inny owoc lub ostrowia+massxxl (30g bialka i ok. 60g wegli)
3.Przedtreningowy posilek /wolne
piers z kurczaka + ryz (100g)/kasza(100g)+warzywa (salatka) + oliwa z oliwek 20g
Trening / Wolne
Po treningu : od razu porcja mass xxl - 50g .
4.Potreningowy / wolne :
twarog chudy(3/4 kostki) + ryz (100g)/makaron lub tunczyk+kasza(100g) lub piers+ryz(100g)/kasza(100g) lub ostrowia+massxxl
5.ostatni posilek
ser bialy + oliwa z oliwek (15-20g) lub tunczyk + oliwa lub ostrowia + oliwa lub makrela

odstepy miedzy posilkami beda rozne , nie mniej niz 3 godziny i nie wiecej niz 4 - przynajmniej bede sie staral.
(to "wolne" oznacza dzien bez treningu :> )
mniej wiecej cos takiego :) wszystkich opcji nie wypisalem bo brakloby miejsca. Jest to ogolny zarys , oczywiscie bede staral sie urozmaicac.
w sumie na uczelnie moge rowniez wziasc 4 jajka ugotowane na twardo ale jak sie zesram na sali wykladowej to nie bedzie ciekawie ;))))

z gory dzieki z odpowiedzi
pozdrawiam
Kamil
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13019
refresh :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3246 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14357
Proponuje Ci zebys zmienil nazwe postu , wtedy wiekszosc bedzie sie mogla wypowiedziec

misiek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13019
specjalistow mialem na mysli kogos z pojeciem :)
nie chcialem , zeby kto kolwiek poczul sie urazony ...

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1383 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20705
Nie jestem ekspertem, ale ogólnie coś pozwolisz, że skrobnę..

1. Platki + mleko ( 500 ml mleka 0,5% + 100g/120g platkow musli ew. owsiane + rodzynki ) lub jajecznica z 4/5 jajek + chleb razowy 4 kromki //DODAJ JAKIEŚ ZDROWE TŁUSZCZE NP. OLIWE Z OLIWEK/TRAN

2.(posilek na uczelni) 2/3 banany + jogurt naturalny lub 3 kromki razowego z szynka + jablko/inny owoc lub ostrowia+massxxl (30g bialka i ok. 60g wegli) //BANANY+JOGURT TO NIE POSIŁEK. ZRÓB FAJNE KANAPKI Z CHELEBA+POMIDOR+OGÓREK+GRUBO SZYNKI, I DORZUC np. JABLKO

3.piers z kurczaka + ryz (100g)/kasza(100g)+warzywa (salatka) + oliwa z oliwek 20g //OK
Trening / Wolne
Po treningu : od razu porcja mass xxl - 50g .
4.Potreningowy / wolne :
twarog chudy(3/4 kostki) + ryz (100g)/makaron lub tunczyk+kasza(100g) lub piers+ryz(100g)/kasza(100g) lub ostrowia+massxxl //DORZUĆ WARZYWA
5.ostatni posilek
ser bialy + oliwa z oliwek (15-20g) lub tunczyk + oliwa lub ostrowia + oliwa lub makrela //OK

EDIT: +ZMA, OMEGA-3, WITAMINY i odpowiedni trening oraz regeneracja :)


Zmieniony przez - kamel w dniu 2006-02-18 11:55:54

pozdr,
kamel
--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3246 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14357
1. Platki + mleko ( 500 ml mleka 0,5% + 100g/120g platkow musli ew. owsiane + rodzynki ) lub jajecznica z 4/5 jajek + chleb razowy 4 kromki
// DAJ OWSIANE+MLEKO+TWAROG+RODZYNKI+ORZECHY A TEN CHLEB NIEPOTRZEBNY
2.(posilek na uczelni) 2/3 banany + jogurt naturalny lub 3 kromki razowego z szynka + jablko/inny owoc lub ostrowia+massxxl (30g bialka i ok. 60g wegli) // ZROB KANAPKI CHLEB RAZOWY SZYNKA/PIERS+ OLIWA
3.Przedtreningowy posilek /wolne
piers z kurczaka + ryz (100g)/kasza(100g)+warzywa (salatka) + oliwa z oliwek 20g // OK
Trening / Wolne
Po treningu : od razu porcja mass xxl - 50g . // MOZESZ DAC WIECEJ
4.Potreningowy / wolne :
twarog chudy(3/4 kostki) + ryz (100g)/makaron lub tunczyk+kasza(100g) lub piers+ryz(100g)/kasza(100g) lub ostrowia+massxxl - ODZYWKA TO NIE POSILEK RESZTA OK
5.ostatni posilek
ser bialy + oliwa z oliwek (15-20g) lub tunczyk + oliwa lub ostrowia + oliwa lub makrela // OK

odstepy miedzy posilkami beda rozne , nie mniej niz 3 godziny i nie wiecej niz 4 - przynajmniej bede sie staral.
(to "wolne" oznacza dzien bez treningu :> )
mniej wiecej cos takiego :) wszystkich opcji nie wypisalem bo brakloby miejsca. Jest to ogolny zarys , oczywiscie bede staral sie urozmaicac.
w sumie na uczelnie moge rowniez wziasc 4 jajka ugotowane na twardo ale jak sie zesram na sali wykladowej to nie bedzie ciekawie ;))))

misiek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13019
dzieki za odpowiedzi.
Luki ta odzywka to tylko wariant na wypadek np. braku czasu.

a co do bananow i jogurtu naturalnego to E-Lite w swoim temacie odnosnie diety masowej podal to jako posilek , ktory akurat mozna szybko zjesc na uczelni :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3246 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14357
Banana mozesz dac do posilku lub miedzy jako przekaske tak samo z jogurtem

misiek

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na gestosc???

Następny temat

Czy tkos to próbował??

Fruzelina