SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta masa jak podbić kcal!?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17593

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 61 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3985
Witam,
jakiś czas temu pisałem jak zrobić dietę a teraz już ją mam i po dwóch miesiącach przytyłem około 6-7 kg dobrej masy wszystko pięknie poszło w górę tylko jest teraz problem bo w raz z wzrostem masy organizm powoli przestaje masować bo już mam zaledwie 100-150 nadwyżki kcal więc jak łatwo się domyślić przy większym intensywnym treningu zapotrzebowanie wychodzi na 0.
Chciałbym trochę podbić kcal żeby ruszyło ale problem w tym, że nie dodam posiłku jeszcze jednego bo i tak mam strasznie ciężko z jedzeniem tego. Chciałbym zastanowić się nad jakimiś odżywkami tylko jestem trochę zielony jeśli chodzi o wybór więc prosiłbym o pomoc jakieś białko czy może gainer i prosiłbym też o powiedzenie w jaką godzinę wcisnąć go.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6266 Napisanych postów 76018 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754780
Kształtowanie sylwetki jest nieodłącznie związane z dobrze dobraną dietą. Z tego też względu w sytuacji, gdy chcesz poprawić swoje wyniki, jak i zdrowie, warto skupić się na podstawach odżywiania.

W Twojej sytuacji problem tkwi w tym, że wrzuciłeś rozpiskę diety bez jakichkolwiek informacji na swój temat. Dietę należy układać pod danym organizm i aktywność fizyczną, a my niestety nic o Tobie nie wiemy. Z tego też względu w zasadzie nie ma co oceniać. Sugeruję Ci, wypełnić ankietę działu i wtedy dopiero będziemy mogli napisać trochę więcej. Znaleźć możesz ją tutaj: https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html