SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta-masa 85kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 837

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3695
Chciałbym poddać ocenie moją dietę. Masę co prawda robię od dłuższego czasu, ale dopiero teraz mnie natchnęło by ją sprawdzić. Wiec:

I Śniadanie przed treningiem (godz:5;40)
-2 kanapki z białym/żółtym serem i dżemem
-50g carbo

II Śniadanie po treningu (godz:7;45)
-mieszanka zbóż i suszonych owoców 100-150g zależy jak jestem głodny
-mleko 400ml

Obiad szkoła (godz:12:30)
-ryż 100g
-kurczak 120g (na zmianę z wołowiną

Podwieczorek (godz:15-16)
-w zależności co było na obiad w domu- jem żeby się najeść

Kolacja (godz:20)
-kanapki/naleśniki - ciężko mi określić ile zjem

Przed snem (godz: 22)
-białko 30g / ser biały 150g z olejem

Do tej pory przez 5 miesięcy udało mi się złapać 5kg czyli 1kg/mieś.
Jestem nawet zadowolony ale mogło by być lepiej.
Typ budowy ciała mam ekto :/ a wzrostu 196,5cm więc grubo .
Plan treningowy podam w innym dziale może też jakieś poprawki się znajdą.

Co muszę zmienić w diecie?
Dzięki za pomoc :)

edit: mój cel to przy moim wzroście na razie 91 kg. Wystarczy czy na 96 lecieć?

Zmieniony przez - CropperOfTeeth w dniu 2013-01-17 16:13:06

„Głodni prawie nigdy nie zostaną nakarmieni,
a zdesperowani prawie nigdy nie dostaną tego, co jest im potrzebne.”

"I live by 'Go big or go home.' That's with everything. It's like either commit and go for it or don't do it at all. I apply that to everything. I apply that to relationships, I apply that to like sports, I apply that to everything. That's what I live by. That's how I like it." - Paul Walker

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 348730
CropperOfTeeth
Chciałbym poddać ocenie moją dietę. Masę co prawda robię od dłuższego czasu, ale dopiero teraz mnie natchnęło by ją sprawdzić. Wiec:

I Śniadanie przed treningiem (godz:5;40)
-2 kanapki z białym/żółtym serem i dżemem Dżem wywal.
-50g carbo Carbo wywal.

II Śniadanie po treningu (godz:7;45)
-mieszanka zbóż i suszonych owoców 100-150g zależy jak jestem głodny Jeżeli kupna, to pewnie słabej jakości, daj owsiane + orzechy, rodzynki, nasiona lub muesli własnej roboty.
-mleko 400ml

Obiad szkoła (godz:12:30)
-ryż 100g
-kurczak 120g (na zmianę z wołowiną

Podwieczorek (godz:15-16)
-w zależności co było na obiad w domu- jem żeby się najeść

Kolacja (godz:20)
-kanapki/naleśniki - ciężko mi określić ile zjem Daj normalny posiłek mięso + węgle.

Przed snem (godz: 22)
-białko 30g / ser biały 150g z olejem Daj oliwę z oliwek.

Do tej pory przez 5 miesięcy udało mi się złapać 5kg czyli 1kg/mieś.
Jestem nawet zadowolony ale mogło by być lepiej.
Typ budowy ciała mam ekto :/ a wzrostu 196,5cm więc grubo .
Plan treningowy podam w innym dziale może też jakieś poprawki się znajdą.

Co muszę zmienić w diecie?
Dzięki za pomoc :)

edit: mój cel to przy moim wzroście na razie 91 kg. Wystarczy czy na 96 lecieć?

Zmieniony przez - CropperOfTeeth w dniu 2013-01-17 16:13:06


Daj więcej warzyw, ile kcal dostarczasz tą dietą, a jakie masz zapotrzebowanie? Ile białka, tłuszczów i węgli na kg masy ciała dostarczasz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3695
Czemu dżem wywalić? Przecież to cukry.
Wydaje mi się że carbo to obowiązkowo, trenuję pływanie więc wysiłek jest duży, zwłaszcza że jest to rano.
Musli oczywiście robię sam.

Co do kolacji, masz jakieś propozycje co to mogłoby być?

Zapomniałem dodać że między podwieczorkiem a kolacją mam siłownie

Oczywiście chodziło mi o oliwę z oliwek-może być oliwa z rzepaku?

Wg. kalkulatora MR BIG potrzebuję 4100 kcal, 144g b, 170g t, 442w. Ciężko mi określić ile kalorii dostarczam. Próbowałem obliczyć ale wychodzą mi jakieś głupie liczby. Nie mam pojęcia co mógłbym zrobić na kolację, oraz ile dokładnie czego zjem :/.


Zmieniony przez - CropperOfTeeth w dniu 2013-01-17 18:53:15

„Głodni prawie nigdy nie zostaną nakarmieni,
a zdesperowani prawie nigdy nie dostaną tego, co jest im potrzebne.”

"I live by 'Go big or go home.' That's with everything. It's like either commit and go for it or don't do it at all. I apply that to everything. I apply that to relationships, I apply that to like sports, I apply that to everything. That's what I live by. That's how I like it." - Paul Walker

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 348730
Carbo i dżem właśnie dlatego wywal, że to cukry. Na kolację może być jakiekolwiek źródło białka i źródło węgli. Nie ma oliwy z rzepaku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3695
Wydawało mi się że muszę dostarczyć energii przed wysiłkiem- ok. No to olej :P
Na kolację sobie zaraz coś wymyślę. Z tą dietą dostarczam do 100g białka dziennie, około 330g węgli i tylko 90g tłuszczy. Z kaloryczności wyszło tylko ponad 2000kcal - coś źle mogłem zobaczyć albo tyle jest po prostu.

„Głodni prawie nigdy nie zostaną nakarmieni,
a zdesperowani prawie nigdy nie dostaną tego, co jest im potrzebne.”

"I live by 'Go big or go home.' That's with everything. It's like either commit and go for it or don't do it at all. I apply that to everything. I apply that to relationships, I apply that to like sports, I apply that to everything. That's what I live by. That's how I like it." - Paul Walker

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 348730
No to za mało, daj na początek 3000 kcal, 2g białka na kg masy ciała, 1g tłuszcżów na kg masy ciała, resztę węgli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3695
Wiesz może czym to łatwo nadrobić? Tzn. jakieś jedzonko które świetnie uzupełni braki. Czyli tłuszcze mam teraz ok, jedynie białko i węgle. Mógłbyś jeszcze powiedzieć czemu te cukry przed treningiem są takie złe?

Zmieniony przez - CropperOfTeeth w dniu 2013-01-17 19:15:58

„Głodni prawie nigdy nie zostaną nakarmieni,
a zdesperowani prawie nigdy nie dostaną tego, co jest im potrzebne.”

"I live by 'Go big or go home.' That's with everything. It's like either commit and go for it or don't do it at all. I apply that to everything. I apply that to relationships, I apply that to like sports, I apply that to everything. That's what I live by. That's how I like it." - Paul Walker

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 348730
Cukry ogólnie są złe. Białko: mięso/ryby/jaja/nabiał. Węgle: ryże/kasze/ziemniaki/chleb i makarony pełnoziarniste/bataty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3695
Dzięki, w weekend wprowadzę korekty i napiszę co jeszcze dodałem.
sog poleciał

Zmieniony przez - CropperOfTeeth w dniu 2013-01-17 19:25:07

„Głodni prawie nigdy nie zostaną nakarmieni,
a zdesperowani prawie nigdy nie dostaną tego, co jest im potrzebne.”

"I live by 'Go big or go home.' That's with everything. It's like either commit and go for it or don't do it at all. I apply that to everything. I apply that to relationships, I apply that to like sports, I apply that to everything. That's what I live by. That's how I like it." - Paul Walker

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

masa, dużooooo masy *__* / Dieta

Następny temat

Dieta dla ektomorfika 53kg

Wheya