SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1327

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 298 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34590
No tak tylko powiem tak ogólnie chce wyrzucic ten 4 posiłek przynajmniej
na 3 dni w tygodniu nie mam czasu o tej godiznie nic przyrzadzac makaron gotować itd wiem niby moglbym wcześniej ale wolałbym uzupełnić to jakąs odzywką poprostu wygodniej zrobic szejka i wypic i tu moje pytanie jak dam białko+migdały to spoko zastąpię (b+t)
tylko czym zastapić węgle??(sam banan to troche mało tymbardziej ze to proste wegle a to już godz 19)

Myslałem jeszcze dać gainera tyle że odrazu po treningu i tu moje [pytanie gdy koncze trening o 12 wypije gainera i o której musiałbym pozniej zjesc posilek godz 14 byłaby ok?czy jednak to za pozno
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 298 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34590
Mógłby ktoś ocenić??

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34420
Dodaj warzyw do ostatniego posiłku
Pasowałoby też żebyś urozmaicił,by w 3 posiłkach nie było banana
Zwykłego białego ryżu nie jedz-choćby zamień na parboiled,który ma więcej minerałów
Modyfikując ten posiłek o 19,nie musisz się bać o węgle-może być opcja odżywka+jogurt naturalny+banan+migdały-jeśli tu wystąpi jakiś deficyt kalorii to możesz go smiało uzupełnić tłuszczami
Nie dasz rady dodać do diety tłustej ryby?

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase dla ektomorfika do Oceny

Następny temat

Obritek

sosy