SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta low carb do oceny, 61kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1176

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
Hej.
Od początku października jem dużo tłuszczy i białka, a mniej węglowodanów. Dobrze się na tym czuję. Ułożyłam dietę na ok. 1500 kcal + dodatkowe białko na mleku 2-4 razy w tygodniu po treningu. Zależnie od ilości ruchu waga stoi mi przy 2100-2200 kcal. Z doliczonym białkiem będzie wychodzić 1600-1700 na dobę (średnia tygodnia). Bardzo proszę o ocenę i ewentualne wskazówki. Moim celem jest redukcja tłuszczu i zachowanie mięśni. W 12 tygodni chciałabym z wagi 61 zejść do 55-56. Mam 21 lat, 168 cm, raz w tygodniu chodzę na siłownię ćwiczyć na maszynach (ok. 1 godzinę). Raz w tygodniu ćwiczę z Gacką lub inną trenerką (również godzinę). Prawdopodobnie w najbliższych dniach dorzucę jeszcze 2 dni ruchu (dywanówki lub zajęcia fitness).
Pierwsze zdjęcie, to plan na tydzień roboczy, drugie - weekend.









Zmieniony przez - natalia5991 w dniu 2016-11-22 21:04:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3447 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Kalorii mało, nie schodziłabym w tym wieku, przy takich parametrach poniżej 1800. Low carb to wcale nie jest dobry wybór dla kobiet - nie jest korzystny dla tarczycy. Moim zdaniem takie sensowne minimum ww to 150 g.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
Ale z białkiem będzie blisko 1700 kcal.
A dieta, jeśli czuję się na niej dobrze, to i tak skutki uboczne mogą być odłożone w czasie? Mogłabym dodać trochę węgli i przy tym kalorii, ale będę chodzić wypchana, ociężała :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
Boję się też, że na wyższych kaloriach nie zejdzie ze mnie te 6 kg w 3 miesiące, a bardzo mi zależy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6388 Napisanych postów 75346 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631690
Spadniesz 6kg a potem nadrobisz 9kg
Proponuje robić wszystko z głowa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
hm, zaplanowałam wyjście dodając po 100 kcal co tydzień, aż do 2000 nie zmieniając rozkładu BTW, mniej więcej wszędzie trochę kalorii więcej. I zachowując aktywność.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
ale skoro tak uważacie, jeszcze się zastanowię, dzięki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
Rozpisałam dietę jeszcze raz. Obawiam się, że w tygodniu mam trochę za dużo białka, ale nie mam lepszego pomysłu jak podbić kalorie nie zjadając większej ilości węgli (makaronu i chleba unikam, kaszę i owsiane mam i więcej nie wcisnę, a śniadania białkowo-tłuszczowe, to u mnie strzał w 10). Chcę się do niej stosować przez 12 tygodni, ile kilogramów spadnie, tyle spadnie. Ćwiczenia po ok. godzinie 3 razy w tygodniu (fitness, siłownia w ramach wf, miks z Gacką). W wolne dni obwód z brzuszków, przysiadów i pompek - 10-15 min. I postanowiłam nauczyć się podciągać na drążku, zacznę od opuszczania. Jeśli trening wypadnie, mam do dyspozycji hantelki 2 i 8 kg. Użyję ich np. w czasie świąt. W przyszłości zamierzam ćwiczyć 5 razy w tygodniu i pewnie zatroszczyć się o rozwój mięśni, ale na razie skupiam się na redukcji.
plan na tydzień roboczy i weekend:





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3829 Napisanych postów 63338 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680396
Dość dziwne podejście. Dlaczego bazujesz na chudych źródłach białka dodając do nich tłuszcze, zamiast dać tłuste mięsa, ryby?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
to tylko przykład, kupuję też wieprzowinę, wołowinę, łososia, czasem wędzony boczek... ta dieta, to szablon, będę modyfikować, przy tłustym mięsie nie dodam np oleju, różne warzywa, owoce, kasze, czasem ryż, makaron...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4832
od jakich 8 miesięcy zaczęłam normalnie jeść, wcześniej głodówki, napady i głupie diety przez 5 lat. Jakimś cudem nie zrobiłam sobie większej krzywdy, a metabolizm jest sprawny. Chciałabym trochę zrzucić i ujędrnić, w przyszłości zbliżyć się do sportowej sylwetki, ale wszystko małymi kroczkami. I wrzucam dietę, by się upewnić, że znowu nie odwalam czegoś głupiego.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ustaleniu zapotrzebowania kalorycznego

Następny temat

Masowanie czy odchudzanie?

WPC zestaw