SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta dziewczyna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 643

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

kobieta

Cel

przybranie na wadze i zbudowanie masy miesniowej

Waga

51

Wzrost

169

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

?

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca 8 h siedzaca, malo ruchu w dni nie treningowe, spac chodze ok 22.30 wstaje ok 6.30

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x tyg 2h trening silowy

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

brak diety

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

ok, nietolerancja laktozy

Stosowana lub planowana suplementacja

planuje odzywke bialkowa whey gold
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4
Hej,

Jestem szczupla dziewczyna, waze 51 kg i wzrostu mam 169cm. Od czterach miesiecy chodze na silownie trzy razy w tygodniu na trening silowy gdyz zalezy mi zeby wyrobic lekko umiesniona sylwetke no i troszke przytyc. Problem mam z dieta, mam szybki metabolizm i jestem ektomorfikiem:P

Bylby ktos tak mily co sie zna na temacie i mogl ulozyc diete tygodniowa ? Zaznacze ze mam nietolerancje laktozy :S ale jeden posilek dziennie moze byc laktoze * wtedy biore laktocontrol i jest ok.

Czy odzywka bialkowa bylaby dobrym dodatek do diety w dni treningowe?

dzieki z gory

S


Zmieniony przez - sylvialola92 w dniu 2016-03-15 15:21:01
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 42 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1939
podstawy :
http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html
obliczanie zapotrzebowania:
http://www.sfd.pl/Dieta__ułóż_sam_a_-t315296.html



Zmieniony przez - Wojak89 w dniu 2016-03-15 16:22:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 290 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188565
Skorzystaj z tematów podwieszonych tz. wylicz zapotrzebowanie:http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html a następnie po obliczeniu ułóż jadłospis wrzucając go w takiej formie :http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest. Możesz zakupić sobie wpc np. :http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html ułatwi w trzymaniu diety a przepisy z użyciem białka znajdziesz tu : http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html .
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do ocent

Następny temat

Czy dieta będzie dobra

WPC zestaw