SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do sprawdzenia na pierwszą redukcję dla nowicjusza.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 815

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1834
Witam, jestem tu nowy i od razu proszę o pomoc, a dokładniej sprawdzenie diety. Dużo czytałem więc mam nadzieję, że uwag będzie mało ;)
O sobie:
Wiek: 24
Wzrost: 183 cm
Waga: 93 kg



Większość dotychczasowego życia spędziłem na boiskach piłkarskich, trenując systematycznie i grając. Od roku nie uprawiam żadnego sportu, natomiast pracuję jako górnik pod ziemią (temp. ok. 32 stopnie, wilgotność ok. 80% i mało świeżego powietrza). Warunki jakie tam panują sprawiają, że wylewam tam litry potu nawet, kiedy po prostu...siedzę, więc podczas ciężkiego dnia swój pot wylewam z gumowców kilkukrotnie. Piszę to po to, abyście uwzględnili to podczas wnoszenia uwag do diety.
Zapotrzebowanie obliczyłem według jednego z wzorów, które znalazłem na tym forum (33 x Waga) i odjąłem nieco ponad 350 kcal.
Trening, który będę stosował to FBW (AB) 3 razy w tygodniu, po treningu cardio 30min. a w 2 dni nietreningowe interwały, 2 dni wolne.
Co do diety to będę kurczaka zastępował w miarę możliwości wołowiną i łososiem, czasami na zamienię coś na makrelę.
I dodam jeszcze, że największy problem mam ze zrzuceniem tkanki tłuszczowej z nóg.

Kilka wymiarów:
Brzuch na wys. pępka- 95 cm
Klatka piersiowa- 103 cm
Biceps- 35 cm
Udo- 66 cm
Łydka- 45cm


Proszę o pomoc i z góry dzięki za zainteresowanie :) Pozdrawiam





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert