SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do sprawdzenia.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 959

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247
Witam,

Mam prawie 20 lat 184 cm wzrostu i waga około 70 kg. Na siłowni ćwicze regularnie FBW 3 razy w tygodniu. Do tego przygotowałem diete na mase i chciałbym aby ktos spojrzal na nia fachowym okiem.

I 6:30
Płatki owsiane 125g
Mleko UHT 1,5% tłuszczu 250ml
5 całe jaja kurze
białko 56 (w tym zwierzęce 41) tłuszcze 38 węglowodany 92 wartość energ. 938 kcal

II 9:00
makaron bezjajeczny durum 200g
mintaj świeży 125 g
Ogórek 400g
orzechy arachidowe 33g
białko 47 (w tym zwierzęce 21) tłuszcz 27 węglowodany 160 wartość energ. 1079 kcal

Ten posiłek 3 razy w tygodniu zamieniam na 4 Kanapki z szynką serem i ogórkiem gy jestem w szkole.

III 12:00/14:00
Ryż biały 125g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 180g
Marchew 300g
białko 49 (w tym zwierzęce 39) tłuszcz 4 węglowodany 107 wartość energ. 668 kcal


IV 16:30
Ryż biały 125g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 180g
białko 47 (w tym zwierzęce 39) tłuszcz 3 węglowodany 96 wartość energ. 608 kcal

\TRENING


V 19:30
Mintaj świeży 125g
Marchew 300g
orzechy arachidowe 33g
białko 27 (w tym zwierzęce 21) tłuszcz 24 węglowodany 12 wartość energ. 373 kcal


VI 22:00
twaróg chudy 200 g
orzechy arachidowe 33g
białko 44 (w tym zwierzęce 40) tłuszcz 24 węglowodany 8 wartość energ. 420 kcal

Łącznie:
białko 271 (w tym 200 zwierzęcych) tłuszcz 119 węglowodany 474 wartość energ. 4087 kcal

Prosze o naniesienie poprawek.

Pozdawiam.

Zmieniony przez - Brazzers w dniu 2010-04-14 16:00:56

Zmieniony przez - Brazzers w dniu 2010-04-14 16:05:22

Zmieniony przez - Brazzers w dniu 2010-04-14 16:06:58
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2733 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16414
W niektorych posilkach masz za duzo bialka.60g przy takich wymiarach na pewno sie nie przyswoi;)
Ryz bialy tylko po treningu
Duzo orzechow arachidowych.Maja saporo omega6.Lepiej daj wiecej migdalow(jednonienasycone),orzchow wloskich(omega3)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247
I 6:30
Płatki owsiane 125g
Mleko UHT 1,5% tłuszczu 250ml
3 całe jaja kurze
białko 43 tłuszcze 26 węglowodany 90 wartość energ. 780 kcal

II 9:00
makaron bezjajeczny durum 200g
mintaj świeży 125 g
Ogórek 400g
orzechy arachidowe 33g
białko 47 (w tym zwierzęce 21) tłuszcz 27 węglowodany 160 wartość energ. 1079 kcal

Ten posiłek 3 razy w tygodniu zamieniam na 4 Kanapki z szynką serem i ogórkiem gy jestem w szkole.

III 12:00/14:00
Mintaj świeży 125g
Marchew 300g
orzechy arachidowe 33g
białko 27 (w tym zwierzęce 21) tłuszcz 24 węglowodany 12 wartość energ. 373 kcal

IV 16:30
Ryż biały 125g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 180g
Marchew 300g
białko 49 (w tym zwierzęce 39) tłuszcz 4 węglowodany 107 wartość energ. 668 kcal

\TRENING


V 19:30
Ryż biały 125g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 180g
białko 47 (w tym zwierzęce 39) tłuszcz 3 węglowodany 96 wartość energ. 608 kcal

VI 22:00
twaróg chudy 200 g
orzechy włoskie 33g
białko 44 (w tym zwierzęce 40) tłuszcz 24 węglowodany 8 wartość energ. 420 kcal

Zmieniłem 1 posiłek z 5 do 3 jaj. Dodatkowo orzechy włoskie na 6 posiłek zamiast arachidowych. Prosze o dalsze instrukcje


Zmieniony przez - Brazzers w dniu 2010-04-14 16:36:04

Zmieniony przez - Brazzers w dniu 2010-04-14 16:46:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
I 6:30
Płatki owsiane 125g
Mleko UHT 1,5% tłuszczu 250ml
3 całe jaja kurze
białko 43 tłuszcze 26 węglowodany 90 wartość energ. 780 kcal

II 9:00
makaron bezjajeczny durum 200g
mintaj świeży 125 g
Ogórek 400g
orzechy włoskie
białko 47 (w tym zwierzęce 21) tłuszcz 27 węglowodany 160 wartość energ. 1079 kcal

Ten posiłek 3 razy w tygodniu zamieniam na 4 Kanapki z szynką serem i ogórkiem gy jestem w szkole.

III 12:00/14:00
Ryż braz 125g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 180g
Marchew 300g
oliwa
białko 49 (w tym zwierzęce 39) tłuszcz 4 węglowodany 107 wartość energ. 668 kcal


IV 16:30
Ryż biały 125g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 180g
warzywa
białko 47 (w tym zwierzęce 39) tłuszcz 3 węglowodany 96 wartość energ. 608 kcal

\TRENING


V 19:30
Mintaj świeży 125g
ziemniaki
białko 27 (w tym zwierzęce 21) tłuszcz 24 węglowodany 12 wartość energ. 373 kcal


VI 22:00
twaróg chudy 200 g
oliwa
warzywa
białko 44 (w tym zwierzęce 40) tłuszcz 24 węglowodany 8 wartość energ. 420 kcal

Zmieniłem 1 posiłek z 5 do 3 jaj. Dodatkowo orzechy włoskie na 6 posiłek zamiast arachidowych. Prosze o dalsze instrukcje

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247
dzieki wielkie :*
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
bez całowania pozdr

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247
to przytule :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
proponuje dać białka 2,4g
ww koło 5
reszta tłuszcz

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247
Tak nie za bardzo wiem co moge zmienic jak byś mógł nanieść jakies konkretne poprawki byłbym wdzięczny :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2733 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16414
Potreningowy posilek powinien miec najwiecej kcal albo podobna ilosc co sniadanie.


Jeszcze wywalilabym z przedtreningowego bialy ryz.
Po co Ci w VI posilku twarog z bialkiem? Wystarczy twarozek :P
Jesli bys przyjal te 2,4g bialka to srednio wychodzi Ci 30g na posilek z tym ze okolotren.dajesz wiecej.Przy 2g/kg srednio wychodziloby 25g bialka w posilku.
Wiec jesli masz np.powyzej 40 to wiadomo,ze zgadzac sie nie bedzie

Zmieniony przez - Hihihehe w dniu 2010-04-15 08:18:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
przecież masz naniesione poprawki wystarczy dopasować

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do analizy

Następny temat

New dietka do oceny