SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do poprawy !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 676

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 390 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3682
Siemka poprawdzie mi dietke jak mozecie jak są jakies błędy (za mało , za dużo)

Śniadanie 6:00
Owsianka 100g / Twaróg 150g + chlebek żytni
250ml Mleko 0,5%

Drugie sniadanie 10:00(szkola)
Piers z kurczaka rozdrobniona ok 250g + sałata, ogórek

Obiad 15:00 / 15:30
Kasza 100g z warzywami ok 50g / pierś kuraka 200g + Oliwa 20ml + Sałatka coleslaw 50g.
Herbatka zielona, czerwona (lubie, nie wiem czy dobrze to jest

Podwieczorek ok 18:00
Tuna 130g + chlebek razowy 3 kanapki czyli jakies 60g / omlet dokladnie nie wiem ok 200g / Ryż 100g z jabłkami owocami 50g

Kolacja ok 21:00-22:00
Twaróg 150g + chleb żytni ok 60g 3 kanapki

Oceńcie, poprawdzie jak jakies bledy nie zjeżdzajcie mnie od razu ze cos zle. :)

Cel : Masa
Wczesniej cykl na mono
Dni wolne od krety ponad 60
Ostatnio brane : brak
cos jeszcze?

Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 390 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3682
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10805 Napisanych postów 47908 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Śniadanie 6:00
Owsianka 100g / Twaróg 150g + chlebek żytni
250ml Mleko 0,5%

Wywal twaróg, chleb daj jajka. Dodaj jakiś owoc.

Drugie sniadanie 10:00(szkola)
Piers z kurczaka rozdrobniona ok 250g + sałata, ogórek

A gdzie żródło węglowodanów? Dodaj tłuszcze np. z oliwy z oliwek/olej lniany/orzechy włoskie.

Obiad 15:00 / 15:30
Kasza 100g z warzywami ok 50g / pierś kuraka 200g + Oliwa 20ml + Sałatka coleslaw 50g.
Herbatka zielona, czerwona (lubie, nie wiem czy dobrze to jest

Ok.

Podwieczorek ok 18:00
Tuna 130g + chlebek razowy 3 kanapki czyli jakies 60g / omlet dokladnie nie wiem ok 200g / Ryż 100g z jabłkami owocami 50g

Co to ma być: daj kasze/ryż/makaron durum+kurczka/indyk/wołowina+tłuszcze+warzywa.

Kolacja ok 21:00-22:00
Twaróg 150g + chleb żytni ok 60g 3 kanapki

Wywal chcelb, daj oliwy z oliwek/oleju lnianego.
Dodaj warzyw.


Pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 390 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3682
Dziex Rybas sog poleciał. Nie jestem doświadczony z dietami :) będę dbał o to zeby w każdym posiłku były Węgle + Białko + Tłuszcze. I bede jadł dużo owoców

Zmieniony przez - Sajmon1991 w dniu 2009-09-22 20:45:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
z owocami uważaj jadłbym w po treningowym i jak już dodawał do śniadania
tłuszczu unikaj po treningu ww na noc

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 390 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3682
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

zacząc się odżywiać

Whey vit