SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 517

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35536
Śniadanie
7:00
Płatki owsiane 70g 250kcal
Siemie lniane 30g 150kcal
Mleko 200ml 100cal
b: 21
t: 21
w: 46
kcal: 550 kcal

2 śniadanie
Bułka grahamka 150g 375kcal
Pierś z kurczaka 100g 100kcal
b: 31
t: 5
w: 50
kcal: 475

Posilek przedtreningowy
3 jajka 240kcal
kasza 50g 180kcal

b: 28
t: 15
w: 35
kcal: 420

Potreningowy
Kasza gryczana 100g 360kcal
Karkówka 100g 270kcal

b: 30
t: 27
w: 65
kcal: 630

Posiłek 5
Serek wiejski 160kcal
kasza 50g 180kcal

b: 27
t: 6
w: 40
kcal: 340

Posiłek 6

Twaróg 120g 140kcal
oliwa z winogron 20g 160kcal
b: 19
t: 24
w: 4
kcal: 300



b: 156
t: 98
w: 240
kcal: 2715

waga 58, zapotrzebowane 2700kcal. Co dodać/zamienić?


Zmieniony przez - staranny w dniu 2011-05-03 16:09:38
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3287 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 22857
Sporo tłuszczy prawie 2g na kilogram masy ciała. W ogóle to jaki cel diety?
Jeśli ogólne utrzymanie masy ciała przy intensywnych treningach, to byłaby w porządku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35536
cal to masa, zapomniałem napisać. pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 528 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19793
Karkówkę przesuń do 2 posiłku a po treningu daj pierś z kurczaka, poza tym brak warzyw w diecie chyba że nie uwzględniłeś w rozpisce no i 3g białka/kg wagi to za dużo, wystarczy ok 2g/kg rozłożone na wszystkie posiłki, dorzuć jakąś rybkę i orzechy włoskie. Te obliczenia coś nie bardzo ci wyszły.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35536
właśnie wiedziałem, że zapomniałem o czymś napisać :D warzywa są. A białka wychodzi 2,5g, tłuszczy 1,5 a reszta węgle. ALE jest w tym też białko roślinne więc chyba będzie dobrze? Mięsko/ryby max 2x dziennie ze względów finansowych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3287 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 22857
Te 2g białka na kmc powinny być z mięsa/ryb/jaj, jeśli wychodzi 2,5, a w tym są wszystkie białka dzienne to jest ok.
Węgle zacznij od 4g tak jak masz i sumiennie zwiększaj/zmniejszaj pod wpływem obserwacji zmian wyglądu sylwetki i wagi ciała.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
Pamietajmy że jednak aminokwasy sie uzupełniają i jeśli dajemy pełnowartościowe źr białka do posiłku aminokwas ograniczający nie jest juz straszny

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Po maratonie?

Następny temat

Jako taka DIETA, wstęp do prawdziwej diety

WPC zestaw