SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny (redukcja)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 81 Wiek 75 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2027
Płeć : m.
Wiek : 28 lat
Waga : 95 kg.
Wzrost : 180 cm.
Obwód klatki : (brak pomiarów)
Obwód ramienia : (brak pomiarów)
Obwód talii : (brak pomiarów)
Obwód uda : (brak pomiarów)
Obwód łydki : (brak pomiarów)
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej :ok.20%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu fbw, stretching
Cel : redukcja (tłuszczu) rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : chyba dobry
Stosowane aktualnie preparaty : wpc,kreatyna, pomper,zma
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, ale na razie nie widzę takiej potrzeby
Stosowane wcześniej diety : przeciętnego kowalskiego, low carb, zbilansowana



Witam! proszę o konsultację mojego modelu odżywiania. Na celu mam redukcję rozłożoną w czasie plus złapanie formy, moje dobowe zapotrzebowanie energetyczne "na zero" wynosi ok.3000kcal. Wybrałem dietę niskowęglowodanową ponieważ bardzo dobrze się na takiej czuję . Wklejam przykładowy jadłospis:












Zmieniony przez - szuwar1 w dniu 2019-07-02 21:20:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3829 Napisanych postów 63341 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680430
Twoje wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego, odjęcie około 300 kcal w celu ujemnego bilansu kalorycznego, jak i rozpiska posiłków wygląda sensownie. Patrząc jednak na jeden dzień wydaje się, że warto wprowadzić urozmaicenie, dodając np. różnego rodzaju tłuste ryby (braki kwasów tłuszczowych omega 3), podroby, wołowinę, inne tłuste elementy wieprzowe, jaja, nabiał. Z tego też względu dobrze by było jakbyś wrzucił 2-3 inne dni diety. Zobaczymy w ten sposób jak wygląda jej urozmaicenie.

Trening dawałeś do oceny w dziale trening/trening dla początkujących?


Zmieniony przez - domer w dniu 2019-07-02 23:29:12
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 81 Wiek 75 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2027
Trening mam ogarnięty, wklejam przykładowe jadłospisy:








Zmieniony przez - szuwar1 w dniu 2019-07-03 18:59:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3829 Napisanych postów 63341 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680430
Wygląda dobrze. Śmiało można zaczynać.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 81 Wiek 75 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2027
Dziękuję
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsza redukcja

WPC zestaw