SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny na mase

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 711

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 92
Witam. Mam 18 lat 180cm wzrostu i 87 kg wagi. Mój staż treningowy to 2 miesiące. Wcześniej również ćwiczyłem długo ale przestałem (lekko to ujme - jestem na siebie "wkurzony" ) i wszystko poszło w piz... . Chciałbym aby ktoś ocenił moją dietę (zaznacze, ze nie zalezy mi na drastycznym skoku masy tylko stopniowym).To mój pierwszy post na tym forum i zaryzykuje w tym temacie zeby nie zasmiecac pozostałych(wiem ze jest za wcześnie
na odżywki) pytanie odnośnie Olimp Creatine Mega Caps 1250 z czym to brać, ile i o której godzine odnośnie mej diety. Jeżeli coś jest niezgodne z regulaminem to prosze o usuniecie. Pozdrawiam

PRZYKŁAD MOJEJ DIETY:

1. Śniadanie 7:20
-Płatki owsiane
-Mleko 3,2%
-Orzechy arachidowe
-Wafle ryżowe (3)
-1 Tran

2. Posiłek w szkole na 3 godz lekcyjnej
-Chleb żytni razowy
-Masło
-Ser gouda
-Kiełbasa KRK

3. Posiłek w szkole na 5 godz lekcyjnej
-Banan
-Serek wiejski

4. Posiłek po szkole 15:30
-Spaghetti
-1 Tran
-Witaminy Olimp
-Mars

5. Posiłek po treningu ~17:30
-Jaja na twardo (2) z majonezem
-Orzechy ziemne
-Maślanka

6. Kolacja 19:00
-Kabanosy drobiowe (2)

7. Kolacja 21:00
-Tuńczyk w oleju
-Bułka grahamka
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4383 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 43252
1. dodaj pełnowartościowe źródło białka- nie polegaj na mleku. wafle ryżowe wywal, możesz dodać owoc zamiast wafli.
2. Chleb zamień na pewniejsze źródło ww złożonych o niskim IG, ser i kiełbasa do wywalenia, w miejsce tego daj pełnowartościowe źródło białka z mięsa/ryby, zdrowe tłuszcze i warzywa
3. to nie posiłek. banan wywal, serek wiejski w miarę możliwości zamień na szybciej wchłanialne, pełnowartościowe białko, daj ww złożone o niskim IG, warzywa i zdrowe tłuszcze
4. makaron zamień na ww złożone o niskim IG lub zrób al dente, dodaj pełnowartościowe białko(mięso/ryba) i to zjedz na 1h przed treningiem
5. zaraz po treningu daj banana z 3 posiłku
5,5. 30 min później ww złożone, może być wyższy IG, + szybko wchłanialne pełnowartościowe białko
6. ww złożone o niskim IG, pełnowartościowe białko, warzywa i zdrowe tłuszcze
7. tuńczyk max 2/3x w tyg. Tu daj białko+tłuszcze zdrowe + warzywa

pomogą ci tabele http://www.jedzdobrze.pl/tabele

Zacznij od 2,2 białka na kg, 1-1,5 tłuszczy na kg, 3,5 ww na kg ... jeżeli masa nie będzie szła powoli podbijaj ww
pzdr

Zmieniony przez - debee w dniu 2010-03-15 18:18:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 92
Dzięki za pomoc pozdro.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

75-60 odchudzanie

Następny temat

Dieta na Masę - Proszę o pomoc !!!

sosy