SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny ilość białka.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 516

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

30

Płeć

M

Cel

85kg

Waga

78kg

Wzrost

178

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

12-14

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca wypalarke plazmowa

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

FBW 3x tydz ok 2h

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Db

Stosowana lub planowana suplementacja

Podstawowe suple, leci tesc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 213 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1294
Cześć, wklejam swoją dietę zrobiona w po treningu, sprawdźcie proszę czy odpowiednią ilość białka jem masujac. Mięsa jest surowego 400g ,po ugotowaniu wychodzi 80g ale ważę przed obróbka.

Kukurydzę zmieniam na białe lub czerwone fasolę, groszek, buraki
Ryze głównie brązowe, biały po treningu(ćwicze o 15), czasem zamienie na makaron kukurydziany
Brokuły zamienię na mix warzyw z biedry lub szpinak



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24207 Napisanych postów 22230 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 363564
ogólnie jest całkiem spoko, ale czy ta Twoja praca jest taka wymagająca fizycznie, że masz aż takie duże zapotrzebowanie?
białko 160g Ci wystarczy, ale ciekawi mnie co Ty robisz z mięsem, że po obróbce traci 80% masy?
i z tym dopingiem za wcześnie ruszyłeś, jak dopiero dietę układasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4988 Napisanych postów 69144 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710984
Wklej wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego z dokładnego wzoru. Rzeczywiście wydaje się, że kalorii może być zbyt dużo. Z czego wynika taka ilość?

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Białko w ilości 2 gramów na kilogram masy ciała w zupełności wystarczy. Nie potrzebujesz większych ilości.

Jeżeli chodzi o rozpiskę posiłków, to wklejony dzień wygląda dobrze. Musimy jednak zobaczyć inne dni, aby sprawdzić urozmaicenie. Ciężko jest to ocenić po jednym dni.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 213 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1294
Ajj error. Nie 80a
A ok 240g z 400g po ugotowaniu się robi (80/100)
Pracę mam taką, że pokaże, posiedzę i popatrzę na palnik, a innym razem co chwile coś dźwigam, wiadomo, na plazmie różnie bywa. Czasem muszę blachy po 20kg wrzucać ręcznie na stół, a czasem 7h siedzę na fonie XP

A z wyliczeń na kalkulatorze w po treningu. Pl mi wychodzi 3000kcal przy średniej aktywności, +20% to jest 3600 kcal na masie. A po treningu dodaje 3 miarki gainera zawsze, stąd to 4000kalorii w dni treningowe wychodzi.raczej w pasie jak się mierze co tydzień, mam właściwie tyle samo, łapa lekko podskoczyla więc bilans dodatni, a skoro nie zalewa to nadwyżka optymalna, jak dobrze rozumiem.

A co do innych dni to napisałem, czasem jajka zamiast twarogu, z wegli to chleby bezglutenu rasowe, kasze jaglans i Ryze białe/brązowe. Watrobka co 4 dni, głównie kurczak z mies, warzywa głównie te w paczkach z marketu. Śniadanie szejk zawsze to samo. Dużej różnicy nie ma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24207 Napisanych postów 22230 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 363564
no to przy takiej aktywności jak mówisz ten bilans kcal wydaje się za duży, ale skoro tak jesz i nie podlewa no to wszystko ok, widocznie taka Twoja genetyka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4988 Napisanych postów 69144 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710984
Jeżeli rzeczywiście kontrolujesz obwody ciała i spożywane kalorie i w wyniku obserwacji wynika, że pas nie rośnie, a inne obwody idą lekko w górę, to jak najbardziej dobrana ilość kalorii w diecie jest odpowiednia.

Uroznicenie nie wygląda najlepiej. Czasem jajka zamiast twarogu i tylko kurczak z mięs to spore ograniczenie. Dlaczego unikasz wieprzowiny, ryb, wołowiny? Organicznie się do trzech źródeł tłuszczów również nie jest dobrym rozwiązaniem. Masz spory wybór w tym kierunku.

https://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 213 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1294
Wołowina za droga, zamiast kurczaka czasem indyk,, watrobka drobiowa. Czasem zamaist jajek i twarogu tuńczyk, na noc zawsze 3 tabl omega3 , wieprzowina mogę na tydz wrzucać ale ona ma tłuszcz. Ja mam lekki refluks i starałem się lekko jeść, wszystko gotuję, mięsa też. Nie wiem ile ona po ugotowaniu ma tłuszczu,, ciężko, wtedy liczyć. Sorki za chaos, właśnie ćwicze na podwójnej yerba macie xp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16397 Napisanych postów 127941 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1439073
Wybieraj chudą wieprzowinę, nie powinieneś mieć problemów, tłuszcz też jest potrzebny w odżywianiu

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 213 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1294
Dzięki za uwagi. Zacznę urozmaicac

Wiecie może jak to jest z np karkówka po ugotowaniu - ile się tłuszczu traci?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24207 Napisanych postów 22230 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 363564
Denzzor
Wołowina za droga, zamiast kurczaka czasem indyk,, watrobka drobiowa. Czasem zamaist jajek i twarogu tuńczyk, na noc zawsze 3 tabl omega3 , wieprzowina mogę na tydz wrzucać ale ona ma tłuszcz. Ja mam lekki refluks i starałem się lekko jeść, wszystko gotuję, mięsa też. Nie wiem ile ona po ugotowaniu ma tłuszczu,, ciężko, wtedy liczyć. Sorki za chaos, właśnie ćwicze na podwójnej yerba macie xp

jak wybierzesz schab, polędwicę, szynkę i usuniesz widoczne kawałki tłuszczu to wcale nie będzie ona miała go więcej niż kurczak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 213 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1294
Tak będę robił. Czyli proponujecie zredukowac białko do tego poziomu i obserwować organizm?
(100 g mięsa mniej i 50g gainera po treningu mniej) Jak tak patrzę to z 1-2kilo w miesiąc złapałem, może lekko mi się morda zaokraglila i w pasie 0.5cm więcej wpadło ale myślałem że tyle to okej, bo treninuje 5x5 na siłę a myślałem że większa masa=większą siła=bodziec do hipertrofii






Zmieniony przez - Denzzor w dniu 2019-11-05 07:59:52

Zmieniony przez - Denzzor w dniu 2019-11-05 08:00:41
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa czy dalej redukcja

nutloveb