SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny - masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 728

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 215 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6255
Wzrost: 181
Waga: 77kg

Więc zaczynamy:

Śniadanie: (ok. 5:15 rano)
3 jaja, 3 kromki chleba z wędliną, banan, jabłko

Wiem, że brak podstawowego produktu płatek owsianych, ale nie podchodzą mi one w żaden sposób.. tak samo kaszki itp itd. dlatego mam nadzieję, że takie śniadanie jest w miarę do ogarnięcia.

Posiłek 2: (ok. 10:00)
Udko z kurczaka (ze skórą), kasza, surówka warzywna

Długa przerwa między 1, a 2 posiłkiem niestety tak musi być prędzej przerwy w pracy nie mam.

Posiłek 3: (ok. 13-14)
4-6 kromek chleba z wędliną, sałatą, ogórkiem, jabłko

Posiłek 4 przed treningowy:(ok. 17)
Smażona na oliwie pierś z kurczaka/ filet z mintaja, makaron, surówka warzywna

Posiłek 5 po treningowy: (ok. 21:30)
Udko z kurczaka, makaron, surówka warzywna, oliwa z oliwek

Nie podaję dokładnie ile każdego mięsa, bo to zależy od tego jakie udko/pierś dostanę.. jedno będzie większe drugie mniejsze to wiadome. Myślę, że jednak zapotrzebowanie dziennie minimalne zostanie osiągnięte, a może nawet trochę więcej, ale to chyba w niczym nie przeszkodzi :)
Jedynie obawiam się, że węgli może być trochę za mało, co bym mógł jeszcze dodać żeby zwiększyć ich ilość ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 90 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1490
jak Ci już do tego śniadanie nie wejdzie to dodaj jakiegoś gainera...nie bedzie duzo kcal nie bedzie dobrego przyrostu...a przy Twojej wadze mysle ze dziennie musisz wchłonąć okolo 4tys kcal..
http://www.sfd.pl/Dieta,_Trening,_Pomiary__Narzędzia_SFD-t727394.html
tutaj masz wszystko potrzebne do tego żeby wszystko podliczyć ;)

LIFE IS TOO SHORT TO BE SMALL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 215 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6255
Z obliczeniem nie miałbym żadnego problemu tylko tak jak mówię co z tego, że obliczę zapotrzebowanie dla 3 posiłków po 100g mięsa, a potem się okaże, że miałem tego mięsa ok 500g razem ?
Chodzi mi o to czy ogólny zarys jest dobry.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 215 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6255
Do śniadania dodam gainera z Activlabu więc ok. 40g węgli będzie dodatkowo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 215 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6255
Wypowie się więc ktoś na ten temat ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
gainera pij bezposrednio po skonczonym treningu, do diety włącz zdrowe tluszcze i warzyw więcej
wędlina srednio poasuje, ale ok, zostaw dla smaku
jak smazysz na oliwe to nie za dlugo, lepiej gdybys smazyl bez tłuszczu na teflonie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moj plan

Następny temat

dieta redukcyjna do poprawek i oceny

Fruzelina