SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny PROSZĘ O EWENTUALNE POPRAWKI

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 772

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 234
Cze wszytstkim dawno mnie nie było na forum ponieważ miałem "FOCHA" na treningi i odżywianie ponieważ nie wyrabialem z jedzeniem którego nie lubie... na dodatek jestem zapalony i w gorącej wodzie kąpany także chce mieć odrazu efekty szybko szybko ;) ale sie wzięłem ogarnęłem i do roboty !

WZROST 180 waga 65 kg DIETA OD WAGI 60 KG do ok. 70 kg!

7:00 - 3 jajka chleb pełnoziarnisty 100g
10:30 - 80g twaróg 80g chleba pełnoziarnistego
13:30 - 80g ryż 80g pierś z kurczaka
16:00 - 80g makaron 80g twaróg oliwa z oliwek 10ml
19:00 - 70g platki owsiane serek wiejski 200g
20:00 - TRENING
21:30 (po nawspólnej lub w trakcie :D ) - tuńczyk w sosie wlasnym 80g 30g orzechów lub rodzynek lub jakiś owocków
RAZEM POWINNO WYJŚĆ:
białko 115,89g
wegle 342,80g
tłuszcze 60,75g
kalorie 2390,10 kcal

CO O TYM SĄDZICIE? TYLKO NIE PIER..... GŁUPOT BO JESTEM OSTATNIO NERWOWY... WIĘC ZACHOWUJCIE SIE JAK DOŚWIADCZENI I NORMALNI... POzDrO 600

Walcz, Walcz, Walcz...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1775 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28109
Zakładajac ze poprawnie wyliczyles zapotrzebowanie na makroskladniki;


7:00 - 3 jajka chleb pełnoziarnisty 100g
Tu mozesz dac te rodzynki + oliwa z oliwek i moze lepiej platki owsiane ew musli naturalne(tradycyjne czyli bez owocow a same rodzynki)
10:30 - 80g twaróg 80g chleba pełnoziarnistego
warzywko, owoc
13:30 - 80g ryż 80g pierś z kurczaka
warzywko, oliwa
16:00 - 80g makaron 80g twaróg oliwa z oliwek 10ml
19:00 - 70g platki owsiane serek wiejski 200g
Serek wiejski przed treningiem to nie najlepszy pomysl, raczej tutaj kurak i zamiast platkow owsianych lepiej np kasza gryczana
20:00 - TRENING
Carbo by sie tu przydało

21:30 (po nawspólnej lub w trakcie :D ) - tuńczyk w sosie wlasnym 80g 30g orzechów lub rodzynek lub jakiś owocków
A tu juz bez rodzynek i orzechow i owocow(juz lepiej od razu po treningu)
I tego tuny mozesz cala puszke 130g wszamac.
Pozdr


Zmieniony przez - puramuk w dniu 2006-11-23 15:33:33
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co jeść w czasie cyklu !!!

Następny temat

Co jest nie tak?

WPC zestaw