SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny :) Poniedziałek.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 511

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47403 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiek - 16
Waga - 59
Wzrost - 173
Cel - Masa

Poniedziałek
Śniadanie: Jajecznica.
4jaja. Cebula(cała). 100g ciecierzycy ze słoika. Kilka plasterków sera żółtego. Przyprawy. +2 kromki chleba.
Ok. Kcal: 858/B: 54,8/W: 68/ T: 39

Na rozgrzana oliwę wrzucamy cebule i ciecierzyce. Podsmażamy aż cebulka będzie złocista. Wylewamy jaja. Czekamy aż białka sie zetną, dorzucamy plasterek sera żółtego, mieszamy(omijając żółtka).Pod koniec mieszamy także żółtka, chwile jeszcze podsmażamy i gotowe!

Drugie śniadanie: Kanapki.
Chleb żytni pełnoziarnisty 4 kromki. Ser żółty 2 plasterki. Polędwica sopocka 2 plasterki. Margaryna. Sałata. Pomidor.

Ciacha.
Mąka razowa 50g. Mała łyżka proszku do pieczenia. Łyżka miodu. 200g jabłek. 1jajo. 2 saszetki słodziku.
Ok. Kcal: 365 kcal/B: 20/T: 8/W: 54

PRZYGOTOWANIE:
Wsypać mąkę do miski , oddzielić białko od żółtka i dodać tylko żółtko(białko przyda się później). Dodać do tego łyżeczkę miodu i słodzik. Wszystko wymieszać aż wyjdzie ciasto , nie dolewać wody! Uformować ciasteczka. Wstawić do piekarnika na 180 stopni i piec aż sie zarumienią.
Papka jabłkowo-białkowa na ciastka: 200 gram jabłek zetrzeć na tarce. Białko które zostało wlać do garnuszka z małą ilością wody i mieszać aż się zetnie, poczekać aż troszkę ostygnie i wymieszać ze startymi jabłkami.
Na koniec naszą masą jabłkowo-białkową udekorować ciastka.

Obiad: Kiełbasa.
Laska kiełbasy(100g). 3 kromki chleba(80g). Keczup, musztarda.
Ok. Kcal: 500 kcal/B: 18/T: 28/W: 42

Przekąska(Przed Treningiem): Ryż z jabłkami.
Ryż biały 100g. Jabłko(ok. 100g). Łyżka cynamonu. Cukier 20g. Oliwa z oliwek(10g)
Ok. Kcal: 559 kcal/B: 7/T: 11/W: 107

Kolacja(po treningu): Kanapki z twarogiem.
Od razu po treningu 2 banany(140g). 4kromki chleba(70g). Ser twaróg tłusty(50g). Pomidor(50g). Przyprawy, pieprz, sól, szczypiorek, śmietany trochę.
Ok. Kcal: 483 kcal/B: 16/T: 7/W: 88

Bilans Dnia: Ok. Kcal: 3200 kcal/B: 110/T: 116/W: 389
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Dieta kwalifikuje się do poprawy.
Zapraszam do zapoznania się z tematem:

http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html

Liczyłeś swoje zapotrzebowanie kaloryczne?
Proponuje skorzystać z narzędzi naszego portalu:

http://potreningu.pl/diety

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47403 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Prosze o jakieś sugestie. I poprawy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy to dobra dieta ??

Następny temat

Węglowodany, a tłuszcz

WPC zestaw