SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny / poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2334

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11710
To teraz lez i sie kuruj. Zdrowie wazniejsze.

Jeszcze jedna sprawa, moj metabolizm chyba stanął...całkiem... ładuję w siebie ogromne ilości żarcia, a w świat nic nie wysyłam ... dziwne ;/
Pij duzo wody, przynajmnije 2 litry dziennie.

Progres na siłowni jest... 7 m-cy temu 45kg na klatkę mnie gniotło, teraz kończę 105kg.
No ładnie :)

Mam jeszcze jedno pytanie. Jutro posiłek o 17 mi będzie kolidował z pracą. Niestety nie będę mógł tam zjeść tego co sobie przygotuję. Mogę to zjeść o 16, albo dopiero o 19-20. Z tym, ze koło 21 mam następny poziłek. Co czynić w takim wypadku ?
To zjedz o 16, a potem 19-20, i na koniec jesli bedzie cie ssac to mozesz zjesc ten co masz na 21. Tak mysle bedzie dobrze.
A jesli czasem ci sie tak zdazy, to poprostu poprzesuwaj sobie posiłki i tak by nie chodzić głodnym. Dla mnie np. 4-godzinna przerwa miedzy posiłkami to jest duzo.

Zmieniony przez - akneraj w dniu 2009-11-27 21:49:05

"All diseases begin in the gut."
Aktualny dziennik: zamkniety.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 145
Jeszcze nie miałem 4-ro godzinnej przerwy, wiec ciężko mi się wypowiedzieć. Poza tym to dopiero początek, wiec pewnie organizm inaczej się zachowuje. Wody wypijam kolo 3-4 litrów. Z tym jutrzejszym posiłkiem dam radę jakoś. Na pewno znajdzie się rozwiązanie. Jak samopoczucie się poprawi to skoczę na siłkę, a jak nie to odpuszcze do poniedziałku i zacznę normalnie. Dlaczego to mierzenie miałem odłożyć w czasie? Myślałem, że najlepiej na początku... ;> Zmierzyłem się już, ale w niedzielę zrobię kolejny pomiar i on będzie do porównań.

Ten brak odczepiania wagonów mnie jednak martwi ... ;p a jak mnie rozerwie ? :o

Z wyczuciem dotknąłem pierścienia obiektywu.
Doszło do zbliżenia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11710
Zmierzyłem się już, ale w niedzielę zrobię kolejny pomiar i on będzie do porównań.
I dobrze.

To spróbuj takie sniadanie:
1 jabłko starte (albo pokrojone jak nei masz tarki), 2 jajka, płatki owsiane zalane ciepła wodą (zostaw do wsiąknieca na 5 minut), mozesz dodac cebule,
Wypij sobie szklanke wody ok.20 minut przed tym posiłkiem i nie pij po posiłku do 20-30 minut. Później szklanka wody.

Zmieniony przez - akneraj w dniu 2009-11-27 22:07:04

"All diseases begin in the gut."
Aktualny dziennik: zamkniety.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 145
Okej, przetestuję. Akneraj, a jak się ma sprawa jajecznicy? Mozna sobie strzelić od czasu do czasu ? Czy lepiej ją zostawić? :)

Z wyczuciem dotknąłem pierścienia obiektywu.
Doszło do zbliżenia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11710
Strzelaj ;)
Wiem wiem czasem jak gotowane jajka sie znudzą to czemu nie mozna spróbowac czegoś innego ;)

Jak lubisz na sniadanie to ok. Morales wcina ją na śniadanie cały czas :)

Zmieniony przez - akneraj w dniu 2009-11-27 22:20:16

"All diseases begin in the gut."
Aktualny dziennik: zamkniety.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 145
Nigdy nie byłem fanem gotowanych jajek... Jajecznica o wiele bardziej mi smakuje. Bede sobie podmieniał. Ah, dałem Ci SOG'a czy jak to się zwie:)
Pozdrawiam.

Z wyczuciem dotknąłem pierścienia obiektywu.
Doszło do zbliżenia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11710
A ja wrecz przeciwnie. Co do smazenia, to moje rece nie trzymały patelni od kilku lat ;]

"All diseases begin in the gut."
Aktualny dziennik: zamkniety.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o sprawdzienie diety na mase

Następny temat

Wioślarz czy dobry

Fitmeal