SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny , Prosze pomocy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 962

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13
Witam serdecznie , Prosze o pomoc ! Mam problem z waga dieta ...
Moze najpierw pare slow o mnie :

Wiek : 23
Waga : 100
Wzrost : 182
Wspolczynnik ktory sobie liczylem ( 1.4 ) Srednio 4/5 h w pracy chodzenia - Geodeta , 4 x silownia w tygodniu.
Zawsze areoby 1h przed treningiem ( 3 x 20 min tzn bierznie x 2 + rowerek x 1.

Cwiczenia podczas normalnego cwiczenia ( 1h ):

triceps + klatka + brzuch ( w przerwach seria na kaptur )
barki + nogi + brzuch
wolne
biceps + plecy + brzuch
klatka + brzuch + posladki

Posiadam Dymatize L-carnityne -473ml + Dymatize Dyma Burn X-Treme (100 kaps.) ( Stosuje ) oraz mysle nad HMB

Godzina 5:45
- 2 tabletki dyma burn

Godzina 6:15 ( przed pracą )
- I posiłek. 6 białek jaja kurzego + 60 g płatków owsianych + 6 orzechów włoskich (wszystko wymieszać i usmażyc na patelni teflonowej)

Godzina 11:00
- II posiłek. 200 g piersi z kurczaka gotowanej na bulionie (jedna podwójna) + 100g brokułów gotowanych na parze + 2 łyżki oleju lnianego.

Godzina 14:00
- 1 porcja L-carnityny

Godzina 15:00 ( po pracy )
- III posiłek - przedtreningowy. 250 g wołowiny + ok. 250 g pieczonych ziemniaków w mundurkach (ok.4 szt) + 150 g surówki warzywnej

Godzina 16:30
- Suplementacja przedtreningowa (około 30 minut przed treningiem) 2 tabletki Dyma-Burn + 1 porcja L-carnityny

Godzina 17:30
- I trening. 60 minut treningu siłowego + 60 min. treningu aerobowego np.: bieznia ruchoma, tempo 7 km/h, tetno na poziomie 130 uderzeń na minutę.

Godzina 19:15
- IV posiłek - potreningowy. 150 g indyka gotowanego na bulionie + 70 g kaszy gryczanej + 2 pomidory surowe

Godzina 21:00
- V posiłek. 120 g makreli wedzonej (1 sztuka) + 2 całe pomidory

Godzina 23:30
- Spanko :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 960 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13595
Na początek przeczytraj ten post
http://www.sfd.pl/JAK_UŁOŻYĆ_WŁASNY_PROGRAM_TRENINGU-t214525.html
i ułuż plan treningowy i napisz podział z seriami i powtórzeniami w nich. Co do aerobów to rób je po treningu a nie przed. Jeśli jednak masz możliwość wykonywania aerobów naczczo to polecam to najlepsze rozwiązanie. Na temat treningu aerobowego zaraz po siłowym są podzielone opinie a;e wg. może być. Glikogen jest wyczerpany w pewnym stopniu i po jkimś czsie(np.10 min) korzysta z tłuszczu jako paliwa. Pamiętaj abyś przed rowerkiem wziął jakiś antykatabolik abyś zminimalizował spadki masy mięśniowej.



Godzina 5:45
- 2 tabletki dyma burn

Godzina 6:15 ( przed pracą )
- I posiłek. 6 białek jaja kurzego + 60 g płatków owsianych + 6 orzechów włoskich (wszystko wymieszać i usmażyc na patelni teflonowej)

Godzina 11:00
- II posiłek. 200 g piersi z kurczaka gotowanej na bulionie (jedna podwójna) + 100g brokułów gotowanych na parze + 2 łyżki oleju lnianego./dorzuć troche kaszy, ryżu brązowego

Godzina 14:00
- 1 porcja L-carnityny

Godzina 15:00 ( po pracy )
- III posiłek - przedtreningowy. 250 g wołowiny + ok. 250 g pieczonych ziemniaków w mundurkach (ok.4 szt) + 150 g surówki warzywnej/zamiast ziemniaków pieczonych(to mi bardziej do masy pasuje) daj np. kasze gryczaną-dużo błonnika, witamin a i dodaj oliwy z oliwek aby były zdrowe tłuszcze

Godzina 16:30
- Suplementacja przedtreningowa (około 30 minut przed treningiem) 2 tabletki Dyma-Burn + 1 porcja L-carnityny

Godzina 17:00
- I trening. 60 minut treningu siłowego + 60 min. treningu aerobowego np.: bieznia ruchoma, tempo 7 km/h, tetno na poziomie 130 uderzeń na minutę./ tak jak mówiłem przed aerobami antykatabolik(hmb które chcuałeś kupiś przydałoby się

Godzina 19:15
- IV posiłek - potreningowy. 150 g indyka gotowanego na bulionie + 70 g kaszy gryczanej + 2 pomidory surowe

Godzina 21:00
- V posiłek. 120 g makreli wedzonej (1 sztuka) + 2 całe pomidory/wywal i daj twaró. Nie polecam wędzonych ryb stale w diecie, jako urozmaicenie można od czasu do czsu.

Godzina 23:30
- Spanko :)
To tyle moich uwag teraz zabiraj się do pracy nad treningiem

Zmieniony przez - wysięgnik w dniu 2007-01-10 22:23:04

Nie wiedzieć i zapytać to wstyd na chwile. Nie wiedzieć i nie zapytać to wstyd na całe życie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 8680 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31712
w zasadzie jak wyżej. Dieta nie jest zła. Wywaliłbym tę l-karnitynę bo szkoda na to kasy. Aeroby zamieniłbym na hitta. Na prawdę warto

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jajka-pytanie

Następny temat

Ograniczenie cukru

FuckBaton