SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 757

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2525
Założyłem podobny temat już lecz za mało się rozpisałem i za mało o sobie powiedziałem a więc:

Krótko o mnie, ćwiczyłem na siłowni 3 miesiące bez diety, efekty w sile są nawet,nawet lecz też nie jakieś super, pomyślałem ,że to na 100% przez diete i nieodpowiednie dostarczanie BIAŁKA budulca mięśni. Prosił bym o ocene mojej diety, na tyle mnie stać ($),Możliwe ,że mięsko bedzie na obiad możliwe ,że zupa podałem moją diete poniżej z góry dziękuje za wypowiedzi pozdrawiam.

Śniadanie
1.Mleko+muslii,4 jajka.
2.Kanapki.(z serem,szynką,różnie)
3.Obiad lub posiłek przed treningowy. (Możliwe ,że obiad, a po obedzie posiłek po treningowy...
4.Posiłek przed treningowy
-100 G ryżu. (węgle przed treningiem)
5.Posiłek po treningowy.
-100 G ryżu,pół pierśi z kurczaka.(po treningu węgle plus białko.
6.Przed snem 100 G białego sera, urobionego z mlekiem (Na noc)
-W ciągu dnia picie mleka, i wody zero soków itp.
Całość uzupełnie białkiem 2x 30g czyi 2x po 25 g białka=50 g+

(Waga 85 kg) więc musze dostarczać dosyć dużej ilości białka.
Wzrost:171 cm, mam taką wage ponieważ większość mojej masy znajduje,
się na nogach nie na barkach itp, typowy endomorfik,
troche brzószka troche łapy,ogólnie nie jest źle lecz sylwetka jest bez wyrazu poprzez te nogi i szerokie biodra. Na brzóch zaczne robić ćwiczenia plan już mam ułożony, a jeżeli chodzi o trening 3-4 razy w tyg. (SPLIT)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 894
Moim zdaniem trzymaj się podstaw, skoro średnio z kasą na dietę to nie ma się co spinać, pamiętaj żeby unikać słodyczy i przetworzonego badziewia, zamiast szynki i sera do kanapek, dodaj np gotowane mięso lub pastę z twarogu i jajek(może ciekawie pachnieć ) Staraj się jeść warzywa, owoce (wg mnie można je jeść poza ścisłą redukcją)

Jeśli będzie Cie zalewać to obcinaj węgle z przed i po treningowego, porcja 100 gram ryżu może być za duża dla endo.

Zmieniony przez - Karszniak w dniu 2011-12-11 12:39:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2525
No z kasą słabo wiadomo wsyztko drogie :), ale myśle ,że w miare zachowane wsyztko jest. Prosze ocenić dietke
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 24
http://www.sfd.pl/temat50408/ - Wstęp do odżywiania
http://www.sfd.pl/temat270420 - 10 rad na NIE dla początkującego
http://www.sfd.pl/temat226776 - Czynniki warunkujące sukces w kulturystyce
http://www.sfd.pl/temat314751 - Dla początkujących (dieta)
http://www.sfd.pl/temat373792 - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat367367 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat821284 - Podstawy układania diety cz.2
http://www.sfd.pl/temat523670 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat525889 - Co jeść w szkole
http://www.sfd.pl/temat183005 - Dieta na każdą kieszeń

Jakbym się miał czepiać samej diety to nie widzę źródła tłuszczy dodaj coś ( orzechy, oliwa z oliwek, tłuste ryby ). Do posiłku przed treningowego jakieś źródło białka. Generalnie jak nie masz pieniędzy na dietę to staraj się głównie trzymać podstawowych zasad żywieniowych ( Patrz wyżej ). Ja bym szynek i wędlin unikał bo w większości przypadków są to produkty przetworzone i nie koniecznie skład jest taki jak na opakowaniu ( Nie wspominam już o dodatkach chemicznych ;) ). Niestety taka jest technologia żywności. Lepiej zainwestuj w jakieś mięso ( kura, ryba, ew. wołowina/wieprzowina ) i wrzuć z chlebem razowym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2525
Dzięki za linki, jak już napisałem na obiadek na 80 % bedzie jakieś mięso rybka bedzie tylko sie nie rozpisywałem. Ogółem za zadanie miałem białka dostarczyć bo było malutko a to przecież budulec. Ok, moge robić z twarogiem, u mnie nie ma mowy ,żeby szynka była jakaś zła akurat tutaj kase trzymają rodzice i kupują bardzo dobre jakosciowo szynki itp. więc nie boje sie o to. Myśle ,że ogółem ta dieta którą ułożylem jest ok, jednak dam 100 g ryżu przed plus mięsko a po 50 g ryżu plus piers.




PISAĆ PISAĆ :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

## sosy do kurczaka, wolowiny, ryb ## niskokaloryczne

Następny temat

Zredukowanie tłuszczu na brzuchu

NutLove