SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 738

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
Odchudzam się już trochę, tylko nie wiem czy dobrze jem. Ważę 81 kg, 181 cm wzrostu. Nie liczę kcal, raczej jest ujemnie. Cel to redukcja.

1) 3 jaja + warzywa + garść orzechów
2) grahamka/2 kromki razowego + 150g piersi
3) 200g piersi + 50g ryżu + warzywa (przed treningiem)
4) 150 g piersi + warzywa
5) 120g tuńczyka/śledzia
6) serek wiejski/150g półtłustego

Zmieniony przez - Blood Btz w dniu 2010-02-16 18:38:58
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 866 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4755
Odchudzam się już trochę, tylko nie wiem czy dobrze jem. Ważę 81 kg, 181 cm wzrostu. Nie liczę kcal, raczej jest ujemnie. Cel to redukcja. JEŻELI BĘDZIESZ TAK JADŁ ZEBY SIE NIE PRZEJADAĆ I NIE CZUĆ GŁODU DO NASTĘPNEGO POSIŁKU TO OK

1) 3 jaja + warzywa + garść orzechów
BARK WĘGLOWODANÓW O NISKIM IG

2) grahamka/2 kromki razowego + 150g piersi
BRAK ŹRÓDŁA TŁUSZCZY I WARZYW,NIE JEDZ TU WĘGLOWODANÓW WIĘC WYWAL GRAHAMKE I TEN RAZOWY

3) 200g piersi + 50g ryżu + warzywa (przed treningiem)
RYŻ BRĄZOWY OK,WARZYWA ZBĘDNE

4) 150 g piersi + warzywa
DOMYŚLAM SIĘ ZE TO PO TRENINGOWY,DAJ WĘGLOWODANY O WYSOKIM IG ZIEMNIAKI/RYŻ BIAŁY ITD,WARZYWA WYWAL

5) 120g tuńczyka/śledzia
DAJ WARZYWA,DAJ ŹRÓDŁO TŁUSZCZY

6) serek wiejski/150g półtłustego
DAJ ŹRÓDŁO TŁUSZCZY I WARZYWA

."Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
Czyli raczej nie powinienem jeść tego chleba? Bo jest to posiłek w szkole i taki najbardziej mi odpowiada. A no i ostatnio cały czas mi się pić chce, to normalne? I nie zaszkodzi redukcji?

Zmieniony przez - Blood Btz w dniu 2010-02-16 22:16:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 866 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4755
w dzień treningowy jadasz węglowodany do śniadania/przed i po treningu/ reszta białkowo/tłuszczowo warzywne posiłki,możesz pić najpóźniej 30 minut przed posiłkiem a najwcześniej godzinę po posiłku,inni piją 30 minut po posiłku,najlepiej jest pić po 2 godzinach ale to już jak kto woli bo tu chodzi o rozpuszczanie soków trawiennych

."Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
Wszystko rozumiem, a jakbym nie jadł węgli w pierwszym, a jadł w drugim posiłku to coś by się stało?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 866 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4755
pierwszy posiłek czyli śniadanie jest najważniejszy,i nie radziłbym w nim omijać węglowodanów chyba że dajesz węglowodany przed snem z niskim IG ale to zastosowanie to raczej przy rannym treningu...

."Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CARBO POMIĘDZY POSIŁKAMI?

Następny temat

Plan dietowy czy dobrze ułożony ?

WPC zestaw