SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1088

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 182
Witam, pierwszy raz w zyciu ukladam diete, dlatego prosze o wyrozumialosc.

Wiek: 19
Wzrost: 197
Waga: 100
Cel: szybka redukcja
Aktywnosc: 1.1
Praca- jesli jest: wykonczeniowka, remonty itd.
Body Fat: ok 22-23 %
Budowa: Endomorfik
Wg. obliczen dzienne zapotrzebowanie ok 2300kcal.

W chwili obecnej jedyne cwiczenia jakie wykonuje to aeroby (a6w) i cwiczenia domowe takie jak pompki i przysiady. Od poniedzialku mam zamiar rozpoczac poranny zestaw: bieganie+basen :).
Jako ,ze w chwili obecnej przebywam za granica mam ograniczony dostep do niektorych produktow spozywczych.

1.
Mleko spożywcze 0,5 % tłuszczu 200
Płatki kukurydziane 100
Jaja kurze całe 120
Banan
Kapsułka o-3

2.
Chleb żytni razowy 2 kromki 90
Polędwica z indyka 150
Jabłko

3.

Ryż brązowy 100
Wołowina/Kurczak/Indyk 150
Ogórek zielony 100
Oliwa z oliwek 14

4. Po treningu (a6w+domowe)
Jogurt naturalny 300
Musli z rodzynkami i orzechami 70
Banan

5.
Łosoś wędzony/Tuńczyk 100


Posilki oczywiscie w odstepach ok. 3-4h.
Do kazdego posilku 2 diet caps WNT Sport z l-karnityna (jakas nordycka firma, jesli bedzie potrzeba moge podac sklad tych kapsulek)
Napewno potrzeba tu warzyw, ale nie moglem znalezc nigdzie jakie to konkretnie warzywa maja byc :/. Z gory dziekuje za kazda pomoc.
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 224 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14309
1.
Mleko spożywcze 0,5 % tłuszczu 200/OK
Płatki kukurydziane 100/DAJ OWSIANE
Jaja kurze całe 120/OK
Banan/TUTAJ ZBEDNE.DAJ ZAMIAST TEGO DUZO WARZYW.
Kapsułka o-3/OK


2.
Chleb żytni razowy 2 kromki 90/LEPIEJ DAJ ZAMIAST TEGO RYZ/KASZE.
Polędwica z indyka 150/DAJ PIERS Z INDYKA ALBO JAKAS SWIEZA RYBE.
Jabłko/WYWAL
DAJ DUZO WARZYW I ZDROWY TLUSZCZ.
3.
(PISZE W ZALOZENIU ZE JEST TO POSILEK PRZEDTRENINGOWY)
Ryż brązowy 100/OK
Wołowina/Kurczak/Indyk 150/OK
Ogórek zielony 100/WYWAL
Oliwa z oliwek 14/WYWAL

4. Po treningu (a6w+domowe)
Jogurt naturalny 300
Musli z rodzynkami i orzechami 70
Banan
SLABY POSILEK. PO TRENINGU WEGLOWODANY ZLOZONE I BIALKO. KASZA/RYZ + PIERS Z KURCZAKA/INDYKA/CHUDA WOLOWINA/CHUDA RYBA.

5.
Łosoś wędzony/Tuńczyk 100/OK. MOZESZ DODAC TEZ TROCHE OLIWY Z OLIWEK.

Posilek przedtreningowy wcinaj okolo 1,5h przed treningiem a potreningowy 30-45min po treningu. Co do warzyw to wlasciwie mozesz prawie wszystkie ale ja od siebie polecam: szpinak, brokuly, kalafior, salata, pomidor, ogorek, rzodkiewka :)Osobiscie namawiam Cie do uczeszczania na silownie bo naprawde warto :) Bedziesz mial o wiele lepsze efekty!

ps. Pamietaj o odpowiednich proporcjach kwasów tłuszczowych !

Pozdrawiam ! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 182
Dzieki wielkie, jutro napisze poprawiona dietke ; ) , co do silowni to bron Boze nie wykluczam, tylko w chwili obecnej jestem po kontuzji kregoslupa (siatkowka) dlatego poki co chce pochodzic z 2 tyg. przed silownia na basen ,zeby wzmocnic miesnie przykregoslupowe :).
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1087 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9991
Jak na endo to nie wazysz jakos malo. 100KG przy prawie 2m to nie jest duzo.

"The important thing is not to stop questioning."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 182
1.
Mleko spożywcze 0,5 % tłuszczu 200g
Płatki owsiane/musli z rodzynkami i orzechami 100g
Dwa kurze jajka całe 120
Warzywa (salata,ogorek zielony,pomidor,rzodkiewka) 200g
Kapsułka o-3


2.
Ryż 100g
piers kurczaka/indyka/wolowina/ryba 150g
Warzywa (szpinak,brokuly itd) 200g
Oliwa z oliwek 14g (dwie łyzki stołowe)


3. (przed treningowy - a6w + cwiczenia domowe)
Ryż brązowy 100g
Wołowina/Kurczak/Indyk/Ryba 150g


4. Po treningu
Ryz/Kasza 100g
Kurczak/Indyk/Ryba 150g

5. (minimum 2h przed snem)
Łosoś wędzony/Tuńczyk w sosie własnym 100g
kapsulka o-3
Z tym ,ze teraz sam nie wiem czy zgadzaja sie moje proporcje bialka/ww/tluszczy i kcal :/. Jak by mogl ktos jeszcze to sprawdzic bo chyba cos zle podliczylem.
A teraz pare pytan :p:

Pytanie do warzyw, czy szpinak,kalafior i brokuly moga byc gotowane, czy lepiej swieze ?
Co jesli tego dnia nie cwicze, jak powinny zmienic sie posilki 3 i4 ?
Czy w posilku 4 koniecznie powinna to byc chuda ryba ?
Jak z przyprawami podczas przyzadzania posilkow, ktorych sie szczegolnie wystrzegac, i co z roznego rodzaju sosami do mies itd ? :)

WWJD: nie waże jakos strasznie duzo to fakt :), ale chcialbym zmniejszyc swoj poziom body fat do minimum 15% zanim zaczalbym ewentualna diete masowa, pozatym w siatkowce nadmiar tluszczu mi raczej nie pomaga,a po wyleczeniu kontuzji naprawde chcialbym poprawic swoj wyskok :).
Pozdrawiam i prosze o ocene :P .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 182
hmmm ktos sie wypowie ? :>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 5820 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42644
1.
Mleko spożywcze 0,5 % tłuszczu 200g OK
Płatki owsiane/musli z rodzynkami i orzechami 100g PLATKI WOSIANE, MUESLI TYLKO WLASNEJ ROBOTY.
Dwa kurze jajka całe 120
Warzywa (salata,ogorek zielony,pomidor,rzodkiewka) 200g OK
Kapsułka o-3 NIE WIME JAKEI STEZENIE ALE 1CPS MALO COS SIE WYDAJE


2.
Ryż 100g RYZ PARABOLICZNY/BRAZOWY
piers kurczaka/indyka/wolowina/ryba 150g OK
Warzywa (szpinak,brokuly itd) 200g OK
Oliwa z oliwek 14g (dwie łyzki stołowe) OK


3. (przed treningowy - a6w + cwiczenia domowe)
Ryż brązowy 100g OK
Wołowina/Kurczak/Indyk/Ryba 150g OK


4. Po treningu
Ryz/Kasza 100g OK
Kurczak/Indyk/Ryba 150g OK

5. (minimum 2h przed snem) MINIMIM 1H PRZED SNEM
Łosoś wędzony/Tuńczyk w sosie własnym 100g/TWAROG!!
kapsulka o-3
JAK BEDZIE TUNCZYK PRZYDALA BY SIE JESZCE OLIWA, LOSOS I WTAORG SMAE OK.
Z tym ,ze teraz sam nie wiem czy zgadzaja sie moje proporcje bialka/ww/tluszczy i kcal :/. Jak by mogl ktos jeszcze to sprawdzic bo chyba cos zle podliczylem. SAM SPRAWDZ WPISUJAC W PROGRAM
A teraz pare pytan :p:

Pytanie do warzyw, czy szpinak,kalafior i brokuly moga byc gotowane, czy lepiej swieze ? GOTOWANE.
Co jesli tego dnia nie cwicze, jak powinny zmienic sie posilki 3 i4 DORZUCASZ PO ODROBINIE OLIWY, TAK ABY SIE BILANS DZIENNY ZGADZAL ?
Czy w posilku 4 koniecznie powinna to byc chuda ryba W POSILKACH OKOLOTRENIGNOWCYH CHUDE MIESO/CHUDA RYBA.
Jak z przyprawami podczas przyzadzania posilkow, ktorych sie szczegolnie wystrzegac, i co z roznego rodzaju sosami do mies itd WYSTREGAJ SIE PRZYPRAW KTORE ZAWIRAJA NIEPOTRZEBNE SKLADANIKI TAKIE JAK CUKIER,EMUGULATORY ITP. ORAZ SOSOW, SOSY JAK JZU TO WLASNEJ ROBOTY NP. Z PRZECIERU POMIDOROWEGO+DODATKI...WYSTRZEGAJ SIE KUPNYCH W PROSZKU MAJA NIEPOTRZBNYCH SPORO DODATKOW. ? :)

WKLEJ JAK TA DIETA WYGLADA POD WZGLEDEM KALORYCZNOSCI I BTW.

GÓRA---->I am What I am

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 182
Ok, z programu wychodzi mi cos takiego.

KALORIE [kcal] 2340
BIAŁKO [g] 200 2,0
TŁUSZCZE[g] 100 1,0
WEGLOWODANY[g] 160 1,6

Po dodaniu produktow z diety wyszlo mi o tak:
ŁĄCZNA ILOŚĆ 175 45 288 2278
698,12 403,87 1153,31
USTALONE DZIENNE ZAPOTRZEBOWANIE 0 0 0 0

ZREALIZOWANY % DZIENNEGO ZAPOTRZEBOWANIA [%] Err:503 Err:503 Err:503 Err:503

DOSTARCZONA ILOŚĆ NA KG MASY CIAŁA [g] 1,7 0,4 2,9 22,8

Czyli cos sie nie zgadza :/
Btw. chodze caly dzien glodny i wkur.. na wszystkich przez ta diete :DD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 182
up up
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 182
cos nikomu sie nie spieszy z pomoca :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o ocene diety na MASE :)

Następny temat

pomocy potrzebna fachowa pomoc

WPC