SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 643

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 521
Witam.

Wiek: 17
Waga: 63 kg
Wzrost: 178cm

Staż treningowy niewielki, na siłownię nie chodzę. Podstawa mojego treningu to podciąganie na drążku, pompki, brzuszki, przysiady - mówiąc prościej kalistenika. Wzoruję się na ulicznych trenujących typu bar brothers. Chcę ułożyć dietę, która pozwoli mi w miarę upływu czasu nabrać trochę ciała, cel to 70g.

Niestety nie jest mi łatwo układać dietę, bo wielu produktów po prostu nie mogę w niej zamieścić. Ze względu na gluten odpada u mnie pieczywo, makarony, czyli prawie wszystko, co zbożowe (pozostają ryż i kasze). Moja dieta musi być też w miarę lekkostrawna, żeby żołądek nie musiał się zbytnio męczyć, czyli jak najmniej tłuszczu, a już na pewno powinienem unikać smażonego (przynajmniej przez jakiś czas.

Zależy mi na tym, aby było jak najpożywniej, ale także i zdrowo. Poniżej zamieszczam to, co sam wykombinowałem, korzystając z jednej z diet znalezionych wcześniej w internecie. Każdy posiłek ma mieć mniej-więcej 500 kCal, żeby nie było tego za dużo na raz.

Posiłek 1:
- jajecznica z 4 jaj na płaskiej łyżce masła
- banan

Posiłek 2:
- kasza gryczana (100g)
- warzywa (groszek, kukurydza, marchew)
- banan

Posiłek 3:
- ryż biały (100g)
- Pierś z kurczaka gotowana - 100g
- jabłko

Posiłek przedtreningowy 4:
- Ryż brązowy - 100g
- Pierś z kurczaka gotowana - 100g
- Oliwa z oliwek - 14g

Posiłek potreningowy 5:
- banan
-jabłko
- Pierś z kurczaka gotowana - 150g

Bardzo proszę o korektę i wskazówki.

pozdrawiam,
Tomasson
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 348730
Składniki mogą być, brakuje zapotrzebowanie i innych wyliczeń kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 529 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2122
Ciężka sprawa z Tobą, podciągając się czy robiąc przysiady same to Ty nie wiem czy dasz rade nabrać 7 kg masy mięśniowej. Czemu nie decydujesz się na siłownię? Dieta bardzo bardzo przeciętna.

Who dares wins

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 521
Bardzo przeciętna dla kulturysty czy dla zwykłego nastolatka, który chce po prostu poćwiczyć i nie liczy na spektakularną muskulaturę? Pytam, bo nie wiem, czy się rozumiemy. :)

W sumie nie wiem, co mógłbym tu jeszcze dorzucić, chodzi o to, że za mało warzyw, mięsa? Kompletnie się na tym nie znam, cały internet (w tym także owe forum) to studnia bez dna i żeby ułożyć dobrą dietkę naprawdę trzeba już trochę w tym siedzieć.

Zmieniony przez - Tomasson w dniu 2013-01-04 21:36:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 529 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2122
Bardzo przeciętna dla kogoś kto zamierza nabierać masę mięśniową. Czemu na gluten uważasz?

Who dares wins

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 521
możliwe, że mam nietolerancję glutenu i jest to próbna dieta, która ma trwać koło miesiąca. Po tym czasie idę do gastroenterologa, który powie, co dalej. Dzięki za rady, będę kombinował dalej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 529 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2122
Niedobrze, bo makarony i chleb pełnoziarnisty stanowią m.in oczywiście podstawę diety na masę. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, wypełnij ankietę i coś ułożymy. Pozdro

Who dares wins

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na Rzeźbę - Potrzebuję Pomocy

nutlove nowy