SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 949

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 635 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10384
Posiłki:
1. 7.30 - Platki owsiane+odtluszczone laciate 0% (nie wiem ile gram, tak na oko
2. 10.00 - 2 kanapki: kajzerka + margaryna + wedlina drobiowa + salata

--------------------------------TRENING--------------------------------

3. 16.00 - 100g Ryzu + 2x 100g Filet z mintaja (wyczytalem gdzies, ze weglowodany + bialko to niedobre polaczenie?!)
4. 20.00 - 100g Makaronu + Ser bialy chudy
5. 22.00 - Bialko Olimpu- Whey Pro Matrix (ale nie wiem ile gram- 1 porcja to 28g bialka)

Na mase to chyba jeszcze 1 posilek by sie przydal ale nie mam gdzie go wepchnac, z reszta glownie zalezy mi na zrzuceniu paru kg, a miesnie i tak mi rosna. Trenuje codziennie po ok 2h z czego 1h to rowerek.

•oO° řaß đwA тřzy i 1OO… °Oo•

(\__/)
( -'.'
(")_(")
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Czyli to dieta jednocześnie redukcyjna i masowa??
ładnie...

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 635 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10384
Michail wlasnie cos takiego mialem na mysli, ale mowiac ladnie ironizowales czy to podziw dla mego zmyslu dietetycznego? :)

•oO° řaß đwA тřzy i 1OO… °Oo•

(\__/)
( -'.'
(")_(")
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Heh- nie gniewaj się- to nic złoośliwego- po prostu coś takiego nie istnieje.

TOBIE POLECAM (BY NIE BYŁA TO KRYTYKA CZCZA,A KONSTRUKTYWNA)
Lekko ujemny bilans kaloryczny do momentu uzyskania odpowiedniej wagi, formy.


ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 635 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10384
Tak wlasnie sobie to ulorzylem. Jestem lekko nienajedzony, a masowym akcentem w tej diecie jest tylko bialko ^^ Slodycze odstawilme calkiem i nie dojadam nic miedzy posilkami.

•oO° řaß đwA тřzy i 1OO… °Oo•

(\__/)
( -'.'
(")_(")
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 44966
Zdecyduj sie na cos: masa lub redukcja. Razem tego nie pogodzisz.
I nie mozesz miec tak dlugich 6 godzinnych przerw pomiedzy posilkami.

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 635 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10384
Ok kalorie policzyl;em jako redukcyjne- jest ich mniej niz powinno ale co proponujecie wrzucic miedzy 16 a 20? Bo nie mam pomyslu

•oO° řaß đwA тřzy i 1OO… °Oo•

(\__/)
( -'.'
(")_(")
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 44966
Mnie brakuje posilku pomiedzy 10 a 16.
Moze kanapka z wedlina lub ryz z twarogiem/piersia + warzywa. Nie wiem co mozesz wtedy zjesc wiec ciezko proponowac.

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 635 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10384
Posiłki:
1. 7.30 - Platki owsiane+odtluszczone laciate 0% (nie wiem ile gram, tak na oko
2. 10.00 - 2 kanapki: kajzerka + margaryna + wedlina drobiowa + salata
3. ???? 14.00 - 50g Ryzu ze smietana

--------------------------------TRENING--------------------------------

4. 16.00 - 50g Ryzu + 100g Filet z mintaja
5. 20.00 - 100g Makaronu + Ser bialy chudy
6. 22.00 - Bialko Olimpu- Whey Pro Matrix (ale nie wiem ile gram- 1 porcja to 28g bialka)

Marcin miedzy 10, a ok 14 jestem w szkole i zaraz po niej ide na silownie. Co sadzicie o jeszcze jednym posilkku tuz przed silownia - posilek 3 tj 50g ryzu ze smietana. W takim ukladzie odjalem sobie 50 g tego ryzu z posilku o 16.00. Chyba dodam jeszcze porcje bialka po silowni.


•oO° řaß đwA тřzy i 1OO… °Oo•

(\__/)
( -'.'
(")_(")
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 44966
DLA REDUKCJI TO MOZE TAK:
1. 7.30 - Platki owsiane+odtluszczone laciate 0% (nie wiem ile gram, tak na oko /PALTKOW 50-70G, DODAJ 50G CHUDEGO TWAROGU.
2. 10.00 - 2 kanapki: kajzerka + margaryna + wedlina drobiowa + salata /OK
3. ???? 14.00 - 50g Ryzu ze smietana /50G RYZU Z TWAROGIEM, PIERSIA, TUNCZYKIEM
--------------------------------TRENING--------------------------------
4. 16.00 - 50g Ryzu + 100g Filet z mintaja /DODAJ WARZYWA Z LYZKA OLIWY
5. 20.00 - 100g Makaronu + Ser bialy chudy /50G MAKARONU
6. 22.00 - Bialko Olimpu- Whey Pro Matrix (ale nie wiem ile gram- 1 porcja to 28g bialka)/JEDNA PORCJA

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

silicon

Następny temat

~~Dieta do Oceny~~

WPC zestaw