SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny, proszę o wskazówki.

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 754

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3055
Witam serdecznie, prosiłbym o ocenienie mojej diety, wytknięcie błędów i udzielenie porad.

cel: budowanie masy z kontrolą bf; obniżenie % tłuszczu w organizmie
waga: 83kg
wzrost: 186cm
typ metaboliczny: endomorfik
staż: 12msc
system treningowy: Split 3x w tygodniu + afterburning 30min (bieżnia)
Zapotrzebowanie: 2550kcal – B/T/W, 40%/20%/40%, 1020kcal/510kcal/1020kcal, 225g/57g/225g – a przynajmniej tak wyliczyłem.

Przykładowe menu na dzień treningowy:
I. 100g płatków owsianych + 40g Whey100
II. 100g piersi z kurczaka w bułce (szkoła)
III. 100g piersi z kurczaka w bułce (szkoła)
IV. Przedtreningowo: ryż 50g + 150g piersi z kurczaka + brokuły/surówka
V. Potreningowo: 30g Whey100, po powrocie do domu omlet (100g płatków owsianych, 4 całe jajka, 125g twarogu)
VI. 125g twarogu+ 30g whey100

Menu na dni nietreningowe jest nieco uboższe w węglowodany. Diety zbytnio nie urozmaicam. Piersi grilluję, a omlety smażę na teflonie. Płatki owsiane zawsze mielę. Wypijam 2-3l wody dziennie.
Cheat meal’e: jak nie daję rady to energy drink, jakieś jabłko się trafi, sanostol do słodzenia twarogu (2-3 łyżki dziennie), cynamon do omletów i przyprawy bez glutaminianu sodu do piersi.

do tego dochodzi suplementacja:
cm3, saw, bcaa, wit c, spalacz.

z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 420 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2424
Dla urozmaicenia diety możesz wykorzystać w twoim przypadku może to być opcja z Whey100 zamiast produktu z przepisu

http://www.sfd.pl/Omlet_Owsiany_Czekoladowo_Kokosowy-t831102.html

II. 100g piersi z kurczaka w bułce (szkoła)
III. 100g piersi z kurczaka w bułce (szkoła)
Daj lepiej jakąś bułkę razową, grahamkę no chyba że właśnie taką masz.
Zamiast energy drinka np. Life Energy lub Caffeine 200+ tak moim skromnym zdaniem. Choć 1 mała puszeczka na miesiąc nie zaszkodzi.

Jestem na dwóch Dietach, bo na jednej byłbym Głodny.
Niema ludzi normalnych są tylko nieprzebadani.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10507
W zapotrzebowaniu uwzględniłeś 20% kaloryczności pochodzących z tłuszczu. Z rozpiski trudno mi go jednak znaleźć.
Jedynie w posiłku potreningowym tł. zwierzęcy gdzie ew. powinno być go mniej.
Spokojnie w praktyce możesz zastosować proporcje W/B/T 45%/25%/30%
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3055
Mój błąd, zapomniałem wspomnieć, że używam oleju rzepakowego, np do piersi, czy do smarowania patelni, tudzież do surówek.
Ułożyłem dietę pod taką proporcję węgle:białko:tłuszcze, ponieważ bardzo łatwo mi się podlać, ale spróbuję pomanipulować tłuszczami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2644 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7791
manipulacja tłuszczami bardzo dobry pomysł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10507
Nic tylko trenować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3055
Mam jeszcze takie pytanie: Po półrocznym treningu domatora, zacząłem trenować splitem 3x w tygodniu (sumując ćwiczę 18msc), co 2-3 tygodnie wprowadzam zmiany do treningu, wymieniam ćwiczenia, czy ilość serii, albo wykonuję drop sety. Czy mimo to, powinienem zamienić split na inny system treningowy, ażeby zaatakować mięśnie "pod innym kątem"? Waham się, ponieważ trening dzielony bardzo mi odpowiada i cały czas notuję progres.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2948 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 30940
Pierwsza sprawa wydaje się rzeczą zbędną stosowanie drop setów przy tak niskim stażu na profesjonalnej siłowni.
Po drugie jeśli cały czas notujesz progres na danym treningu to nie ma sensu zmieniać go tylko dlatego, że tak ktoś mówi Jak idzie dobrze to ćwiczysz i rośniesz, jak zaczyna coś kuleć analizujesz trening i wprowadzasz zmiany. Zaczynasz od delikatnych, a jak nie pomaga można pomyśleć o zmianie całego treningu. Na razie w mojej opinii za często robisz rotacje ćwiczeń.

Zdrówka

Deca ryje kubeł, że aż miło
tak tak kochanie, to na otyłość.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenie na rozciągnięcie mięśni szyi.

Następny temat

Konkurs -trener kulturysty. Alfonso Del Rio

sosy