SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny, korekty. Sugestie co do planu trenignowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 681

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Płeć

M

Waga

81

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

17 %

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

szkoła / trening / odoczynek / nauka

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

bieganie i siłownia

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

mozliwy spalacz, budżet 150 zł
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9314
Od grudnia trwają przygotowania do biegu maratońskiego którego finał 21 kwietnia, Orlen Maraton. Od tego czasu 4 x w tygodniu treningi biegowe + czasem uzupełniające treningi siłowe, następnie roztrenowanie do maja, i od 1 maja zamierzam lecieć 3 x bieganie, 3 x siłownia w tygodniu.
Waga wyjściowa do redukcji która zaczęła się w okoliach połowy lutego 86 kg, bf 20% . Słabe postępy mogę argumentować jedynie własnymi słabościami i nietrzymaniem michy. No i tym że była to dieta raczej w mocną "kratę" kilka dni porządnej michy, kilka dni w *wuj wie czego, w proporcji 3/1 ; )
Trochę redukcję zakłóciły mi wyjazdy, święta, studniówki itp, ale to nie wymówka, a wynik 5 kg w dwa miechy mnie nie satysfakcjonuje.
Chcę dociać jeszcze kolejne kg, dość do 76-77 kg.
Spalacz ( czyli inwestycja ) jest tu raczej jako dodatkowy motywator, który wyrówna mi bilans ew. wykroczeń dietetycznych.
Chcę zejsć tak nisko, bo tak duża masa uniemożliwia mi szybkie bieganie,a w hierarchii priorytetów bieganie stoi aktualnie ponad siłownią.


Biorę się w garść na moją ostatnią w bierzącym roku redukcję i chcę to zrobić raz a porządnie.

Wiem ze dieta wygląda na mało kalorczyną przy takiej objetośći, ale dochodzą do tego kalorie z izotoników, ketchupu, czasem do jogurutu wrzucam kilka suszonych owoców, crunchy więc całość oscyluje w granicach 2000 kalorii. Zostawiam zawsze troche kalorii na potreningowego banana gdy czuję taką potrzebę, lub trochę dodatkowego owsa z wodą na śniadanie.

Aktualnie wspomaganie witaminowe : magnez, o3, izotoniki, beta alanina


Zastanawiam się czy wrzucić spalacz, jeśli tak to rozważam między Dyma Burn, Scroch, ew. lipoburn, six star drenalin

Myślę też jaki rodzaj treningu fbw wrzucić po okresie roztrenowania po maratonie, kiedyś ćwiczyłem fbw wodyn 15/10/5, było to dawno, a teraz mam syndrom syna marnotrawnego, a może jakaś nowa szkoła powstała na forum którą warto wypróbować.

Pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47752 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
prezentujesz dietę ubogą w tłuszcze, chociaż niby kwasy omega 3 i 6 zawierasz w rybach i orzechach... Trenujesz- cudownie, ale 2g białka przy Twoim wysiłku to chyba podstawa czegokolwiek. niby czujesz moc...ale z innej strony mając 1800 kcal na dobe? To się pewnego dnia skończy i to niebawem. PPM tyle potrzebuje w twoim przypadku, z czym ty chcesz cokolwiek budować? co- moc, siłę, wytrzymałość? na jaką mete w ogóle? Ty fat powinieneś spalać w treningach, bo widzę, że twój wysiłek to nie zabawa w ćwiczenie skłonów tylko konkretna sprawa. w ogóle to złożony temat, a Twoja dieta przy Twoim wysiłku to dla mnie jakaś abstrakcja. Miałam zawodowego biegacza obok w bloku, startującego w maratonach, jego micha oscylowała w granicach 3000 kcal przy Twoim wzroście i wadze. nie dziw się, że przestaniesz redukować w pewnym momencie, jak masz tak strzaskane kcal i wydolność Twojego organizmu będzie ledwo tyrać. Micha spoko, dla 25 letniej, 80-kg laski przy wzroście 170, na sam start a nie dla przyszłego maratończyka. Nikt ci nie każe ciężarów dźwigać, ale michę to powiększ, podaż białka itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9314
Dzięki za odpowiedź, w okresie przygotowawczym do maratonu jadłem w podobny sposób może z 200-300 kcal więcej, z tą różnicą że po długich wybieganiach i przed startami kontrolnymi ładowanie węglowodanowe. Wtedy autentycznie był power,i dość satysfakcjonujące mnie wyniki w bieganiu ( np. półmaraton warszawski 1h 37 min ) Aktualnie "ładuję" kcal przed maratonem, około 2500 -3000 tys kcal dziennie, trochę mnie łapie "jojo", ale nie jestem też szaleńcem by biec 42 km mając 1800 kcal w obwodzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9314
Ta dietka co wrzuciłem chciałem ja stosować, własnie w maju, już po zakończeniu maratońskich treningów, gdzie kolejnym celem jest dobry wynik na 10 km, więc w tych trzech jednostkach biegowych zawierałyby się 1 trening typowo szybkościowy, jeden mieszany, jeden wytrzymałościowy. Trening siłowy jakiś fbw, tak żeby się nie zakwaszać i nie obciążać bardzo mocno i jeden dzień regeneracyjny mógł odpowiednio wykurować. Co do niskich kalorii ogólnie mój organizm nie reaguje jakoś krytycznie na nie, choć faktycznie zdarzają się czasem osłabienia, gdzie muszę coś wszamać dodatkowo, szczególnie gdy łapie mnie senność w trakcie dnia, po drzemce. W czasie aktualnego zrzutu tych 5kg, organizm nie reagował jakoś krytycznie, mimo że 3 lata nie chodze na siłownię, siła stoi w miejscu ( może dlatego że skończyłem w gimnazjum ;)) ), a niedawno na wf przykazano wyciskać, i nawet życiówka skończyła ze 110 na 115. Myślę może mogłbym spróbowac twojej porady i wkleić dodatkowo trochę kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9314
Zastanawiam się tylko nad zbilanoswaniem dodatkowej porcji kcal, potreningowy banan i shake proteinowy to około 410 kcal, do tego 1/3 kostki twarogu czyli ok. 83 gramy - 110 kcal, daje mi 520 dodatkowych kcal, Czyli ok. 2300 kcal. Braki w tłuszczach mógłbym uzupełnić lekkim polewaniem ryżu oliwą z oliwek - 5 ml. Wtedy mam już 4 źródła tłuszczy ( oliwa, jajka, łosoś, o3, orzechy )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47752 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
no i ok, skomponuj to w diete i wklej żebym mogła to ocenić swoim ślepym okiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9314
poprawiony plan

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę - problem

Następny temat

Wrzatek a mineraly

Fruzelina