SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do Sprawdzenia! 19 kg redukcji prosze o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 834

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 88
witam

moja dieta to :

posilek 1 :

Płatki owsiane 100g
Kefir 2 % tłuszczu 200 g
Jaja kurze cale 120 g
orzechy włoskie 10 g
Białko jaja kurzego 60 g

Posilek 2:

Fladra filet 150g
Ryz brazowy 50g
warzywa
olej lniany 15g

posilek 3
Warzywa
Wołowina pieczen 150 g
makaron z maki darum 75 g
oliwa z oliwek 10 g

posilek 4

mieso z piersi z kurczaka 150 g
ryz paraboliczny 75 g

posilek 5 :
Ser Twarogowy poltlusty 150 g
warzywa
oliwa z oliwek 10 g
pestki z dyni 10 g

Odjalem od zapotrzebowania kalorycznego 450kcal. Polecam silownie oraz aeroby 3 razyw tyg po 45min. Jako planowany posiłek przed treningiem ustalilem posiłek 3, posiłkiem po trenignu będzie posiłek 4 (odrazu po treningu)

laczne zapotrzebowanie wyszlo mi 2480 kcal.
Trenuje 3 razy w tygodniu (wtorek , czwartek , sobota) Muai Thai od rozpoczecia diety mam zamiar w poniedzialek, srode i piatek miec silownie , a w sobote i niedziele Basen .
Silownia dopiero od kwietnia . Chce brac sumplementy

w sklepie sfd polecono mi [http://www.sfd.pl/sklep/Muscletech_Hydroxycut_HardCore-opis1377.html]
moge brac cos jeszcze na wzmocnienie dzialania tych odzywek:)
Licze na pomoc:)
Pozdrawiam

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 19

Waga : 89

Wzrost : 170

Obwód klatki : 106

Obwód ramienia : 37

Obwód talii : 105

Obwód uda : 68

Obwód łydki : 40

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : bd

Aktywność w ciągu dnia : praca w domu

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : muai thai 3 razy w tyg

Odżywianie : bd

Cel : szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe : brak

Stan zdrowia : zdrowy jak kon

Preferowane formy aktywności fizycznej : silownia , basen, biegi

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : clean burexin

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak

Stosowane wcześniej diety : kopenhaska , bialkowa
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 798 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5588
Dieta wygląda całkiem przyzwoicie. Masz dużo wysiłku w tygodniu, proponowałbym pierwszy tyg pojechać na bilansie równym zapotrzebowaniu kcal, potem obcinać co tydzień po 100kcal aż dojdziesz do -300 kcal. Nie napisałeś swojego stażu treningowego więc trudno powiedzieć o stosowaniu supli.

PS:Stosowane wcześniej diety : kopenhaska tłuszcz Ci wogóle poleciał po tym czy samo miecho??? Ta dieta to samozniszczenie organizmu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 88
tluszczu nieco a miecha wiecej . zlecialem na tym 9 kg a po skonczeniu diety mimo tego iz sie nie obzeralem wrocilo mi okolo 7. a jesli chodzi o staz treningowy to chodze od roku na muai thai.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 798 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5588
czyli jak u każdego kopenhaska to najwieksze zło jakie można sobie zrobić - ciesz sie ze nie wróciło 12kg tłuszczu. Skoro z siłownią dopiero zaczynasz przygode to ja bym sie wstrzymał z suplami żeby zobaczyć jak będzie sie organizm rozwijał na samym żarciu i treningach. Jak zejdziesz z bilansem do -300kcal i bedzie wolno leciało lub wcale (optymalne tempo to około 0,5-1kg na tydzień) to dorzuć sobie bieganko ze dwa razy w tygodni po 30min. A jak zaczniejsz na początku na masie zyskiwać to sie nie przestrasz i nie tnij odrazu kcal. Przyrost masy to normalna sprawa podczas treningów siłowych a u osoby początkującej w tej materii tym bardziej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dobra dieta

Następny temat

Redukcja, silownia i dieta

Wheya