SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta dla początkującego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2419

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Płeć

m

Cel

nabranie masy mięśniowej

Waga

79,5

Wzrost

186

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

22-24%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

szkoła do ~15 i po 16 siłownia (pn,śr,pią)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

brak diet

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

wszystko w normie

Stosowana lub planowana suplementacja

ze względu na swój wiek wolałbym tego uniknąć
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250
Jakieś sugestie? Jak napisałem moim celem nie jest redukacja a nabranie masy mięśniowej oraz siły.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250
Płeć : mężczyzna
Wiek : 16
Waga : 79,5
Wzrost : 186
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20-23%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła (od 7-8 godzin codziennie)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie : brak jakiś specjalnych wymagań
Cel : nabranie masy mieśniowej
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : serca itp bardzo dobre jednak mam problemy z kręgosłupem ale to nie ma żadnego wpływu na diete
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : nie chciałbym ze względu na swoj wiek i krótki staż na siłowni
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3203 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 146709
Wrzuć zdjęcia sylwetki, bo masz dość spory poziom bf jak na masę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8129 Napisanych postów 79034 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 663928
tłuszcze będziesz dostarczał tylko z masła?
daj foto ,zobaczymy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250
Wysłałem we wiadomości, czekam na odpowiedź. Najlepiej tutaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8129 Napisanych postów 79034 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 663928
Niestety ,ale nie otwieram dziwnych linków.
Wstaw tutaj ,możesz zamazać twarz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3203 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 146709
Zerknęłam, na pewno nie masz bf 20+, po zdjęciu na spokojnie sądzę, że warto by było dobudować, więc na pewno wylicz (jeśli wyliczyłeś dobrze, to ok) zapotrzebowanie. I działaj, 2g na kilogram masy ciała około białka, tłuszcze minimum 1g i reszta węgle. Wrzucaj tłuste mięsa, ryby, masło klarowane, olej kokosowy, awokado. Szynki zamień na mięso/ryyb. Warzywa wrzuć w bilans na 0g (chyba, że masz dużo korzeniowych, strączki, ziemniaki i awokado - te wrzucasz normalnie z wagą) Flex, popraw mnie w razie makro.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250
flex1976 link jest całkowicie bezpieczny, to tylko imgur :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250
blue_hope czyli kalorie trzymać na 0 z zapotrzebowaniem? I w sumie będę musiał się zastanowić nad szynkami ponieważ jest to po prostu bardzo wygodne wziąć kanapki do szkoły. A co do warzyw będą do każdego posiłku ale po prostu ich nie wpisywałem bo ilośc oraz jakie to bedą warzywa będzie się zmieniać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3203 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 146709
Zerowy, a później dodawaj stopniowo.
natomiast jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju kanapki do szkoły, zawsze możesz zrobić placki (jajka, płatki owsiane/jaglane i banan albo inny owoc na patelnie i juz masz + orzechy jakieś i poełnowartościowy posiłek) to samo możesz zrobić w wersji koktajlu :) banan odżywka białkowa, mleko lub woda, oliwa lub olej i płatki owsiane/jaglane blenderujesz i kolejny prosty pełnowartościowy posiłek, który możesz zabrać wszędzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250
Jaki mogę mieć wg. ciebie BF? I wyszło mi b160g t80g i w460g. Także czeka mnie teraz ułożenie nowej, ciekawszej diety. A co do rozłożenie białka itp na posiłki w mojej obecnej diecie wygląda to bardzo źle? Mam na myśli np to że powinienem jeść więcej węgli rano itp.


Zmieniony przez - expirev w dniu 2016-01-25 19:50:24
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny

Następny temat

Moja dieta do oceny

sosy