SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta a Stres

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1708

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
Witam wszystkich i odrazu przechodze do konkretów.Mój problem wiąże się z bardzo wyczerpanym systemem nerwowym.Przez pare lat byłem poddawany ciągłemu stresu i obecnie czuje się bardzo NIE FAJNIE :(
Prosze o udzielenie mi informacji co do diety i sposobu trybu zycia abym się wkońcu poczuł tak jak kiedyś.Dla rozjaśnienia sprawy ćwicze już od 4 lat.Wielkie dzięki dla wszystkich którze chcieli mi pomóc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 874 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4729
jeśli życie twoje jest związane z ciągłym stresem to powinieneś z pewnością zwiększyć ilość magnezu i witamin z grupy B w twojej diecie.

[ [] N S T R |_| [ T | [] N
T | M E
A G A | N

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4009 Napisanych postów 64275 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 685172
Przede wszystkim rozwiaz problem z tym stresem bo jak bedziesz sie ciagle stresowal to nic z tego nie bedzie. Jadaj zdrowe nieprzerobione produkty, chude mieso, duzo warzyw i zdrowy tluszcz. Duzo informacji znajdziesz w postach podwieszonych.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
Nie chce brać już żadnych tabletek.To co będzie dostarczane mojemu organizmowi będzie się wiązać tylko i wyłącznie z pożywieniem.
Chdzi mi głównie o spożywanie potraw w ciągu dnia..w jakich porach mam spożywać WW,,Białka i Tłuszcze aby to przyniosło pożytek ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1105 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12676
mozesz tez kupic ziolowe tabletki uspokajajace (cena ok. 5zł)

"Marzy mi się czarny Lincoln, lecz jak go wyrwać wilkom
Rozumiem więc czemu czasem chłopaki biorą WINSTROL"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
Powiem tak : od 3 miesięcy zmniejszyłem ilość spożywanych WW w diecie i przez ten okres czasu czuje się Katowo przez duże K.Jeżeli chodzi o spożywany pokarm to prowadze urozmaiconą diete.Staram się spożywać takie produkty jak jajka,mleko,płatki sniadaniowe to na śniadanie,ryż z piersią kurczaka odrobina słodkiego i dużo wody.Nie jestem odporny na stres nie wiem może to wyczerpanie fizyczne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43228
masz wyliczone zapotrzebowanie , moze zamało kalorii dostarczasz to tez stresuje

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 9203 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29034
poczytaj o medytacji - mowie serio.

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 342 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2486
Sachem ma racje.... medytacja ale pod warunkiem ze wiesz jak to robić. Dobrze by było jak byś ściagnał se książke "Metody Silvy" tylko że nie od razu pozbedziesz sie stresu...niestety. Ja szczerze muwiąc mialem taki problem i to całkiem nie dawno. A objawy to: bardzo silne i szczególnie zimą pocenie sie bez wykonywania ruchów itp. Młody jestes, jak na silny stres, może to jest tylko czasowy DEF - tzn masz doła. Bo jak jest stres to nawet dieta nie pomoże... powodzenia "Meta rulez". :)

Dojde Tam, Dokąd Zmierzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta prosze o pomoc

Następny temat

wafle

Fruzeliny