SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta - sprawdź mi ją!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 745

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 22
Witam, pisałem już wcześniej, że nie potrafie zrobić sobie diety.
Po kilku godzinach siedzenia udało mi się. Proszę poprawić mi co jest nie tak.

Wiek : 16 LAT
Waga : 95 KG
Wzrost : 180 cm

OBLICZENIA:

2508 - TYLE MAM JEŚĆ KALORIi
800 kcl bialka 190g
560 kcl węglowodany - 140g
1100 kcl tłuszcze - 125


Posiłek 1 - 7:30
2x Jajko gotowane 136g / 17g białka / 13,2 g tłuszczy / 0,82 g węglowodany
Płatki owsiane 42g - 7 łyżek / 5,67g białka / 2,94 g tłuszczy / 22,89 g węglowodany
Kieliszek Oliwy z Oliwek 40ml / 0 białka / 37g tłuszczy / 0 g węglowodany
Mleko 1,5% 400ml - 2 szklanki / 12 g białka / 6 g tłuszczy / 18,8 g węglowodany

Posiłek 2 - 9:30

Twaróg półtłusty 250g / 43,7 g białka / 10 g tłuszczy / 9,25 g węglowodany

Posiłek 3 - 12:30
Jajko gotowane 68g / 8,5 g białka / 6,60g tłuszczy / 0.41 g węglowodany

Posiłek 4 - 15:15 (przed treningowy)
Pierś z kurczaka 100g / 20 g białka / 16,80 g tłuszczy / 2,8 g węglowodany

Posiłek 5 - 17:00 ( po treningowy)
Pierś z kurczaka 100g / 20 g białka / 16,80 g tłuszczy / 2,8 g węglowodany
Ryż naturalny brązowy 100g / 7,1 g białka / 2 g tłuszczy / 76,80 g węglowodany

Posiłek 6 - 20:00 / 1,5 godziny przed snem/
Twaróg półtłusty 250g / 43,7 g białka / 10 g tłuszczy / 9,25 g węglowodany
Tućzyk 30g białka / 1g tłuszczy / 0 g węglowodany

BIAŁKO : 207, 67g / TŁUSZCZE: 122, 34g / WĘGLOWODANY: 143, 85g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1698
500g twarogu i 400ml mleko to chyba trochę duzo jak na redukcję;p ja bym walnął max 250g twarogu i łyżkę oliwy przed snem, bez tuńczyka i ograniczył w śniadaniu mleko do 150ml, ale dodałbym jeszcze ze dwa jajca. Do diety jeszcze jakieś zielone warzywa by się przydały

Don't be Pussy!
you can win. you can die. but you can't back down

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 744 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4046
Twaróg z drugiego posiłku wyrzuć-on jest dobry przed snem. Do przedtreningowego dorzuć jakieś węglowodany: ryż albo owoc. Tego tuńczyka z kolacji też wyrzuć ale dodaj jakieś zdrowe tłuszcze: oliwę albo orzechy.
Posiłek 3 marny. Jedno jajko? Za mało białka. Jakaś ryba może? I za mało warzyw, zwłaszcza zielonych. Dorzyć je koniecznie do 2 i 3 posiłku. Zileonych możesz jeść dużo. Nie dodawaj ich tylko do posiłków okołotreningowych. W 2 i 3 dodaj też zdrowych tłuszczy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Wasze zdanie na ten temat:)

injelly