SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta - ocencie!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 769

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 652
179 wzr. 60 kg

1. 7:00 płatki kukurydziane + 200 ml mleka , garść orzechów (ewentualnie rodzynków)

2. W szkole ok. 11-12
kanapki z serem, warzywami, polędwicą drobiową.

3. Obiad w domu (15:30)

Jakaś ryba - 150g + ryż biały 250g

4.(18:00) Trening - porcja gainera po treningu

5. (21:30) Jajka 150g + Kefir 100g.

Z tego co obliczyłem w w.w posiłkach jest ok. 122g białka 330g węglowodanów i 90g tłuszczu - 2050 KJ

Czyli mniej więcej tyle ile jest w moim dziennym zapotrzebowaniu.

Prosze o ocene. i ewentualnie poprawki

Tyle jestes wart... ... ile możesz z siebie dać'

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 537 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5255
1. 7:00 płatki kukurydziane + 200 ml mleka , garść orzechów (ewentualnie rodzynków)
Nie wiem jakie ilości płatków itp ,ale generalnie dobrze to wygląda.Zamień kukurydziane na owsiane.Orzechów nie zastępuj rodzynkami ,bo to towje jedyne zdrowe tłuszcze w tym posiłku.Ewentualnie dodaj oliwe i wtedy orzechy na rodzynki zamień.
2. W szkole ok. 11-12
kanapki z serem, warzywami, polędwicą drobiową.
Ok.Trochę duża przerwa od śniadania...jakiś tłuszcz by się przydał

3. Obiad w domu (15:30)

Jakaś ryba - 150g + ryż biały 250g
wydaje mi się trochę dużo jak na jeden posiłek ,ale nie wiem ile to dokładnie BTW. , rybę możesz ewentualnie na chude mięseo zamienić ,bo nie wierzę ,ze codziennie rybę wcinasz :D

4.(18:00) Trening - porcja gainera po treningu
ok...ale strasznie długi odstęp od posiłku przed treningowego !!
5. (21:30) Jajka 150g + Kefir 100g.
Zakładając ,ze wcinasz gainer po treningu to chyba możesz tłuszcze tu dać (??).Ja bym standardowo ryż+kurczak ci polecił B do WW w stos 1:2.

Z tego co obliczyłem w w.w posiłkach jest ok. 122g białka 330g węglowodanów i 90g tłuszczu - 2050 KJ

Czyli mniej więcej tyle ile jest w moim dziennym zapotrzebowaniu.

Ja bym w szkole ze na dwa posiłki to rozdzielił (mogą być 2 x kanapki - o 10.00 i o 13.00 , potem o 16 przed treningowy i 18 trening...chociaż dla mnie 2 godz po jedeniu trening to za późno.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Płatki owsiane vs ryż

Następny temat

DIETA + ĆW. OCEŃ!!!

WPC