SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta - ocena i prośba o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1538

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 87
Witam!
Mam kontakt z siłownią i sportami z nią związanymi już od ok. 4 lat (z przerwami) i wiedzę na temat ćwiczeń mam już opanowaną do perfekcji. Przyszła jednak pora zapoznać się z prawami dietetycznymi. Powiem szczerze, że zbudowanie takowej mnie przerasta. Ostatnio wymodziłem już jedną konkretną dietę, ale zakwaszam sobie nią organizm (GAZY ). Nadmiar białka jest ogromny i tylko dlatego, że nie potrafię wymyślić kreatywnych odpowiedników dla tego, co już jem..

Podsumowując chciałbym, żebyście edytowali moją dietę w sposób, który pozwoli mi rozbudować swoją masę mięśniową, przy jednoczesnej redukcji tłuszczu, który posiadam Dodam, że jestem studentem i budżet jaki przeznaczę na jedzenie gra kluczową rolę Jeśli chodzi o rozpiskę diety, to napisałem tak ogólnie co jem, żeby nie wdawać się w szczegóły, jakie ryby, jaki twaróg itp. Wszystko zsumowałem i wygląda to tak jak na obrazku.

Wiek: 21 lat
Waga: 76kg
Wzrost: 182 cm
BF: ok. 16%
Treningi:
- siłownia 3 razy w tygodniu
- amatorski streetworkout 1-2 razy w tygodniu
- a do tego za miesiąc dorzucę jeszcze basen dwa razy w tygodniu





Zmieniony przez - titeeeek w dniu 2017-03-31 22:50:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407869