SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta - HELP !!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1260

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 498 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4653
Witam wszystkich. Od niedawna (ok. tygodnia) zacząłem stosować dietę na rzeźbę i redukcję tłuszczu, dodatkowo 6X w tygodniu trening na każdą partię mięśniową i trening regeneracyjny. Już po niespełna 6 dniach zauważyłem nieznaczne, choć pierwsze efekty;) W czym tkwi więc mój problem ?, otóż chodzi mi o dania. Wszystko jest OK z wyjątkiem spożywanego mięsa i ryby :(co tu dużo mówić, nie chce mi to przez gardło przejść ;((( Czym więc mogę zastąpić pierś z kurczaka i gotowaną rybę, aby ilość węglowodanów i białka(!) wynosiła tyle co dotychczas ??? Proszę tu o podanie prostych, łatwo dostępnych potraw. Może mój problem wydawać się zwyczajnie głupi, ale zależy mi na treningu, diecie i szybkim efekcie pracy. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś pokusił się może o ułożenie dobrej diety dla mnie, ale nie jest to konieczne.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 72

Wzrost: 185

Obwód klatki: 96

Obwód ramienia: 30

Obwód talii: 79

Obwód uda: 48

Obwód łydki: 34

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ???

Aktywność w ciągu dnia: Brak

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia 45 min dziennie przeważnie w godzinach 15.00-16.00

Odżywianie: Przed rozpoczęciem treningu jadłem wszystko co było w lodówce i nie tylko : sery (najczęsciej żółte), jajka, warzywa, mięso (hamburgery, wędliny itp.), zapiekanki, pierogi, chipsy - duża ilość słodyczy.
Po zastosowaniu diety : płatki zbożowe ok. 65g, mleko 900ml, pierś z kurczaka 2X 150g, ryż, makaron, gotowana ryba, warzywa głównie pomidory, cebula i marchewki.
Wszystko mi odpowiada w dotychczasowej diecie oprócz ryby i piersi z kurczaka.


Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: W dzieciństwie miałem lekką astmę, ale choroba poszła całkowicie w niepamięc.

Preferowane formy aktywności fizycznej: 6 treningów w tygodniu od 30-45min

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: NIGDY !!!

Stosowane wcześniej diety: -

http://www.sfd.pl/Synthol_Boys_Frajerzy-t183948.html - wybieramy największego downa z największych ;DD

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1176 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8597
wstaw najpierw swoją diete zobaczymy co tam jesz

Instagram : zdrowie.odzera

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 498 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4653
8:00 65g płątkó zbożowych + 400 ml mleka + jogurt
10:30 95g ciemnego pieczywa + 100g wędliny
14:00 65g ryżu + 150g piersi z kurczaka + 2 marchewki
15:00 trening
16:00 3 banany + szklanka wody
17:00 100g makaronu + 150g piersi z kurczaka + 2 marchewki
21:00 170g gotowanych ziemniaków + 100g gotowanej ryby
22:30 500 ml mleka

http://www.sfd.pl/Synthol_Boys_Frajerzy-t183948.html - wybieramy największego downa z największych ;DD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1176 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8597
Zła dieta ^_^

8:00 65g płątkó zbożowych + 400 ml mleka + jogurt


w 1-rwszym posiłku musi być jak najwięcej węglowodanów.Tzn zjedz sobie zamiast płatków zbożowych, płatki owsiane + 250 ml mleka 0.5%. Jogurt to cukier także go wywal. Zjedz za to źródło białka czyli 2 jajka gotowane.Jeśli Ci te płatki nie smakują same takie z mlekiem dodaj rodzynki/orzechy włoskie oczywiście z umiarem.



10:30 95g ciemnego pieczywa + 100g wędliny

może być tylko do tego jakieś warzywo

14:00 65g ryżu + 150g piersi z kurczaka + 2 marchewki

Jest to posiłek przed treningowy 65g ryżu hmm ciekawe jak to odmierzasz ^_^ ? Ale może byc takie połączenie zastanawiał bym się aby wyżucić marchewe ale jeśli lubisz to ewentualnie będzie.

16:00 3 banany + szklanka wody

Chcesz redukować a banany jesz... odpada banany można na mase jeść .... musisz zjeść posiłek zawierający 50/50 węgli i białka. Tzn np. ryż 50g z tuńczykiem bądź piersią kurczaka ofc. Gotowaną.

17:00 100g makaronu + 150g piersi z kurczaka + 2 marchewki

To raczej mógłby być posiłek po treningowy a tamten usuń całkiem...

21:00 170g gotowanych ziemniaków + 100g gotowanej ryby

Ziemniaki całkiem z diety wywal... tutaj zjedz sobie białko np Twaróg 150g i będzie git możesz dodać źródło tłuszczy( oliwa z oliwek)


22:30 500 ml mleka

zero mleka na noc... ostatni posiłek to ten wcześniejszy o 21.30 co pisałem twaróg będzie dobrze. !

Instagram : zdrowie.odzera

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 498 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4653
Hmmmm no dobrze. Dzięki za porady, ale musisz także wziąść pod uwagę, że codziennie ćwiczę, a banany to najlepsze źródło węglowodanów, które pomaga zapobiec katabolizmowi Owszem zależy mi redukcji, a jednocześnie na rzeźbie.

http://www.sfd.pl/Synthol_Boys_Frajerzy-t183948.html - wybieramy największego downa z największych ;DD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 632 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15595
Do 10.30 możesz dodać źródło tłuszczu.
Jak nie lubisz piersi, to stosuj przyprawy do kurczaka, etc marynuj mięso przed obróbką.

lifting weights, killing bears and eating whole eggs...

Blog: Lifting gets me High
http://www.sfd.pl/-t450694.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

szybkie i kaloryczne pozywienie ?

Następny temat

dieta do poprawki ? możliwe

Water