SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Wysokobiałkowa Dla Kobiety Pomożecie?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5427

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
Nie sadze by kolezanka chciala praktykowac moja diete
Bolo ja mam 14% BF i mozesz mi wierzyc ze roznica miedzy moim a kolezanki metabolizmem jest taka, ze ja chudne jedzac 2x wiecej kalorii niz zakladasz w swojej diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 404 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1292
słuchaj obli ;P dobrze Ci radzę ;P pozatym na 1000kcl mozna wytrzymac miesiac dwa potem sypia sie włosy paznokci skóra sie niszczy kobita jest rozdrazniona ;) przerabiałam to i tez stosowałam produkty najmniej przetworzone nie łaczenie bialka i ww itd mam nawet ksiązke gillin mckeith w ktorej jest podobnie napisane z tym co kolega pisał wczesniej xD

Sposób odzywiania ktory masz tutaj proponowany przez Obli jest na całe zycie a nie tylko w celu osiagniecie x kg w jak najkrotszym czasie bo kg nie sa wyznacznikiem fajnej sylwetki ;)

ale wszystko trzeba doświadczyc na własnej skorce zeby sie przekonac ;P pozatym nagłówek jest wysokobialkowa dieta .. ciekawe dlaczego akurat CI taki pomysł wpadł do głowy a nie niskokaloryczna czy glodówka xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 283 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11119
No rozumiem Tez bym chcial zeby ona miala diete na cale zycie WIec prosił bym was abyscie konkretnie mi napisali tak jak ja to zrobilem... A odpowiem na twoje pytanie dlaczego taki pomysl mi przyszedl do glowy to chodzi oto ze ona potrzebuje wypalic resztki tluszczu nie ma go zbyt duzo nie musi chudnac jak nie ktore otyle laski max 5 kg tak jak pisalem na poczatku wiec Poleci ta dieta i spalacz miesiac potem sie zobaczy bedzie modyfikowac jak bedzie za malo kalori brak efektu metabolizm zwolni chodz w to watpie bo ona jadla zawsze duzo mniej to pokombinujemy dozucimy bialeczka troche wegli i tluszczów zdrowych!

Zmieniony przez - Bolo_Y w dniu 2009-01-14 15:49:49

!!!...:::...PytasZ JakA PrzemianA-Akto W LidzE RugbY Na SportowO SiĘ NaparzA...:::...!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
resztki tluszczu nie ma go zbyt duzo nie musi chudnac jak nie ktore otyle laski max 5 kg tak jak pisalem na poczatku wiec Poleci ta dieta.....
ktos sobie zadal trud by obliczyc jak duzy ujemny bilans kaloryczny moze miec osoba o danym BF by wciaz spalac tluszcz i wyszlo mu ze czym niejszy BF tym mniejsza mozliwosc przerabiania tluszczu na energie (kiedys na forum wrzucalam link do tefgo badania, nie chce mi sie szukac). Slowem osoby otyle moga sobie pozwolic na wiekszy deficyt mniej otyle na mniejszy.
Owszem anorektyczki spadaja z wagi i koncza bez miesni, ale tluszczu maja tyle co ja.
A modyfikowac po takim czyms juz nie ma czego, bo zaczynasz od tylu. Przyszedles z dieta jogurtowa i wychodzisz z dieta jogurtowa
Przynajmniej zainteresuj sie czy twoja "kolezanka" jeszcze miesiaczkuje i zycze powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 283 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11119
No TO Prosze Podaj Swoj Typ Diety Dokladnie Ile Ma miec kalori bialka tluszczu i weglow Tylko krytykujesz i wyolbrzymiasz na maxa

!!!...:::...PytasZ JakA PrzemianA-Akto W LidzE RugbY Na SportowO SiĘ NaparzA...:::...!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 411 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9368
Juz tyle zostalo napisane... schemat jest przeciez prosty, wylicz zapotrzebowanie kcl, i zostaw bilans na zero,ktory bedzie ujemny pod wplywem treningow, na poczatek to wystarczy, a pozniej jak cos mozna odejmowac,posilki juz wiesz jak ukladac bialko( ryby, piersi z kurczaka , indyka , jaja, twarog, wolowina itp) wegle(kasze ryz ,makarony, platki owsiane itp) tluszcze(oliwa z oliwke , olej lniany, orzechy , pestki dyni , awokado, itp). NIkt Ci tu nie poda na tacy gotowego , poza tym czy jak Ty ulozysz kolezance wszystko , to czy ona czegos sie nauczy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 283 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11119
Posiłek I
-Płatki owsiane -100g
-Mleko 1,5 % tłuszczu -300g
-Oliwa z oliwek - 10g

Posiłek II
-Tunczyk w sosie własnym 120g
-warzywa
-Oliwa
-orzechy



po treningu bezpośrednio carbo 40g /banan


Posiłek III
-Ryż brązowy 100g
-Filet z kurczaka - 100g
-warzywa
-oliwa z oliwek -5g


Posiłek IV
-Udko z kurczaka -100g
-chleb razowy -50g
-Warzywa
orzechy
Posiłek V
-Ser twarogowy chudy -120 g
-jogurt naturalny ( bez cukru ) - 80g
-Olej lniany -10g




Wartosći odżywcze:
Białko -ok 150 g
Węglowodany-ok 250g
Tłuszcze -ok 60/70 g

kcal-2185

i jak?



Zmieniony przez - Bolo_Y w dniu 2009-01-14 18:54:22

!!!...:::...PytasZ JakA PrzemianA-Akto W LidzE RugbY Na SportowO SiĘ NaparzA...:::...!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47895
Ja od poczatku w tym dlubal nie bede. Trzeba bylo uszanowac, jak Obli miala jeszcze cierpliwosc Ci pomagac...
Na drugi raz sluchaj i stosuj wskazuki wczesniej !
powodzenia,

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-01-14 19:26:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 283 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11119
Kolego wes się nie udzielaj zrób wiecej w bicepsie potem sie udzielaj Dieta teraz jest dobra Tylko moim zdaniem zaduzo kcal ale mozna schodzic zawsze z tego... Wychodzi 2,6 bialka na kg
4,3W na kg i 1g T na kg Wedlug mnie napewno bedzie zaduzo wegli i nie bedzie zejscia z tluszczu tak czy owak mozna uciac zawsze kiedy jest ujemny bilans na tydzien pol kg zawsze powinno zejsc przy intensywnych treningach wiec mozna zaobserwowac

Powiedzcie mi jeszcze co myslicie by jechac na diecie wysokobialkowej miesiac(max2) a potem na ckd zejsc czy wedlug was jest sens czy nie bardzo

Zmieniony przez - Bolo_Y w dniu 2009-01-14 19:30:31

!!!...:::...PytasZ JakA PrzemianA-Akto W LidzE RugbY Na SportowO SiĘ NaparzA...:::...!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomocy, chce schudnac

Następny temat

Dieta na mase

nutloveb