SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Redukcyjna, Sylwetka - Porady co robić dalej.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1451

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Płeć

Mężczyzna

Cel

Redukcja

Waga

76

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Ok.18% zdjęcie w wątku

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

6 razy w tygodniu bieganie + 4 Siłownia

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Bieganie, Siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Teraz Dieta Redukcyjna

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

Planowane Białko, czekam na propozycje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie i Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 922
Witam, mam 16 lat, 184 cm wzrostu, 76 kg wagi oraz 87cm w pasie.
Trenowałem MMA przez 3 miesiące, lecz ze względu na przeprowadzkę i brak klubu teraz treningi takowe odpadają.
Podczas trenowania MMA chodziłem również na siłownię i przyjmowałem BCAA. Aktualnie nic z supli nie biorę.
Od około miesiąca staram się trzymać dietę, lecz ze względu na szkołę ciężko mi ją utrzymać w 100%, (różne godziny przerw, mało czasu na posiłek, pojęcie o tym co jeść a czego nie mam, dietę pomagała mi określać siostra która jest dietetykiem, ogólnie moim celem jest redukcja oraz zrzucenie tłuszczu przede wszystkim z brzucha. Zejście do około 12% BF. oraz poprawa kondycji (Klasa wojskowa)
Aktualnie biegam 6 razy w tygodniu, co pewnie ograniczy się do 5 dni w tygodniu gdyż do moich treningów doszła jeszcze siłownia a przez szkołę i mieszkanie 15km poza miastem mam mało czasu na naukę, wieczorne bieganie itd.
Poniżej przedstawię moją dietę:
Śniadanie - 6:30-7:30 (zależnie od tego na którą mam do szkoły) - Płatki Górskie Melvit pół szklanki płatków, 2 szklanki mleka, do tego wkroję sobie czasami pół banana/jabłko, łyżeczkę cynamonu na lepsze trawienie i takowe płatki gotuję.
10:30-11:30 - Tutaj dzięki szkole pojawia się problem, strasznie nie pasuje mi zimne jedzenie kurczaka, próbowałem - po przygotowaniu 3 pojemników z ryżem kurczakiem i pomidorem po godzinie 16 śmierdziało jak zdechły pies, więc trochę źle wystartowałem z moją dietą w szkole. Aktualnie jem 2 kanapki z szynką, lecz będę to pewnie musiał zamienić na chleb pełnoziarnisty oraz ser bo chyba taka opcja byłaby najbardziej korzystna dla moich warunków.
13:00-13:30 - Druga kanapka z szynką lecz pewnie będzie zamiana j/w.
15:30 - Po powrocie do domu jjem 2 kawałki kurczaka czyli udko, pierś itd. bez żadnego ryżu bo nie wiem na jakie porcje go dzielić i ile tego gotować. Po czym zagryzam 18 migdałami.
następnie odpoczywam, robię lekcję uczę się itd, do godziny 18 oraz idę biegać, zależnie od tego co endomondo mi ustawi, gdyż stosuję plan treningowy dzięki premium, ale jest to około 6-12 km.
20:00-21:00 - Wcześniej smażyłem jaja lecz przejadły mi się, więc teraz jem gotowane 4/5 jajek bez soli, majonezu itd.
Głównie staram się robić 5 posiłków co 2-3 h w ciągu dnia, nie podjadać między nimi a czasami wieczorem zjem pare dodatkowych migdałów po ostatnim posiłku.
Na siłownię uczęszczam w poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki.

Poniżej zdjęcie mojej sylwetki.
Rozważam nad zakupem jakiegoś białka aby móc je mieszać i pić w szkole, lecz nie wiem do końca jakiego, czekam na wasze porady! :)




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 378 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10643
Zaraz ktoś ci powie, że diety nie wrzuciles zgodnie z regulaminem... Popraw to, będziesz miał więcej odpowiedzi

Ogólnie cudów nie masz z opisu. Pieczywo z szynką zwykle lipton straszny - bułka jak to bułka, ale mało kto daje konkretny wsad. Zastanowilbym się na twoim miejscu czy nie lepiej węglowodanowe posiłki wrzucać potreningowo. Jaja rano - bez chleba.

Możesz dla celów sylwetkowych ograniczać kcal w dni wolne od siłowni. W dniu siłowni i na kolejny dzień kcal trochę więcej. Czyli tzw rekompozycja.

Zapptrzebowanie masz policzone?

blat i ogień

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 922
3629 kcal
15% białka = 544 kcal = 136g
55% węglowodanów = 1996 kcal = 499g
30% tłuszczu = 1089 kcal = 121g

BMI = 22,2 - Wartość prawidłowa
BF = 18,3%


Zmieniony przez - Qzigs w dniu 2015-10-31 15:51:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 352 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188592
Jadłospis wrzuć w takiej formie : http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html przy takiej wadze spokojnie w 4 posiłkach się wyrobisz , węglowodany przeżuć na potreningu i na noc.
Pozdrawiam
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 922
Zrzut z potreningu.pl tak jak prosiłeś, zrobiłem jak umiałem :D











Zmieniony przez - Qzigs w dniu 2015-10-31 18:47:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 378 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10643
Monotonnie.

I jak pisałem - wegle na noc, tłuszcze z rana. Z rana prędzej wegle się odloza (kortyzol rano wysoki), a na noc wspomogą potreningowa regenerację i zapewnia budowę mięśni podczas snu.

Na pewno wrzuć inne jedzenie, bo 3x kurczak z ryżem... Kasza, kartofle to też wegle jak ryż...
1

blat i ogień

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 922
Wczoraj zamówiłem 2x SFD - Wpc protein plus - 750g
jak to porcjować? lepiej przed/po treningu czy jak?


Zmieniony przez - Qzigs w dniu 2015-11-01 11:19:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 352 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188592
Według braków w diecie , możesz do omletu , po treningu w formie shake jak wolisz.
Pozdrawiam
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 3173 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45445
tylko nie zastępuj posiłków białkiem,1-2 dziennie maksymalnie.rób różne kombinacje zamiast piersi z kurczaka ryby,wołowina itd żeby nie było monotoni
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak przybrac na Masie ? Pomocy błagam

Następny temat

Witam. Zastanawiam się nad kupnem gainera a mianowicie Scitec Nutrition Jumbo

NutLove