SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 543

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3357
Witam , mam problem z dieta na mase . Problem polega na tym , ze brakuje mi kalorii w diecie . Mam 16 lat (rocznikowo 17) 173 wzrostu aktualnie 66.5 kg wagi (to moj 3 tydzien na kreatynie i diecie w ktorej mam za malo kcal ) przed zaczeciem cyklu i diety bylo 65-65.5 . Moja dieta wyglada tak:
1.Śniadanie
- Płatki Owsiane 100g
- Mleko 3.2% 200g
- Rodzynki 20g
- Pestki słonecznika 20g
-2 Łyżeczki miodu

2. Drugie śniadanie

-płatki owsiane 100g
-2 jajka
-rodzynki 20g
-pestki słonecznika 20g
-2 Łyżeczki miodu
-WPC 30g
-mleko 3.2 300 g
3.Posiłek przedtreningowy
-ryż bialy 100g
-pierś z kurczaka 100g
-oliwa z oliwek 10g
-pomidor/ogorek


4. od razu po treningu
-tu daje odrazu 5g kreatyny i nic nie jem az do potreningowego

5. Posiłek potreningowy jakies 40-50 min po treningu
-ryż biały 100g
-pierś z kurczaka 100g
-pomidor/ogorek

6.
-Twaróg półtłusty 120g
-Oliwa z oliwek 10g
Wychodzi jakies:
Bialko 170g
Weglowodany 400 g
tluszcze 75g
Kcal 2850
Moje zapotrzebowanie:
Kalorie 2951.58
Węglowodany 55% 1623.37kcal = 405.84gram
Białko 15%% 442.74kcal = 110.69gram

Czy taka dieta daje rade? Co dodac aby kcal bylo ok 3200 i czy tyle wystarczy zeby w miare szla masa? I czy 6g/kg masy ciala weglowodanow to nie za duzo? A bylbym zapomnial jestem endomorfikiem . Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 277 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5372
podbij tłuszczami, orzechy włoskie, laskowe, pestki dyni, oliwa z oliwek.Ten miód ok, ale po treningu najlepiej z wodą , do każdego posilku warzywa , nie za wcześnie na kretke ? w tym wieku możesz jechać na samym jedzieniu jak bedzie zastój to dopiero kreatyne.

Zmieniony przez - zenek123121 w dniu 2012-07-25 15:49:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3357
Cwicze juz 2 lata , nie jestem jakims sezonowcem tylko teraz sa wakacje to mam czas i na dobry cykl i diete . Jak z tym miodem by bylo po treningu? Nie bedzie sie gryzl z kreatyna? Gdzie wsadzic i ile tych orzechow/pestek? I jakie warzywa jeszcze jesc oprocz tych ogorkow i pomidorow

Edit: Odpowie ktos?
w drugim posilku nie jem juz miodu , zapomnialem usunac

Zmieniony przez - kubalaa199 w dniu 2012-07-25 17:13:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3357
Pomoze ktos?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3357
Sorry za ppp ale od poniedzialku ide do roboty do kostki . Jestem teraz na kreatynie juz 3ci tydzien leci , nie chce przerywac cyklu ale problem w tym ze od samego rana ok 6 do 20-21 bede w robocie . Z posilkami przed/po treningowymi jak i z treningami dam sobie jakos rade tylko teraz bede musial wiecej jesc . Godzine przed koncem roboty bede sobie jadl przed treningowy ale caly dzien na glodzie przeciez nie bede:) a tym drugim posilkiem to ja sie nie najem i tu pytanie co dodac i czym zastapic drugi posilek tak aby bylo dobrze . Myslalem o tradycyjnej piersi i ryzu po 100g zamiast 2giego posilku . Przy takim wysilku to trzeba mi bedzie gdzies 3500 kcal zeby przytyc to dopiero dla mnie problem bo przy zakladaniu tego tematu mialem problem zeby 3200 osiagnac xD . Prosze o pomoc bo czasu do poniedzialku nie zostalo duzo a to dla mnie wazne . Sogi beda:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ostre odchudzanie

Następny temat

Śniadanie

Fruzelina