SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Low Carb na reedukcje

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1338

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 202
Hej. Pomożecie mi ułożyć dietę Low Carb przeznaczoną na redukcję? Czytam już naprawdę dużo ale nie mam pojęcia jak to zrobić a w tym zakresie jestem kompletnym laikiem. Aktualnie ważę 76/75 kilo a mój wzrost to 181, lat 18. Zależy mi na stracie 3-4 kilo więc nie jest to chyba rzecz niemożliwa do wykonania. Ćwiczę już coś koło półroku siłowo jednak cały czas mam zbędny tłuszcz a ostatni rozpocząłem intensywniejszy trening mięśni brzucha. Supli używać zamiaru nie mam z powodu braku środków finansowych.

Proporcje białka węglowodanów i tłuszczów mają wynosić 2:2:1,5 tak? Koniecznie trzeba trzymać się tych 5 posiłków dziennie? W necie znalazłem ten spis produktów:

ryby
mięso
jaja
nabiał
brązowy makaron
ser żółty
parówki
konserwy
jogurty
mleko
orzechy
olej rzepakowy
oliwki
słonecznik
ryby bogate w Omega-3: makrela, łosoś, śledź.
od czasu do czasu ciemne pieczywo

I tutaj pytanie czy te konserwy i parówki to na pewno dobre rozwiązane? Jak jest z pieczywem?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 494 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12553
Pieczywo np. razowe, konserwy i parówki to nie jest dobry pomysł

https://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html

Zmieniony przez - shocker w dniu 2013-03-25 18:43:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 202