SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Do Oceny I Poprawy + Pytania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 23727

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6513
Witam.Jestem Początkującym "sportowcem":D.Ćwiczę około Półtora miesiąca(Trochę SW,przedwczoraj skończyłem A6W,ćwiczę pompki,podciąganie na drażku,ćwiczenia z Ekspanderem).

Od około 2 miesięcy staram się też trzymać diety.Bardzo się staram dobrze odżywiać,mam podstawy odżywiania w głowie, ale chciałbym aby ktoś bardziej doświadoczony pomógł mi ją ulepszyć.

Praktycznie zawsze jem tyle samo w każdym posiłku, ale jeszczxe nie liczę kalorii, jem do najedzenia, zawsze 5 posiłków dziennie,w miarę regularnie-co 2,5-3H.


Płeć-Mężczyzna
Wiek-16 Lat
Waga-63(Na sucho przed śniadaniem)
Wzrost-178cm
BF-18%
Stan Zdrowia-OK
Typ Budowy-Ektomorfik
Cel-trochę Masy,(7-10 Kg),Zmniejszenie BF),nie chcę przesadzić,chce mieć trochę masy ,ale chcę też być zwinny w SW :P
1.Śniadanie
-Mleko % lub 1,5%(Po mleku 2% czuje Się lekko przesłodzony)
-Płatki Owsiane Górskie Ekstra
-Orzechy Włoskie
-Rodzynki
-Garstka Corn Flakes
-Czasami 1 Banan

To śniadanie Jem 95% czasu,ale czasem na śniadanie jem też:
Placek Owsiany(Smażony NA Oliwie Extra Vergin,4 Białka 2 Żółtka ):
-100G Płatków Owsianych
-1 Banan
-Trochę Jogurtu Naturalnego
Po Tym Placku czuję się bardziej naładowany(Chyba przez dodanie banana) jem go 2,3 razy na tydzień gdy mam dużo lekcji lub WF)

2 Śniadanie:
-Chleb Razowy
-Masło Roślinne lub Zwierzęce
-Pomidor,Ogórek
-Wędlina Drobiowa,Ryba lub Pierś( Staram się wypierać wędlinę żeby zawsze była pierś lub Ryba)
-Ser Żółty
-Jabłko

Nie jem wtedy ryżu ani kaszy z powodu braku miejsca w plecaku
Jadłem wcześniej chleb biały zamiast razowego ale miał dla mnie za duży IG jak na 2 śniadanie

Obiad(Przed Treningiem):
-Kasza Gryczana Lub Ziemniaki