SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 80kg 183cm 27lat - prośba o ocenę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1223

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
Przede wszystkim kłaniam się wszystkim, jako że jestem nowy na forum.

Ostatnio stosuję taką dietę, często opuszczam posiłek nr.3 i posiłek przedtreningowy jem o 15:30. Trenuję 5 razy w tygodniu crossfit, czyli ok.70min zaczynając o ok.17:30. Posiłki potreningowe są różne, ale zawsze daje tam węglowodany (czasem 4 kromki chleba razowego) białko (3 jaja sadzone i serek wiejski lekki mlekovita, wędlina drobiowa) i warzywa (pomidory z cebulą, brokuły, kalafior, ogórki konserwowe). Przed snem, ok 22-23 jem czasem jakieś warzywa albo owoce (jabłka). Rzadko zdarza mi się kończyć trening ok.22, wtedy jem jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi i jabłkiem.
Przy mojej aktywności kalkulator z potreningu.pl (https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html) podaje następujące zapotrzebowanie

Współczynnik BMR 1899.82
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3277.19
Węglowodany 55% 1802.45kcal = 450.61gram
Białko 15%% 491.58kcal = 122.9gram
Tluszcz 30% 983.16kcal = 109.24gram

Jedyne suplementy jakie stosuję to BCAA przed i po treningu.
Zacząłem trenować w sierpniu i zrzuciłem jakieś 6kg. Czy przy dalszym zachowaniu tej diety będę tracił na wadze? Moim celem nie jest dalsza redukcja tkanki tłuszczowej, a raczej budowa masy mięśniowej.

Będę wdzięczny za sugestie.

ps: zapomniałem dodać, mam 27lat, 183cm wzrostu, waga 80-81kg.










Zmieniony przez - stangier w dniu 2013-11-21 12:30:10

Zmieniony przez - stangier w dniu 2013-11-21 12:31:56

Zmieniony przez - stangier w dniu 2013-11-21 12:35:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 223 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3770
Zdecydowanie mało kcal białka dużo zwiększ podaż dobrych tłuszczów i uzupełnij nieduże braki węglowodanów i wklej jeszcze raz zmodyfikowaną.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 106 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 598
zmień białko - ser biały na kurczaka wieprzowinę łososia (ser zostaw na koniec dnia białko długo się wchłania) na śniadanie najlepiej białko z jaja kurzego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
dzięki za podpowiedzi, dokonałem drobnych modyfikacji.

będę wdzięczny za komentarze.




Zmieniony przez - stangier w dniu 2013-11-27 22:44:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 223 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3770
do śniadania daj oliwę z oliwek jeszcze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184
a jakby tak zamiast tej oliwy, dodać łyżeczkę miodu/masła orzechowego do drugiego posiłku?

btw-chyba jest jeden błąd w posiłku przedtreningowym, 150g kalafiora z wody to chyba nie jest 125 kalorii, nie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 223 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3770
Możesz dodać np garść orzechów lup słoneczniku i na jedno wyjdzie chodzi oto aby dostarczyć zdrowych tłuszczy bo jest ich mało zdecydowanie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ocena

Następny temat

Dieta na masę do oceny, 53kg

BF