SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 50 węgli

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 646

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 14 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117
Jestem dopiero drugi tydzień na redukcji. Postanowiłam wypróbować diety niskowęglowodanowej. Przy wzroście 165 cm i 53 kg zdecydowałam się na zrzucenie kilku kg i odkrycie mięśni, które udało mi się zbudować. Aplikacja fitatu wyliczyłam mi, że dzienne spożycie kcal powinno wynosić 1200 kcal - 50 węgli + 100 g białka + 60 tłuszczy.
Bardzo brakuje mi owoców i chleba. Jestem początkująca, dopiero się uczę. Co lepiej robić ? Po tygodniu jeden oszukany posiłek czy mogę sobie pozwolić na oszukany dzień? Kiedy zacząć - czy mogę już po 2 tygodniach?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407869
Co zrobić? Podbić kaloryczność. 1200 kcal to głodówka, po której zaczniesz tyć od samego patrzenia na jedzenie. Przy tym wzroście i wadze i wieku - po zdjeciach z innego tematu oceniajac, nie powinnaś jeść mniej niz 1800 kcal. Białko i tłuszcze są ok, podbij kalorie ww.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 14 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117