SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 3000kcal - masa - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13539

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20254
Witam,
Mam do oceny dietę na 3000kcal, jest to pierwsza wersja, oczywiście z posiłkami będę eksperymentował by nie popaść w monotonię.
Zależy mi na waszej ocenie makro, czy coś poprzestawiać czy czegoś więcej a może mniej? Może w ogóle powinno to wyglądać inaczej niż myślę?

Trenuje dosyć ciężko 3 dni w tygodniu, poza tym aktualnie nie pracuje więc to moja jedyna aktywność fizyczna nie licząc spacerów itp.
zapotrzebowanie mam 2940kcal także dorzuciłem 50-100 i zobaczymy czy będzie szła masa bo od jakiegoś czasu stoję w miejscu gdyż ćwiczyłem bez żadnej diety i jadłem byle co (starałem się zdrowo) ale kalorii nie liczyłem kompletnie i jak sobie wyliczyłem ostatnio taki przykładowy mój dzień to wychodziło że jadłem około 2200-2300 kcal.

Celuje w dosyć zdrową masę, coś w przedziale 0,5-0,75 kg na 2 tyg.
Aktualnie ważę tylko 67kg przy 175cm.
Staż na siłowni aktualnie jakieś pół roku bez przerwy + w przeszłości sporo epizodów po 3-5 msc.

Do screena dorzuciłem wodę jak widzicie tylko po to żeby pokazać o której robię trening bo pustego pola się nie dało zostawić.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20254
Nie zauważyłem że muszę wypełnić ankietę także dołączam ją tutaj

Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 67
Wzrost : 175
Obwód klatki : 98
Obwód ramienia : 35
Obwód talii : 81
Obwód uda : 56
Obwód łydki : 36
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 18 %
Aktywność w ciągu dnia : niska, tylko trening, aktualnie nie pracuje.
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - split
Odżywianie : normalne, staram się teraz utrzymać 3000 kcal
Cel : masa
Ograniczenia żywieniowe : nie jem tylko pomidorów i oliwek
Stan zdrowia : w pełni zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, aktualnie na stanie w domu białko, kreatyna, węgle
Stosowane wcześniej diety : brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 885 Napisanych postów 11091 Wiek 199 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188360
Białko zmniejsz do 130-150 gram , wyrzuć z diety orzeszki ziemne i masło z orzechów ziemnych. Dodaj tłuste ryby jak śledź , makrela i łosoś , zmniejszył jadłospis na 4 posiłki gdyż dużo nie ważysz a spokojnie będą to dobrze objętościowe posiłki.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20254
@wojo zmc
To będzie dobrze jak zmienie na 4 posiłki? Jeśli to zrobie jako że wstaje codziennie o 7 rano a chodze spać koło 23 to będę jadł średnio co ponad 4h, to dobrze?
Jesli mogę zapytać czemu wyrzucić kompletnie orzechy i masło? Jak coś to masło robię sobie sam nie kupuję.
Ciężko będzie mi chyba nabić tyle kalorii z 4 posiłków jako że np ledwo zjadam 150g kury + 100g ryżu + 100g surówki badź innych warzyw, w sumie mogę się troszke posiłkować też oliwą z oliwek to podbije kilak kalorii.

No nic idę na zakupy a jak wrócę to spróbuję rozpisać to wszystko na 4 posiłki. Dzięki za rady, na pewno wlecą do jadłospisu ryby!



Zmieniony przez - elbowndg w dniu 2015-10-22 07:27:03

Zmieniony przez - elbowndg w dniu 2015-10-22 07:53:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20254
Postarałem się troszke pozmieniać wg. zaleceń i mój dzisiejszy dzień wygląda tak:
4 posiłki + owoce do przekąszenia między posiłkami.

Jak zrobie jutro trening o 13.30 to wtedy po treningu bezpośrednio wrzuce tego banana co jest normalnie o 18.30 a jabłko przeniose na 18.30

Jest lepiej teraz?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20254
ktoś oceni?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zgubne konsekwencje późnego śniadania…

Następny temat

Zbicie wagi przed zawodami

Zestaw 1