SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 3000kcal - masa - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14959

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20254
Witam,
Mam do oceny dietę na 3000kcal, jest to pierwsza wersja, oczywiście z posiłkami będę eksperymentował by nie popaść w monotonię.
Zależy mi na waszej ocenie makro, czy coś poprzestawiać czy czegoś więcej a może mniej? Może w ogóle powinno to wyglądać inaczej niż myślę?

Trenuje dosyć ciężko 3 dni w tygodniu, poza tym aktualnie nie pracuje więc to moja jedyna aktywność fizyczna nie licząc spacerów itp.
zapotrzebowanie mam 2940kcal także dorzuciłem 50-100 i zobaczymy czy będzie szła masa bo od jakiegoś czasu stoję w miejscu gdyż ćwiczyłem bez żadnej diety i jadłem byle co (starałem się zdrowo) ale kalorii nie liczyłem kompletnie i jak sobie wyliczyłem ostatnio taki przykładowy mój dzień to wychodziło że jadłem około 2200-2300 kcal.

Celuje w dosyć zdrową masę, coś w przedziale 0,5-0,75 kg na 2 tyg.
Aktualnie ważę tylko 67kg przy 175cm.
Staż na siłowni aktualnie jakieś pół roku bez przerwy + w przeszłości sporo epizodów po 3-5 msc.

Do screena dorzuciłem wodę jak widzicie tylko po to żeby pokazać o której robię trening bo pustego pola się nie dało zostawić.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20254
Nie zauważyłem że muszę wypełnić ankietę także dołączam ją tutaj

Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 67
Wzrost : 175
Obwód klatki : 98
Obwód ramienia : 35
Obwód talii : 81
Obwód uda : 56
Obwód łydki : 36
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 18 %
Aktywność w ciągu dnia : niska, tylko trening, aktualnie nie pracuje.
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - split
Odżywianie : normalne, staram się teraz utrzymać 3000 kcal
Cel : masa
Ograniczenia żywieniowe : nie jem tylko pomidorów i oliwek
Stan zdrowia : w pełni zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, aktualnie na stanie w domu białko, kreatyna, węgle
Stosowane wcześniej diety : brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 952 Napisanych postów 11312 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190460
Białko zmniejsz do 130-150 gram , wyrzuć z diety orzeszki ziemne i masło z orzechów ziemnych. Dodaj tłuste ryby jak śledź , makrela i łosoś , zmniejszył jadłospis na 4 posiłki gdyż dużo nie ważysz a spokojnie będą to dobrze objętościowe posiłki.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20254
@wojo zmc
To będzie dobrze jak zmienie na 4 posiłki? Jeśli to zrobie jako że wstaje codziennie o 7 rano a chodze spać koło 23 to będę jadł średnio co ponad 4h, to dobrze?
Jesli mogę zapytać czemu wyrzucić kompletnie orzechy i masło? Jak coś to masło robię sobie sam nie kupuję.
Ciężko będzie mi chyba nabić tyle kalorii z 4 posiłków jako że np ledwo zjadam 150g kury + 100g ryżu + 100g surówki badź innych warzyw, w sumie mogę się troszke posiłkować też oliwą z oliwek to podbije kilak kalorii.

No nic idę na zakupy a jak wrócę to spróbuję rozpisać to wszystko na 4 posiłki. Dzięki za rady, na pewno wlecą do jadłospisu ryby!



Zmieniony przez - elbowndg w dniu 2015-10-22 07:27:03

Zmieniony przez - elbowndg w dniu 2015-10-22 07:53:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20254
Postarałem się troszke pozmieniać wg. zaleceń i mój dzisiejszy dzień wygląda tak:
4 posiłki + owoce do przekąszenia między posiłkami.

Jak zrobie jutro trening o 13.30 to wtedy po treningu bezpośrednio wrzuce tego banana co jest normalnie o 18.30 a jabłko przeniose na 18.30

Jest lepiej teraz?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20254
ktoś oceni?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zgubne konsekwencje późnego śniadania…

Następny temat

Zbicie wagi przed zawodami

nutlove