SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 13 latki

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1774

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17
Hej !mam 13 lat i po świętach troche mi sie przytyło postanowiłam zmienić swoje nawyki żywieniowe (kiedyś jadłam duzo słodyczy i chipsów) i troche spalić tłuszczyk. Przez 3 tyg zrzuciłam 4,5 kilo .Nie moge teraz wrócić do starych nawyków bo znowu przytyje.więc opisze pare rzeczy i prosze o opinie i ewentualne poprawki mojego jadłospisu:

1 śniadanie:
- kawałek ciemnego chleba z ziarnami i zielona lub czerwona herbata
lub
- jogobella light z musli i z. lub c. herbata
lub
- jajko + jakieś surowe warzywo(marchewka, pomidor) i z lub cz herbata

2. śniadanie
- kanapka z ciemnego pieczywa z ziarnami z jakimś serkiem twarogowym / owoc albo jogurt
lub
-serek wiejski mocno przyprawiony pieprzem / owoc
lub
- jak nie jestem za bardzo głodna to sam jogurt lub owoc

obiad
- co mama ugotuje, ale nic pieczonego, żadnych frytek tłustych sosów itp ( małe porcje)

podwieczorek
- jogurt / owoc / warzywo

to wszystko,w przerwach między posiłkami wypijam dużo wody ok 2l

Ruch
- rowerek 30 min (czasem)
- po obiedzie ZAWSZE długi spacer
- ok godz. 18 aerobiczna szóstka Weidera
- jak mam szkołe to 3 razy w tygodniu W-f

Dodam jeszcze że przed tą zmianą ważyłam 51,5 kg teraz waże 47. To mi odpowiada,ale na 45kg stop !!! nie chce chorować itp.Zrobiła mi sie ładna cera, mniej pryszczy i wgl. Ale musze jakoś powoli kończyć tą diete, zanczy dalej będe sie zdrowo odżywiać ale tak żeby nie chudnąć a utrzymać wage. Tylko nie wiem jak sie za to zabrać.

Płeć: Kobieta

Wiek: 13

Waga: 47

Wzrost: 159

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: - szkoła
- zajęcia gitarowe


Uprawiany sport lub inne formy aktywności: - rowerek
- spacer
- odśnieżanie :/
- aerobiczna 6 Weidera
- wf


Odżywianie: KIEDYS :
czipsy, batony, czekolada, pieczone mięso, frytki, hamburgery, cola, dużo sera żółtego i serów pleśniowych

TERAZ:
warzywa, owoce, gotowane chude mięso/ryby, jogurty, woda, herbaty ( nie słodozne) serki twarogowe


Cel: stabilizacja aktualnej wagi

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: Jestem zdrowa jak ryba

Preferowane formy aktywności fizycznej: -

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3922
Łoo matko .. xD kolezanko w tym wieku daj sobie spokoj z jakakolwiek dieta xd wystarczzy ze bedziesz jadla zdrowo i oczywiscie nie przesadzaj ze slodyczami xd a od chipsow to juz w ogole z daleka glupieje sie od nich podobno ;] of cors w tm wieku jakis basenik tudziez jakis sport uprawiany systematycznie tylko pomoze w byciu w formie ;]

Wszyscy dążymy do tego co zakazane..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17
Problem w tym że w mojej miejscowości nie ma basenu, a z systematycznym dojezdzaniem miałabym problem...Sportowcem też nigdy nie byłam bo mnie do tego jakoś nie ciągneło. Ale lubie dłuuugie spacery z psem albo sama... To jak ja mam sie odżywiać żeby nie przytyć znowu i trzymać formę ? Bo już sama sie gubie ... :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 644
Ograniczając kaloryczność w tym wieku, bardziej sobie zaszkodzisz jak polepszysz... jeśli już, to po prostu zajmij się jakimś sportem (ruch).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

LEŃ w kuchni!!

Następny temat

SYSTEM JEDZENIA PRZERWAMI

Whey vit