SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta + licze na feedback

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 482

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 138
Witam. Jestem nowy forum. Tematem siłowni interesuje się od jakiegoś czasu.
Jako, że nie długo będę miał moje najdłuższe wakacje w życiu, no chyba że zostanę bezrobotnym, stwierdziłem że przydałoby się popracować nad sylwetką by jakoś wyglądać na plaży.

Udało mi się stworzyć dietę, mianowicie:

7:20
Kefir 250g, B 8 / T 8 / WW 10

8:40
Jabłko

9:40
Chleb żytni razowy B 4 / T 1 / WW 28
Pierś z kurczaka B 21 / T 3
Do tego jakieś rzodkiewki, pomidory, ogórki tudzież inne warzywa i "sos" z jogurtu naturalnego, przyprawy gyros, papryki, pieprzu i soli

11:35
Identyczny zestaw co poprzednio, czyli kanapeczki z chlebem razowym, grillowaną piersią kurczaka, sosem i warzywami.

15:00
Kasza gryczana B 16 / T 4 / WW 86
Pierś z kurczaka B 42 / T 6
Jakaś mrożona mieszanka warzywna na patelnie smażona na odrobinie oliwy z oliwek

18:00
Makrela w sosie pomidorowym B 11/ T 3 / WW 3
Dwie kromki chleba razowego

21:00
Ser twarogowy połtłusty B 24 / T 6 / WW 5

Ogólnie wychodzi:
2422kcal
165 g białka
59 g tłuszczu
303 g węglowodanów

Co daje mi:
- 2 ,5g białka na kg masy
- około 0,9g tłuszczu na kg masy
- około 4,6 węglowodanów na kg masy

Dla jasności, oliwę używam tylko do smażenia warzyw. Piersi kurczaka grilluje.

Trening wypada mi pomiędzy posiłkami o 15:00 i 18:00. Jako, że mam możliwość trenowania w każdym dni tygodnia to korzystam z tego. Codziennie ćwiczę jedną partię mięśni. Dodatkowo od przyszłego tygodnia zamierzam zacząć robić interwały, prawdopodobnie w poniedziałki, środy i piątki oraz jakieś ćwiczenia na mięśnie brzucha.

Proszę o jakiś feedback dotyczący diety.
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 340 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5687
twoje śniadanie to jakiś żart wrzuć sobie płatki owsiane na mleku jakieś jajka i owoc jak masz problem z jedzeniem rano zmiksuj płatki i wypij z mlekiem pozdro

Wszystko czym jesteśmy jest rezultatem tego o czym myśleliśmy.

Buddha

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 138
No właśnie w tym problem. Nigdy nie jadłem śniadań więc ciężko mi od razu zacząć wcinać duże porcje z rana. Aczkolwiek postaram się z tym mlekiem i płatkami. Tylko jakie to mają być płatki ? Zwykłe kukurydziane ?

W zasadzie nie napisałem celu diety. Idealnie byłoby nie zwiększyć wagi ciała, a wyrzeźbić mięśnie by mieć fajną, estetyczną sylwetkę.

I jeszcze jedno pytanie ? Ile węglowodanów, białka i tłuszczy przypada na kg masy ? Przeglądałem trochę na ten temat i czasami jest podane, że 1,5g białka wystarczy czasem że 3g.Wprowadza to trochę mętliku. Jakie są prawidłowe proporcje tych związków ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta start? Do solidnej poprawki.

Następny temat

Dieta przy porannym treningu

WPC