SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta + kilka pytań

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 900

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 682 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18320
To tak: 16 lat staż 1 rok , 185 wzrost, 72 waga
Teraz kilka pytań:
1. Zawsze moje śniadanie składało sie z jajecznicy ale długo tak jechać nie mogę i zmieniłem to na płatki owsiane, i co sie okazało po zjedzeniu płatków owsianych mam potem w szkole straszne buzowania w brzuchu i ochoty na gazy . Czym to może być spowodowane i jak temu zaradzić?
2. Czy jedzenie owoców o godzinie 19:30-20:00 może spowodować jakieś szkodzenie w budowaniu masy? Często mam ochotę coś zjeść o takiej godzinie na ostatni posiłek jest za wszesnie (chociaż wcześniejszy posiłek jem o 19;00) wiec sięgam po owoce {grejpfruty pomarańcze jabłka).

Dieta mocno zmieniona zmniejszyłem kcal chodź cały czas warunkiem jest masa. Wczesniej jadłem dziennie po 300-400g miesa teraz wychodzi tylko 200. Taka dieta obecnie odpowiada mi najbardziej :

Posiłek I

Płatki owsiane 100g
Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu 200g
Rodzynki suszone 15g
Tran 10g

POSIŁEK II
Mięso z piersi kurczaka b/skóry 100g
Chleb żytni pełnoziarnisty 100g
Słonecznik nasiona 30g

POSIŁEK III
Mięso z piersi kurczaka b/skóry 100g
Ryż biały 100g

--- trening --

POSIŁEK IV
mass xxl 75g


POSIŁEK V
Jaja kurze całe 180g
+ jak najmniej CHLEB RAZOWY TROCHĘ MAJONEZU

POSIŁEK VI
Ser twarogowy półtłusty 125g
Miód sztuczny 20g

Ilość produktów[g] Białko [g] Tłuszcze [g] Węglowodany [g]Kcal.

1155 144 64 306 2331



Zmieniony przez - Konr4d w dniu 2008-03-14 22:35:42

Zmieniony przez - Konr4d w dniu 2008-03-14 22:38:12

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 7150 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84652
Przede wszystkim błąd jaki od razu rzuca się w oczy. Napisałeś że na śniadanie jadałeś jajecznice a teraz zamieniłeś na płatki owsiane. Niestety niewiele to dało gdyż jajecznica to źródło białka a płatki owsiane to węglowodany a aby posiłek nazwać pełnowartościowym musi się składać z białek węglowodanów i tłuszczy czyli musisz połączyć swoje 2 śniadania w całość i będzie dobrze + tłuszcze oczywiście. Co do samej diety to kompletny brak warzyw. Zadbaj o pełnowartościowy posiłek po treningowy bo gainer nim nie jest. Więcej kasz/makaronów/ryżów mniej chleba. I miód na naturalny zamień.

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 682 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18320
Sałatki są zawsze do przed treningowego, nie wliczałem ich w diecie.
A pytania?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 5820 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42644
ak: 16 lat staż 1 rok , 185 wzrost, 72 waga
Teraz kilka pytań:
1. Zawsze moje śniadanie składało sie z jajecznicy ale długo tak jechać nie mogę i zmieniłem to na płatki owsiane, i co sie okazało po zjedzeniu płatków owsianych mam potem w szkole straszne buzowania w brzuchu i ochoty na gazy . Czym to może być spowodowane i jak temu zaradzić? BLONNIK. NIE ZARADZISZ TEMU ZBYTNIO, MSUISZ SIE PRZYZWYCZAIC, I Z CZASEM POWINNO BYC LEPIEJ.
2. Czy jedzenie owoców o godzinie 19:30-20:00 może spowodować jakieś szkodzenie w budowaniu masy? Często mam ochotę coś zjeść o takiej godzinie na ostatni posiłek jest za wszesnie (chociaż wcześniejszy posiłek jem o 19;00) wiec sięgam po owoce {grejpfruty pomarańcze jabłka). MOZESZ ZJESC, TE WYMIENIONE BEDA WLASNIE OK UNIKAJ TLYKO TAKICH Z DUZA ZAWARTOSCIA FRUKTOZY I OWYSOKIM IG JAK NP.BANAN

Dieta mocno zmieniona zmniejszyłem kcal chodź cały czas warunkiem jest masa. Wczesniej jadłem dziennie po 300-400g miesa teraz wychodzi tylko 200. Taka dieta obecnie odpowiada mi najbardziej :

Posiłek I

Płatki owsiane 100g
Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu 200g
Rodzynki suszone 15g
Tran 10g
DODAJ 2JAJA I BEDZIE OK.

POSIŁEK II
Mięso z piersi kurczaka b/skóry 100g
Chleb żytni pełnoziarnisty 100g
Słonecznik nasiona 30g
DODAJ WARZYWO

POSIŁEK III
Mięso z piersi kurczaka b/skóry 100g
Ryż biały 100g RYZ BRAZOWY/PARABOLICZNY

--- trening --

POSIŁEK IV
mass xxl 75g


POSIŁEK V TEN POSILEK CALY O ZMIANY.
30-45MIN PO GAINERZE PELNOWARTOSIOCWY POSILEK WWZLOZONE+BIALKO
NP.MAKARON RAZOWY+RYBA

Jaja kurze całe 180g DAJ 2JAJA DO SNIADANIA.
+ jak najmniej CHLEB RAZOWY TROCHĘ MAJONEZU
A TU WRZUC POSILEK NP. TAKI JAK NAPISALEM.


POSIŁEK VI
Ser twarogowy półtłusty 125g
Miód sztuczny 20g STARAJ SIE Z CZASEM JESC SAM TWAROG NP.ZMIKSOWANY Z WODA.

Ilość produktów[g] Białko [g] Tłuszcze [g] Węglowodany [g]Kcal.


DODAJ SPORA ILOSC WARZYW BO BRAKUJE ICH U CIEBIE!!DAJ JE DO KAZDEGO POSILKU PO ZA OKOLOTRENINGOWYMI

Zmieniony przez - góra-forte w dniu 2008-03-14 23:03:12

GÓRA---->I am What I am

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 7150 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84652
W posiłkach około treningowych unikamy warzyw, we wszystkich innych jak najbardziej wskazane.

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Uzupelnienie tłuszczy

Następny temat

Omega 3, minerały, witaminy itp ??

NutLove