SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta + ćwiczenia do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 123
Witam serdecznie.
Piszę tego posta w intencji mojej dziewczyny:)
Wiek: 20 lat, Waga: 83kg.
Cel: redukcja.
==== Dieta ====
== I śniadanie (ok 8:00)
- 2 kromki ciemnego pieczywa (razowy) + cieniutka warstwa masła bez dodatków olejów.
- serek homogenizowany, odtłuszczony, naturalny.
- ew. płatki owsiane w jogurcie naturalnym (250ml).
- ew. jajecznica z 3 jajek (bez smażenia na tłuszczu - teflon).
- herbata zielona (oczywiście bez cukru) - 250ml
== II śniadanie (ok 11:00)
- owoce w ilości 1szt (banan lub jabłko)
- jogurt naturalny
== przekąska (ok 13:30)
- 1 szt. Nestle Fitness
== obiad (ok 15:20)
- ryż brązowy 75 gram
- filet z piersi kurczaka (gotowany)
- ew. filet rybny (panga lub łosoś, na parze, bez panierki)
== podwieczorek (ok 17:30)
- jogurt naturalny
== kolacja (ok 20:45, chodzimy spać ok 22:15)
- 2 kromki ciemnego pieczywa (razowy) + cieniutka warstwa masła bez dodatków olejów.
- chuda wędlina,
- ew. plasterki pomidorów lub ogórków.
- herbata zielona (oczywiście bez cukru) - 250ml

W ciągu całego dnia, wypija 1.5l wody niegazowanej, z dużą zawartością minerałów (np Muszyna)

==== Trening ====
7:15 - 30-45min, rowerek stacjonarny 70%-80%HR (codziennie)
18:00 - 30-45min, rowerek stacjonarny 50%-60%HR (w dni bez sztangi)
16:15 - przysiady ze sztangą (5kg obciążenia (2x2.5), 8kg sztanga), 4 serie po 10 przysiadów (przerwa 30sek). [chce zrzucić szybciej tłuszczyk z ud] <- ćwiczenia ze sztangą co 2 dni

Co o tym sądzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 50 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47895
Dieta cinka niestety, ale kto wie ???
Poczytaj forum i pomysl, co mozna tu o tym mylec ?
Dlaczego tak malo cwiczen ze sztanga ??? Nie ma co sie bac, daj normalny trening silowy na wszystkie partie i doloz bialka do diety, a cos sie da zrobic.
powodzenia,

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2008-06-12 19:59:33

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2008-06-12 19:59:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 123
Czy ja wiem czy taka cienka? :/ Jeżeli chodzi o białko to chyba najlepiej dodać kilka ugotowanych jajek (białko) do diety przed treningiem? A co do ćwiczeń siłowych to nie chce żeby moja kobieta zbytnio się forsowała :> 0.5-0.8 kg/tydzień redukcji będzie w sam raz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
Dieta faktycznie beznadziejna :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527
Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie ( http://linemed.pl/nhealth_guide/details/cId,10,id,68 ) i ułóż według niego tą dietę. Możesz do tego użyć dziennik posiłków VitalMax, jest o wiele lłtwiej niż tak z głowy, na prawdę polecam. (link jest w tematach podwieszonych)


OT: Jeżeli dieta jest beznadzieja, to mógłbyś go naprowadzić co zmienić, co dodać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 444 Wiek 54 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24316
Dieta - do poprawy; brak wyliczonego zapotrzebowania; chociażby węgle na noc świadczą o tym, że dieta jest delikatnie mówiąc niedopracowana.
Trening. Nie bardzo rozumiem sensu drugiego rowerka (18:00) i to jeszcze z HR 50%
Przed porannym rowerkiem radziłbym jakiś antykatabolik.
Reszta treningu - do poprawy. Jeżeli decydujemy się na siłowy to rozwijamy WSZYSTKIE mięśnie a nie tylko jedną partię. Przy dobrze dobranych ćwiczeniach ogólnorozwojowych o odpowiedniej intensywności Twoja dziewczyna na pewno się nie przeforsuje.
Mitem jest stwierdzenie, że ćwicząc daną partię mięśni pozbywamy się tłuszczu wokół tej partii.


Zmieniony przez - Redis w dniu 2008-06-14 08:32:24
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzenie klatki piersiowej?

Następny temat

Nadmiar kg

whey deli