SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta.do.sprawdzenia

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1547

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 852
Witam.mam.na.imie.Łukasz.jestem.nowy.na.forum.sfd.wiec.prosze.o.wyrozumialosc.Cwicze.juz.od.jakis.6.miesiecy.mam.trening.na.mase.i.
ani.grama.masy..Dlatego.podaje.wam.ponizej.przykladowa.diete.dla.mnie..Prosze.o.ocene.i.chciałbym.zapytac..
.Nie.znosze.jajek.moge.je.zamienic.na.cos.innego..?
Wiek: 17
Wzrost: 186
Waga: 65
Cel: masa mięsniowa
Staż: Początkujący (6miesiecy.na.siłowni)


Dieta codzienna

Posiłek nr 1 6:30 455kcal 11b 7t 84w
Mleko 3,2% -150g
Płatki kukurydziane -100g

Posiłek nr 2 10:35 419kcal 22b 14t 47w
Chleb żytni pełnoziarnisty -100g
Masło roślinne, kostka -15g
Szynka z piersi kurczaka -80g

Posiłek nr 3 12:30 502kcal 20b 17t 67w
Serek wiejski lekki Mlekovita -150g
Baton Mars -69g
Jabłko -150g

Posiłek nr 4 16:00 776kcal 38b 35t 76w
Ryż biały -100g
Kurczak pierś -150g
Oliwa z oliwek -30g

Posiłek nr 5 17:30 529kcal 32b 21t 49w
Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) -4szt.
Chleb żytni pełnoziarnisty -100g

Posiłek nr 6 21:00 391kcal 26b 1t 65w
Twaróg chudy 0% Mlekovita -100g
Dżem truskawkowy niskosłodzony -40g
Chleb żytni pełnoziarnisty -100g

Suma dobowa: 3072 kcal
149 g białka -2,25g/kg
95 g tłuszczu -1,4g/kg
388 g węglowodanów -5,9g/kg


Zmieniony przez - mdkclan11 w dniu 2011-11-27 13:01:07

Zmieniony przez - mdkclan11 w dniu 2011-11-27 13:11:38

Zmieniony przez - mdkclan11 w dniu 2011-11-27 13:11:39
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 66 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 515
Cześć
Wzrost: 186
Waga: 65

6 miechów staż to ty chyba jak zaczynałeś ważyłeś 50kg ;/

Po 6 miesięcy jak zaczynasz przy takiej niedowadze co ty masz to spokojnie robisz 10kg bez żadnej diety.
Zajmij się lepiej treningiem porządnym a nie dietą ;p

ja jakoś ważę 84kg 172cm wzrostu nigdy nie miałem żadnej diety. A zaczynałem chyba od 55kg w wieku 21 lat teraz mam 25.
Skupiałem się bardziej na dobrym treningu niż na jakiś diecie.
Jadłem wszystko, dużo mleka makaron jakieś kanapki + odżywki.
Nic konkretnego a jakoś udało mi się osiągnąć jakiś poziom.
Jak masz taką dietę co napisałeś i all to jesz w co nie wieże to ty spokojnie w 3 miechy zrobisz 10kg oczywiście jak umiesz ćwiczyć



Może lepiej idź do lekarza przepiszę ci jakieś tabletki nie wiem masz niedowagę 20kg a to jest choroba

Zmieniony przez - weight w dniu 2011-11-27 13:52:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 852
czlowieku:PP.waze.65.juz.od.dawna:PP.50.to.chyba.nie.jest.az.tak.zle..Jeszcze.nie.zaczalem.stosowac.diety..I.wlasnie.o.to.chodzi.ze.nie.przepadam.za.wieloma.produktami.tzn*jestem.tzw.niejadkiem:PP.i.potrzebuje.dobrej.diety..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 852
a.siła.po.2.miesiacach.to.mi.skoczyla.20kg.na.klate.i.z.4.cm.w.bicepsie..Dodam.ze.6.miesiecy.to.staz.kiedy.zaczynalem.NIEREGULARNE.TRENINGI.od.2.miesiecy.jakos.cwicze.regularnie.z.okreslonym.planem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 852
Nizej.podam.moj.trening:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 852
Poniedziałek

Klata
- wyciskanie sztangi na ławce prostej (wąskim uchwytem lub szerokim)
- wyciskanie sztangielek na ławce skośnej
- rozpiętki na ławce prostej
Biceps:
- unoszenie przedramion ze sztangą stojąc
- uginanie przedramion ze sztangielkami podchwytem lub nie
- uginanie przedramienia w podporze o udo hantlem
Przedramie:
uginanie nadgarstkow ze sztanga (nachytem i podchwytem) opierajajac przedramie o kolana lub ławke

Środa
Grzbiet:

- wiosłowanie sztangielką . (jedna reka na laweczce druga podnosimy)
- podciąganie na drążku/ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki

Triceps:
- francuskie wyciskanie siedząc j (sztanga/hantel,za szyje)
- wyciskanie sztangielki oburącz
-pomki w podporze tylem

Piątek
Barki
Wyciskanie hantli siedząc (siedząc 12-10-8-6)
unoszenia przod (do przodu go góry) bok
Kaptury:
unuszenie barkow do gory trzymajac sztange na prostych rekach (ruch taki jakbys wzruszal ramionami mowiac ' nie wiem jak to zrobic' ;) ) 3 serie po 20 ruchow
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
Nogi
Przysiady ze sztanga (sztanga na bary) ,
Przysiady ze sztanga za nogami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 66 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 515
Właśnie o tym piszę
trzy razy w tygodniu to ty możesz na fitnes chodzić a nie na siłownie.
To po pierwsze.
Minimum 5 razy w tygodniu trening do 1godziny po dwa mięśnie.
Ćwicząc 3 razy w tygodniu to ty nigdy nie przytyjesz.
Szkoda tylko kasy na takie jedzenie.

Jak chcesz ćwicz trzy razy w tygodniu, ale dla mnie to bez sensu.

Takie mięśnie jak klatka czy triceps nawet trzeba ćwiczyć dwa razy w tygodniu.
Barki, biceps, motyl wystarczy raz.

Miałem taki okres gdzie triceps katowałem trzy razy w tygodniu co spowodowało bardzo szybki jego wzrost.
Ale jak ty ćwiczysz trzy razy w tygodniu to za 5 lat nie będziesz miał 40cm na łapie.
trzy razy w tygodniu to ćwiczy się jak już nabrałeś masy i chodzisz żeby to podtrzymać ewentualnie wolno przytyć
Dla mnie ćwiczenie tylko w poniedziałek środa i piątek to mija się z celem.


Nie no na początku to zawsze idze ale z tymi 4cm w 2 miechy przesadziłeś na łapie.
Słyszałem że można zrobić 1cm w miesiąc ale dwa to już lekka przesada.
To ile masz teraz na łapie 31cm ? bo przy takiej wadze to więcej nie masz.
Ćwicz jak najwięcej.
Np nawet codzinne rano i wieczorem robisz pompki żeby nabrać siły + trening.


Zmieniony przez - weight w dniu 2011-11-27 15:09:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 852
SOG.dzieki.wielkie.a.moglbys.podac.przykladowy.plan.dla.mnie.na.mase...?.i.powiedziec.czy.moge.zamienic.to.jajko.na.cos.w.diecie.innego??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 66 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 515
Ja na diecie się nie znam tylko na treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 852
a.co.do.łapy.to.dokładnie.30,5..Rozumiem.diety.nie.znasz.to.moglbys.podac.plan.cwiczen.??.i.wlasnie.powiedz.mi.czy.moge.cwiczyc.3.serie.12-10-8.czy.zmienic.powtorzenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 66 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 515
Jak możesz pisać normalnie bez tych . źle się czyta.

Nie musisz jeść tylko co pisałeś tych jajek możesz zamiast tego dodać coś innego obojętnie.

Dietę raczej dobiera się jak już ważysz ponad swój wzrost wtedy zaczynają się schody.

A jak ty masz o 20kg za mało ty wystarczy sam makaron z mlekiem jeść i ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.

na temat diety ci nie pomogę a plan zaraz Ci napiszę

Pon Motyl + biceps
wto wolne
sro Klatka + triceps
czwa barki + kaptury
pia wolnie
sob klatka + ticeps
nie barki + szyja


Musisz pokombinować
podałem taki przykładowy
Zamiast szyji możesz dać kaputury np.
Nogi to nie wiem jak chcesz ja nigdy nie robiłem wystarczy że zaczniesz biegać.

Ja zawszę robiłem 4 serie po 8 powtórzeń jak największym ciężarem żeby mieć zakwasy i wolno opuszczasz


Np na klatkę i tricepsa dobiłem 4x8 powtórzeń i trzy róznie ćwiczenia.
Na barki
też

Możesz dać 3x8 po trzy różnie ćwiczenia też będzie ok

Zmieniony przez - weight w dniu 2011-11-27 15:21:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań co do redukcji

Następny temat

Surówka co można dodać

Shaker