SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta... dieta.. dieta... radzcie co by tu począć :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1468

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
Mam takie proste pytanie , jak wiemy jest x rodzajow diet.. nie wiem jaka jest najlepsza dla mnie. Prosze o prosta porade.
Cel: Masa, nie łapanie tluszczu w trakcie tego, moze nawet jego utrata jesli to mozliwe heh pewnie nie
Cwicze 4x w tygodniu +3x 30mins biezni - marsz po treningu. Waga 75kg i 16-17% tluszczu w org.
Wyliczylem ze potrzebuje 3300kcal.
Teraz pytanko czy moge jesc wiecej niz 3300- czy zaczne tyc?
Oraz: jaki stos WW.Białka.Tłuszczy do 1kg masy ciala przyjac najlepiej?

Czesc dostarczam suplami zapotrzebowania, czy lepiej ustawic diete bez supli ktora pokryje calosc zapotrzebowania?

Bo cos mi sie ciagle wydaje ze malo jem choc pokrywam zapotrzebowanie 3300 przy 2.5bialka na 1kg i 1g tluszczy na 1kg masy i 7WW na 1kg masy. To nadal moge zjesc wiecej
Dokladnie policzylem sobie i wychodzi mi tak zapotrzebowanie/realizacja:
Bialko 185/209 , Tłuszcze 74/80 , WW 444/551 KCAL 3300/3700
Mniej jesc chyba nie moge. Nadwyzka wynika glownie z gainera ktory jednak po treningu trzaskam sobie dla uzupelniania stuff po wysilku.

Zmieniony przez - DarkX w dniu 2004-04-03 21:30:20

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20424 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84356
Dieta masowa
Jesli prog kaloryczny jest 3300 to tyle powinienes zjesc.
Z tego co wiem to bialka 2-3 g na kg ciala, 4g ww i reszta to tluszcze, wiadomo: ilosc gramow x waga ciala, a tluszcze wyliczasz odejmujac to co Ci wyszlo z bialka i wegli od ogolnego zapotrzebowania.
7 ww to raczej za duzo
Uwierz mi, przy 3300 kalorii dziennie mozna poukladac takie posilki, ze z powodzeniem sie najesz.
Aha - jedz 5-6 mniejszych posilkow dziennie, zamiast 3 duzych.
Polecam oczywiscie posty podwieszone, na pewno duzo sie dowiesz.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
Generalnie jestem szczuply, troche w pasie sie odkladac zaczelo, ale reszta sylwetki praktycznie minimalna warstwa albo wcale tluszczyku.

Ciagle glodny chodze, a jak jestem glodny to jestem zly hyhy. Malymi sie nie idzie najesc.. ryzu lykam 125g +100~200g piersi i sie miesci spokojnie.
Treningi mam pozno wracam czesto ok 22 czy 22:30 wiec po nich tylko gainer strzelam i pozniej czeka mnie ... kolacja to puszka tunczyka i lyzka oliwy z oliwek :(
A jakie inne opcje niz te 4WW na kg ?

Zmieniony przez - DarkX w dniu 2004-04-03 21:51:06

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20424 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84356
No tluszczyk sie zaczyna odkladac wlasnie przez to "podjadanie" (czyli uzupelnianie wolnego czasu jedzeniem )... hehehe wiec jesli nie chcesz go lapac to musisz po prostu przestan tak duzo zrec

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
haha nie zre duzo , zaklinam sie :D
Jestem szczuply powaga.
Doradzcie cos jakies opcje w tych wspolczynnikach ww,b,t do masy ciala, moze cos pozmieniam i sie nazre w koncu...

PS: Zjadlem dzis kinder bueno i snickersa crunchera.. jestem niegrzeczny wiem..

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 161 Napisanych postów 12853 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
ja polelllcam zmiejszyć węgle i dać wiecej tłuslzczy to nie bedziesz chodził głodny wiem po sobie bo tłulszcze sa sycace wiec dodaj tłuste ryby orzch oleje itp.

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20424 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84356
Czyli pozostaje Ci dieta tluszczowa, odszukaj post autorstwa Sonbatego, duzo tam jest o samej diecie i opinie ludzi, ale ostrzegam, ze nie kazdemu dobrze sie zyje z taka diete, sporo ludzi (nie przesadzajac, bo z powodzeniem rownie duzo jej uzywa) nie czuje sie dobrze stosujac taka diete, zdarzaly sie nawet przypadki omdlen itp, takze ostrzegam, ale nie powiedziane, ze na Ciebie tez tak zadziala.
Poszukaj i poczytaj

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
Moze te rybki bo je lubie mniam
Oki poszperam i zrzuce te wegle do 4WW i umre z glodu
No ale nie dodalem ze praktycznie od paru mcy na tej diecie nie przybieram na wadze generalnie, miesnie cos tam rosna ale na wadze stoje w miejscu. Wiec moze jednak za malo jem

Idzie na tej tluszczowej mase robic? yy?

Zmieniony przez - DarkX w dniu 2004-04-03 22:36:55

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20424 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84356
Ja juz nie wiem co o tym wszystkim myslec
...ale pierwszy sog w dziale by sie przydal... ekhm

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
Hahaha no czytam te 266 stron do posta songbatego, ale to dieta raczej na rzezbe niz mase..
Ja sobie nie moge pozwolic na utrate masy miesniowej. Mam do zrobienia jesio z 5kg do lata, a mi to idzie wolnosc dosc
Dostales sogacza w szatni

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20424 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84356
Szatnia smierdzi , tam sie dostaje sogi za nick albo za to, ze napiszesz ze dzisiaj zwaliles konia seriami 12/10/8/8, jak na silowni Sam rozumiesz.. Wolalbym tu

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaja raz jeszcze

Następny temat

co jecie w szkole ?

MenS